Kizo

Hamulce hydrauliczne

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kizo    5

Czy ktoś ma może w przyczepie lub innym sprzęcie instalację hamulców hydraulicznych zamiast pneumatycznych. interesuje mnie ile może kosztować przerobienie przyczepy na hamulce hydrauliczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Mam w przyczepie Gomsielmasz PSE12,5 hamulce hydrauliczne, które są sterowane pneumatycznie ( ale nie muszą ), są bębnowe podobnie to wygląda jak w samochodzie.Nie polecam, wolę pneumatyczne - są bardziej niezawodne. Po co ci to, nie masz instalacji pneumatycznej ?


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kizo    5

Właśnie o to chodzi że w fendzie nie mam pneumatyki i na dodatek jak przegladam ogloszenia bo szukamy coś z 80km z ładowaczem to tak samo prawie żaden zachodni nie ma pneumatyki

@kserkses masz może aparat mógłbyś porobić zdjęcia siłowników i co tam jest jakieś reduktory czy co i pprzesłać mi na emaila kizo@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

ONI http://www.pol-agra.com.pl/  ( kliknij dział produkcja )  się nawet specjalizowali w dorabianiu pneumatyki. tanie to chyba nie było, ale znów przerabiać dużo sprzętu też nie bedzie tanie  ::)


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JarekWLKP   
Gość JarekWLKP

Kizo, przecież jest mnóstwo sprzętu w Niemczech posiadających system pneumatyczny... Jeżeli widzisz napis Druckluft w ogłoszeniu, to jest właśnie to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

a czy te hamulce nie działają wolniej? (zanim olej dopłynie do tłoka to już zachamujesz ciągnikiem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kizo    5

Nie wiem jak przegladam oferty z allegro czy innych serwisów to prawie żaden nie ma pneumatyki. A co do wolniejszego działania hydraulicznych to czemu mają działać wolniej przecież ani to kilometr przewodów ani jakieś wysokie obciązenie że musi się wytwożyć odpowiednie ciśnienie żeby wypchać tłok. A co do tego zachamowania to może z pustą tak a z ładunkiem 15 ton czy wiekszym to jaka jest droga hamowania owszem jak wcześniej cię przyczepa nie ściągnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    853

a tak przy okazji jak to wogole działa? moj ciagnik tez nie mial instalacji pneumatycznej, bo byl sprowadzony z wysp, a poprzedni wlasciciel mial przyczepy z instalacja hydrauliczna.

Do pedalu hamulca podpiety jest jakis czujnik wydrauliki czy jak to smiga?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2

Czy te hamulce zahamują przyczepe jakby sie odpięła  ???  wiem że kiedyś takie hamulce były nielegalne, a teraz ? Ta moja Ruska ma taki cylider hydrauliczny który może być przypięty albo do cylindra pneumatycznego, albo do dżwigni ręcznego hamulca na przyczepie, albo do traktora ( przy T-25 jest wyjście do którego mozna to przypiąć, powiązane to jest z ręcznym traktora - nigdy nie próbowałem  :-[ )


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kizo    5

To raczej pneumatyki nie założę do Fendzika w tej firmie co podał adres @kserkses.

Koszt 5,5tys netto + dostawa do tej firmy ciągnika to jakieś 3tys, więc napewno taniej by mnie wyszło zamontować w 2 przyczepach hamulce hydrauliczne jak to tylko zwykłe siłowniki bez rzadnych dodatkowych rozdzielaczy czy innych urządzeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

Montazem pneumatyki zajmuje sie takze pewna firma z Plonska cena za instalacje jednoobwodowa to okolo 4 tys netto a za dwuobwodowa okolo 5 tys netto, jesli juz predzej zakladali pneumatyke do takiego modelu frndta to przyjada ci na miejsce i zaloza na miejscu ale jesli nie to muszisz dostarczyc ciagnik do nich. Po swietach ojciec ma dzwonic do nich bo przy NH tez nie mam pneumatyki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi    1

