Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ile pali takie 1634?? na H, przy orce przy maks obciążeniu . Ile przy wolnych przejazdach przy transporcie z przyczepą ??. Ciekawi mnie czy silnik 6 garowy , jest oszczedniejszy od 4 garowego MARTINA ??. What are your sugestions ??.

Mój ursus 1734 w orce pali średnio 12 litrów w zależności od warunków, 4 cylindrowe spalą może tyle samo ale tę robotę co ja zrobię 1734 to 4 cylindrowy połowę. Myślę że 1634 będzie palił podobnie jak 1734. Jednak do transportu lepszy jest 4 cylindrowy bo sobie bez problemu poradzi, a 6 cylindrowe to już trochę dużo po co ma tyle koni luźno biegać. Ja ursusem 1734 dużo wożę kukurydzy wozem t-088 ( w mojej galerii jest zdjęcie) to na godzinę gdzieś od 8 do 10 litrów zależy jak kto jedzie i jakie warunki polowe.

Opublikowano (edytowane)

dziś śmignął mi zetor-zts-18345 z jedną przyczepą D-47 przed oknem ;)

 

Oczywiście masz rację 4garki+turbo radzi sobie z samochodówką o DMC 18ton bez problemów.

Edytowane przez Nikita_Bennet
Opublikowano

W silnikach Z 8602.12 TURBO (156 KM) montowanych w 16-tkach można w pompie wtryskowej zdemontować tzw. ogranicznik dymienia. Zrobił to ktoś z forumowiczów w swoich ciągnikach. Podobno silnik jest wtedy mocniejszy i bardziej elastyczny, lepiej ciągnie od niższych obrotów tylko nie wiem jak ze spalaniem wychodzi wtedy i czy nie przęłoży się to szybsze zużycie skrzyni, synchronizatorów. Pytanie: Co może być przyczyną większego spalania i zarazem braku mocy w u1634 ( silnik nie dymi zbytnio, pracuje równo, filtry ok) Ma moc zadowalającą dopiero od 2000 tys obrotów i zaczął więcej palić? Miał ktoś taki problem w swojej szesnastce?

Opublikowano (edytowane)

Ja bym sprawdził turbo, ten zawór , przyczynom słabej mocy w silnikach doładowanych jest turbo ,jaki masz tam zawór .Kliknij jakom fotę tego turba .

Edytowane przez JANCZAK1176
Opublikowano

W tych silnikach chyba nie ma możliwości regulacji turbiny, tak jak dzisiaj patrzyłem żadnego zaworu tam nie widziałem. Bardziej wydaje mi się że mógł się zaciąć regulator ciśnienia wtrysku paliwa przy pompie. Jeszcze dobrze by było sprawdzić ciśnienie doładowania powietrza. Jak już zrobię dam znać co była za przyczyna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v