Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam zetora 7711 ze skrzynią 10/2, słyszałem że można do niego dokupić przystawkę lub coś podobnego żeby mieć biegi pełzające czyli skrzynię 20/4 tak jak było to montowane fabrycznie na życzenie.

Opublikowano

to jest wzmacniacz momentu o przełożeniu spowalniającym 1,31 włączany bez sprzęgła i jest to dodatkowa dźwignia podobna do blokady ale po drugiej stronie kabiny w tym miejscu gdzie wychodziła wajcha włączania napędu w XX45 i XX40 i stąd taka fajna skrzynka 20/4

Opublikowano

podejrzewam ,ze to nie łatwa sprawa... tak samo jak z wałkiem 1000/540, że taniej wyjdzie tobie znaleźć całą skrzynię i wstawić drugą , niż w tej się bawić... bo na pewno modernizacja nie kończy się na przystawce do skrzyni... za proste to by było...

Opublikowano

Chyba nie macie do końca racji ponieważ biegi pełzające występowały w zetorach ale chyba dopiero od serii 3320-7341. Tutaj macie przykład: https://www.youtube.com/watch?v=fpbVAUr6fEw 

Sam chciałby założyć pełzaki do 5211 bo mogę kupić taki ciągnik z przebiegiem 1300 mtg za niewielkie pieniądze ale problem mam z kwestią pełzaków ;(

Opublikowano

Niestety moja widza z zakresu mechaniki jest tak marna ze nic z tego nie rozumiem :( Fajnie by było gdyby ktoś kumaty był wstanie powiedzieć mi czy jest to wykonalne i jakie mniej więcej mogłyby być koszty takiej zabawy :) 

Opublikowano

Raczej samolot nie mam napędu od swoich kół gdyż on nie ma kół tylko jest powieszony na ciągniku :) Zresztą mam samolot ciągniony z podwoziem i za bardzo nie widzę opcji żeby to samolot napędzał cały zestaw :) Musi być ciągnik z pełzakami i wydaje się że najprostszym rozwiązaniem jest mtz z pełzakami ale biorąc pod uwagę przystawkę na jednej pompie taką jak masz ty to niestety ale w samolocie nie zdaje egzaminu tylko musi być na dwie pompy i to też do końca nie wiem jak to jest bo niby zaczepiają mtz do samolotów a osobiście mtz przy samolocie widziałem tylko raz a tak to mają ursusy 385 i  pochodne albo zetory 

Opublikowano

Renault 551 jest za szybka :) nie martw się nie jestem fanem ursusa ani zetora i już chciałem zainwestować do 25 tyś w inny ciągnik tylko że wszystkie są za szybkie :) Renault ma 700 metrów przy 2350 obr/min moment obrotowy osiąga przy 1500 obr/min czyli realna prędkość tego ciągnika to 450 m/h. Do samolotu producenci podają 80m/h ale już według moich obserwacji wystarczyło by jakieś 120 m/h. W ogóle mam pytanie jeśli jesteś posiadaczem 551 to powiedz mi jakie są przy niej obroty minimalne ?

Opublikowano (edytowane)

Gwarantuje ci że pompy nie mają tu nic do rzeczy. 

Kolego Paweł pełzające w mtz-cie mają jakieś 200 metrów na godzinę. 

Co ma do rzeczy gdyby samolot miał podwozie? Nic. kawał prostej ścieżki, sucho jak diabli, ciężar dość spory. 

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Ścieżka może i jest w miarę prosta ale już z tym że jest sucho (nawadniam ogórki) to bym polemizował mimo wszystko. Z tą masą też bym nie przesadzał bo mój samolot ma 10,5 metra a nie 18 albo więcej :) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez chwiolas
      Panowie sprawa wygląda tak: rano podniosłem podnośnik i za nic w swiecie nie mogę go juz opuścić. Dodam że chciałem kiprować przyczepę z tym podniesionym podnośnikiem i nie da się.
       
      Czy coś sie zacieło?Bo pompa jest chyba ok,bo jak zgasze traktor to oczywiście podnośnik puszcza(tak się działo już od dawna-wiedziałem o tym) i po pewnym czasie opuści sie,ale jak tylko odpale traktor to podnosi sie spowrotem.
       
      Pomoże ktoś????
    • Przez Zetor-Team-7711
      Witam w moim zetorze nie działa obrotomierz ale motogodziny lecą zakładałem inny obrotomierz ale jest tak samo, co może być przyczyną? I posiadam prawie nie używany, orginalny obrotomierz do sprzedania chętni pisać na PW
    • Przez Zetor-Team-7711
      Witam chciałbym zamontować halogeny z tyłu na dachu ale nie wiem gdzie lepiej montować czy wiercić dziurę w dachu czy lepiej  w kabinie?  Może ktoś ma zamontowane i by mógł podesłać zdj jak ma? I czy lepiej zamontować z przodu halogeny kolo oryginalnych świateł dachowych czy nad kierunkowskazami ??
    • Przez Zetor-Team-7711
      Witam mam pytanie czy do wymiany mechanizmu różnicowego trzeba rozpoławiać ciągnik czy wystarczy odkręcić zwolnice z pochwami? I czy można dostać połowę obudowy mechanizmu? 
    • Przez Filas
      Witam,
      Posiadam oto takie złącza w Zetorze 7711 i potrzebuje dokupić do nich wejście, ale nie znam ich nazwy, a jest mi bardzo ciężko znaleźć.
      Czy uda mi się takie coś zakupić czy raczej trzeba gniazdo wymienić?
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v