Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
artur1980

133.14 pompa

Polecane posty

artur1980    0

Witam

Gdzieś wyczytałem, że ciśnienie pompy hydraulicznej jest połączone z tymi samymi kontrolkami co cisnienie oleju w silniku, chodzi mi o STOP. Możliwe ze jak mam slaba pompe hydrauliczna to na wolnych obrotach zapali sie STOP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebaal123    2

Witam kolego,

 

Trzeba sprawdzić cisnienie pompy w silniku, ta na zewnątrz odpowiada za wspomaganie i podnośnik oraz hamulce.

Edytowano przez sebaal123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Pierwsze słyszę aby była kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego (co najwyżej kontrolka od temperatury) Przecież gdy nie używamy hydrauliki ani nie kręcimy kierownicą to olej hydraulczny przepływa bez żadnego ciśnienia.

Kontrolka STOP najczęściej jest od ciśnienia oleju w silniku i świeci się na czerwono.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez zbyszek64
      Siemka! Mam problem, a mianowicie czy pompa wtryskowa w kombajnie fahr m900 jest smarowana olejem, i w którym miejscu znajduje się spust oleju? pzdr.
    • Przez Schadow
      Witam. Mam pytanie jak zwiększyć ciśnienie oleju w silniku.I czy przy wymianie pompy olejowej w silniku trzeba odjeżdżać przodem ciągnika? Fendt 312 LSA 1990r produkcji. 
×