Nie wiem czy bedzie kogoś jeszcze to interesowało ale jesli tak to taki typ hamulców był stosowany orginalnie Jugosłowianskich ciągnikach ogrodniczych TV521 a wygląda to nastepująco olej z pompy idzie na zawór który jest sterowany za pomoca linki podpietej pod pedal hamulca . no i jak nacisniemy na pedał no to zawór sie otwierał i szedł olej na szybkozłącze Instalacja przy przyczepie rózni sie od pnełmatycznej tylko siłownikiem No to tak w skrucie by to wygladało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

nie znam rozwiązan technicznych,ale moim zdaniem w razie odpięcia przyczepy pneumatyka zatrzyma przyczepę, (z powodu zasady działania, bo hamulce łapią jak spadnie ciśnienie w przewodzie) dlatego mim zdaniem pneumatyka jest pod tym względem lepsza, tyle tylko że najpierw ten przewód musi się odłączyć:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lewy    0

Kizo zrobiłeś już te hamulce bo też się przymierzam do przerobienia ale nie wiem za bardzo jak się za to zabrać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

To napisz jak sterujesz tymi hamulcami, nie znam ani ciągnika ani ciężarówki, która by miała sterowanie do hamulców hudraulicznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mój MF ma hamulce hydrauliczne, przy wciskaniu pedału hamulca podawany jest olej na szybkozłącze, im mocniej się wciśnie tym większe ciśnienie(prawdopodobnie takie samo jak w układzie hamulcowym ciągnika).

Jest to bardzo prosty układ, bez dodatkowych zaworów, zbiorników(czyli bez problemów ;) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak "Nasil90" mam ciągnik z Francji który nie ma pneumatyki wszystko zależy od tego ile mamy maszyn dostosowanych bo jak ktoś ma jedną przyczepkę to może bardziej płaciło by się ją przerobić na hydraulikę niż inwestować w ciągnik 5tyś.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63
Czy te hamulce zahamują przyczepe jakby sie odpięła  ???  wiem że kiedyś takie hamulce były nielegalne, a teraz ? Ta moja Ruska ma taki cylider hydrauliczny który może być przypięty albo do cylindra pneumatycznego, albo do dżwigni ręcznego hamulca na przyczepie, albo do traktora ( przy T-25 jest wyjście do którego mozna to przypiąć, powiązane to jest z ręcznym traktora - nigdy nie próbowałem  :-[ )

Znajomy ma rosyjski rozrzutnik obornika z takim hamulcem, na końcu przewodu giętkiego jest na stałe pompa podpinana w t 25 pod dźwignie ręcznego .Znajomy dorobił mocowanie tej pompy w fergusonie przy pedale hamulca,u nas są góry a hamulec spisuje się o wiele lepiej niż pnełmatyczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    64

Jak wogóle wygląda podłączenie takich chamulców to ciągnik ma specjalne wejście czy poprostu w gniazdo od chydrauliki, czy jest dopuszczalne sterowanie chamulcem przyczepy przez dzwignie od chydrauliki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Młody_mich
      Witam, zastanawiam się nad zakupem naczepy (typowej pod tira) do ciągnika (podłączanie przez wózek dolly). I mam pytanie jak wygląda rejestracja, czy da się zmienić z ciężarowej na rolniczą (poprzez zmianę opon itp) ? Komuś się w ogóle udało i w jaki sposób
      Z góry dziękuje za odpowiedzi
    • Przez Sqowron
      Witam jak nazywa się ta część ze zdjęć pochodzi ona z siłownika piwłaki D35-M



    • Przez pawel777716
      Jak odkręcić ten dół od siłownika przyczepa sanok d47b? Ktoś pomoże? Są tu jakieś zabezpieczenia których nie widzę?

    • Przez kat181
      Witam,
       
      Czy mógłby ktos mi podać różnice między przyczepą THK5 a HW6011, generalnie chce kupić tą drugą wyremontowana byłem ogladać, w wiekszości przyczepki są 'uczciwie'(czy napewno) zrobione ale po takim remoncie można przez 'przypadek'(raczej moja niewiedzę i nieuczciwość sprzedającego) kupić THK5 a sprzedajacy będzie twierdził ze to HW6011. Proszę o informacje na co zwrócić uwagę, moze są pewne rzeczy które mozna zwyczajnie zmierzyć i bedzie wadomo, jakie wogóle były rodzaje przyczep hw bo niektóre mają na przykład kwadratowe osie, czy były rózne rodzaje ram, obrotnic itp.
       
      Mam nadzieję że cos podpowiecie bo im więcej przyczep ogladam tym większy mentlik.
       
      Pozdrawiam,
      Karol
    • Przez Sqowron
      Witam, jak nazywa się ta część ze zdjęć pochodzi ona z siłownika piwłaki D35-M



×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.