Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mam problem ze wskaźnikami w zetorze 3320 z 2004r . Gdy przekręcę kluczyk wskaźnik od ciśnienia powietrza , paliwa i temperatury zamykają się żaden nie pokazuje stanu faktycznego . Licznik motogodzin wcale nie działa wskazówka cały czas leży motogodzin nie nabija . Nie wiem co się dzieje.. Jeżeli ktoś z was miał podobną sytuację lub wie jak temu zaradzić proszę o wypowiedzenie w tej sprawie

Opublikowano

zetor 7211 nie pokazuje temperatury na wskazniku..wymieniłem czujnik temp,potem nowy wskaznik temeratury i nic..dodam ze prad dochodzi.mase próbowalem lapac z roznych punktow i nic...wie ktos co to moze byc??????????? na wskazniku skazowka ani drgnie do góry...termostat to nie jest bo dzis orałem to by co pokazal...

Opublikowano

Jak jest wszystko dobrze to dotknięcie kabelkiem z czujnika do masy (gdziekolwiek do korpusu sil ) powinno powodować zamknięcie wskaźnika czyli pokazać max. jak to się nie stanie to gdzieś brak przepływu.

Opublikowano

Dobrze radzi @wlamaj1, dodatkowo dobrze jest sprawdzić czy masa działa przez podłączenie żarówki z kabelkiem pod przewód dodatni na rozruszniku i dotknąć żarówkę do czujnika temp. jak się zaświeci to mamy pewność że masa działa prawidłowo, bo może się tak zdarzyc że mase podłączymy do termostatu a gwint na czujniku zaśniedział i czujnik dalej nie będzie miał masy.

Opublikowano

u mnie w zetorze 5340 było podobnie, zegary nic nie pokazywały, winny okazał się bezpiecznik, wystarczyło wyczyścić i dogiąć te blaszki co go trzymają i wszystko wróciło do normy:)

Opublikowano

...kolega radził spr. masę w obwodzie z żarówką. Trzeba również zwrócić uwagę czy żarówka jasno świeci bo przy nie za dobrej masie również zaświeci tylko na pomarańczowo.

 

w serii 52**-77** obudowa termostatu musi mieć dołączoną masę ponieważ jest osadzona na gumowych wężach

w serii33**-73** czujnik temperatury cieczy znajduje się kolektorze wodnym

Opublikowano

Zauważyłem, że w moim zetorze jest jakiś problem z elektryką i zegarami.

Po włożeniu kluczyka do stacyjni wszystkie zegary pokazują stan faktyczny.

Po odpaleniu silnika również pokazują stan faktyczny.

Gdy wyjmę kluczyk podczas gdy silnik pracuje - wskaźniki nie opadają do zera tylko pokazują jakies zaniżone stany. Skąd tam bierze się prąd gdy kluczyk jest wyjęty??

 

Dodam, że gdy silnik pracuje i odepnę kabelek od ładowania z alternatora to wskaźniki działają właściwie - czyli po wyjęciu kluczyka opadają do zera.

 

Jeszcze jeden problem z elektryką... włączenie tylnego halogenu powoduje przygasanie deski rozdzielczej i świateł na kabinie. Halogen świeci na "pomarańczowo" i chwilę schodzi zanim się zapali.

Pewnie to wina masy... ale w którym miejscu?

Dodam że światła w masce nie przygasają - świecą bardzo jasno

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Problem to dopiero będziesz miał jak nadal będziesz odłączał przewód od alternatora przy pracującym silniku. Kto normalny takie coś robi? A poza tym po co wyjmujesz kluczyk przy pracującym silniku i robisz problemy tam gdzie ich nie ma? Jak zgasisz silnik to dopiero wyjmujesz kluczyk. Innej opcji producent nie przewidział. Co do świateł, to sam sobie odpowiedziałeś. Miernik i żarówka H4 w rękę i prześwietlaj wiązki.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

W jaki sposób używać miernika i żarówki, żeby to sprawdzić?

Bardzo prosto: obciążasz dany obwód żarówką i miernikiem sprawdzasz napięcia w poszczególnych punktach. Gdy napięcie w danym punkcie będzie niższe od zasilającego oznacza to, że w poprzednim punkcie występuje spadek i tam należy szukać przyczyny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v