Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Godlech912

John Deere vs Ursus

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
Godlech912    0

Zastanawia mnie czy lepiej byłoby zakupić 20 letniego JD czy lepiej 20 letniego Ursusa? Ceny starych JD są przystępne ale jak to jest z częściami, serwisem? Wśród rolników panuje przekonanie, że to co zagraniczne to złe... Ile kosztują części do JD? Czy są dobrze dostępne? I czy trzeba jakiegoś specjalnego mechanika, żeby np. wymienić tłoki, tuleje? Czekam na wasze opinie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

a czym sie różni wymiana w ursusie od wymiany w jd zasada taka sama, co do części to zależy czy w twojej okolicy jakaś agroma czy składnica maszyn zaopatruje sie w takie części ale z tym nie powinno być problemu najwyżej będziesz musiał poczekać te 24-48 godzin a z cenami to różnie bywa czasem mogą być droższe a czasem tańsze(ale chyba raczej w większości to pierwsze)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137

JD powinien być mniej awaryjny, z remontem silnika nie powinno być żadnego problemu ale jak coś się rozsypie w skrzyni z półbiegami to będzie większy problem niż w ursusie... Ale ryzyko wystąpienia awarii skrzyni jest mniejsze niż w ursusie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ja jakbym miał do wyboru 20 letniego JohnDeere'a a nowego ursusa to bez wachania wybrałbym JD :rolleyes: :rolleyes:


Pozdrawiam JohnDeere8320 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelstrz    0

ja wybrałbym JD, nie oplaca sie tłuc w starym ursusie po to ze niby czesci nie sa dostepne, tak jak powiedział gazi, jesli masz jakas agrome w okolicy to nie bedzie wielkiego kłopoty, jesli nie to poczekasz 3 dni i bedzie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Teraz 3 dni nic nie znaczy, ale pomyśl ile znaczy w sezonie? No i oczywiście wyższe koszta ewentualnych części. Trzeba spojżeć na to obiektywnie, czy bez bólu stać nas na ewentualny kompleksowy remont (co może być nieuniknione w wypracowanym 20 letnim ciągniku, czy to w Ursusie czy JD)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

co do oczekiwania na części to jest różnie. nieraz sie zdarzyło że na małe g***o do zetora czekaliśmy nawet ponad 2 tyg. typowe części są od ręki do większości sprzętów a jak padnie coś nietypowego to trzeba i tak czekać niezależnie czy to jd czy ursus czy zetor czy inny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wybralbym JD. Sam mam kombajn zbozowy JD z 1984 r. i jestem z niego calkowicie zadowolony. a jesli chodzi o czesci to w Polsce jest juz duzo dealrow ktorzy sprowadza czesci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeF    24

Ursus ma gorszy komfort niż JD ale zarazem jest mniej skomplikowany. Nie ma tyle elektroniki. Teraz części mozna zamawiać w internecie. Może tez byc tak jak przedmówcy piszą. Pójdziesz do jakiegos dealera a on dowiezie. Ja wybrałbym JD niżeli ursusa (jesli cena obydwu jest podobna). Wybór należy do Ciebie.


Czym chata bogata tym goście rzygają...
Ursus tractor emotion
Neo's & Ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja też bym wybrał John Deera. Sławna marka, dobre silniki, szybsza jazda itp..... <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176

Ja mam kilka maszyn JD, wszytskie od nowości, jak na razie żadnych większych kłopotów.

Jednak gdybym miał wybierać między 20 letnim JD a 20 letnim ursusem, bez wachania wybrałbym ursusa.

20-sto letni sprzęt popsuć może się w każdej chwili, więc jeśli chodzi o części, ich dostępność, cenę, dostęp do mechaników to usrus bije jd na głowę.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg93    4
Ja też bym wybrał John Deera. Sławna marka, dobre silniki, szybsza jazda itp..... <_<

Są ursusy z szybkimi skrzyniami a silniki mają też dobre.


Ursus & JD Rulezzzz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    137
Są ursusy z szybkimi skrzyniami a silniki mają też dobre.

 

Tylko że mają beznadziejnie dobrane przełożenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Spojler    1

co ty porównujesz? to jak porównywać zapalkę do miotacza ognia.Oczywiście że JD


Dostawcą mocy jest...Case

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1

Po pierwsze porównajmy to jak wygladają oba ciagniki. Bo taka 80-tka z PGR- u na pewno nie będzie chodzic ciekawie, pomimo, że to mocne silniki. Wtedy nie dbało się o maszyny, bo i tak dostawali nowe, a taki JD będzie bardziej zadbany, bo tam od razu do serwisu ciągnik idzie i nie ma problemu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lubię JD i są bardzo wytrzymałe, ale URSUSY są niezawodne (no może czasami, ale bardzo żadko) więc trudno wybrać, ale mimo wszystko wybrałbym JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

do ursusa wszedzie masz częsci od ręki i dośc tanie a do JD to róznie moze byc wiec przed zakupem zoriętuj sie czy do tego modelu dostaniesz w swojej okolicy częsci.w JD bedzie napewno lepszy komfort,kabina lepiej wyciszona i sądze ze nie bedzie bardziej awaryjny niz nasz poczciwy URSUS :)


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janek36    0
Zastanawia mnie czy lepiej byłoby zakupić 20 letniego JD czy lepiej 20 letniego Ursusa? Ceny starych JD są przystępne ale jak to jest z częściami, serwisem? Wśród rolników panuje przekonanie, że to co zagraniczne to złe... Ile kosztują części do JD? Czy są dobrze dostępne? I czy trzeba jakiegoś specjalnego mechanika, żeby np. wymienić tłoki, tuleje? Czekam na wasze opinie!

to tak jak z samochodami ja wolę 15 letnie np audi od nowego poloneza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Xardas321
      mam dylemat nie wiem co wybrać zetor crystal 150 czy moze new holland t6.145. Byłby to główny ciągnik w moim gospodarstwie na areale 40h
    • Przez piotrek202127
      Witam,
      Który z podanych ciągników sprawdziłby się najlepiej jako główny ciągnik na 25ha gospodarstwo. 
      Który jest najmniej awaryjny, czy Fendt spali mniej niż JD'y.
      Jak jest z cenami części zamiennych i ich dostępnością.
      Z góry dzięki za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Karolc360
      Witam interesują mnie te dwa bliźniacze modele czy ktoś je posiada jak z eksploatacją?, a co wy o nich myślicie ciągnik pracował by głównie przy kosiarce-rozdrabniaczu zamiast starej poczciwej c360


    • Przez jendrek88
      Witam wszystkich interesuję się kupnem tego modelu ciągnika,czy ktoś jest w stanie mi poradzić czy to dobra decyzja czy lepiej się wstrzymać? proszę o opinię w tym temacie.

    • Przez Piotrass
      Wiitam zastanwiam sie nad tymi dwoma ciagnikami  bylem zdecydowany na new hollanda ale teraz jest promocja na john deera i sam niewiem. Ciagnik mialby  byc do tura ale glownie chodzilby w transporcie  i w polu jako pomocnik. New holland kosztuje 235 tys netto jest na oponach 420przod 520 tyl, obciazniki w cenie zaczep automatyczny skrzynia 17/16, a  JOHN Deere w promocji od 250 tys z skrzynia AutoQuad plus ECo 24/24, i tls. wiec roznica wynosi okolo 20 tys bo z new hollanda moze sie urwie kilka tys bo stoi na placu a diler do  konca roku musi sprzedac albo rejestrowac na siebie bo od nowego  roku jakies nowe wymogi sa, Co polecacie?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.