Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Gdzie dokładnie leci ten olej?

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Tak jest tam oring na tym dekielku, zależy jeszcze jaki Masz typ, bo są chyba trzy typy tych dekielków.

Edytowane przez KORSARZ1
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Wyjąć zabezpieczenie i wyjąć ten dekielek i na nim w rowku zakłada się nowy oring, nie wszystkie dekielki wyjmuje się tak samo, mówię o tym najnowszym.

Edytowane przez KORSARZ1
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem jaki Masz typ, jest to zwykły cienki oring, zaraz wstawię fotki i powiesz mi w ogóle jakie Masz.

{fotki z nata}

1. 163491943_2_644x461_serwo-mechanizm-wspo

 

2.wspomaganie-serwo-do-ursus-c-385-zetor-8

 

3.132851285_3_644x461_os-przednia-serwo-ur

 

3 i 2 ma taki oring, nie znam budowy 1, tego nie rozbierałem jeszcze.

Edytowane przez KORSARZ1
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak nie ma tam tej dużej nakrętki, to jest tam zabezpieczenie i jest oring, rozmiaru oringa do tego typu Ci nie podam bo katalog mam do 3, a 2 ma bodajże trochę mniejszy.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Tak, bo oring jest w rowku na deklu, to jest całe uszczelnienie i można to zrobić samemu na ciągniku, jak cieknie gdzie indziej to lepiej na wymianę bo sam nie zrobisz.

Ps. tylko niczego nie uszkodź, bo części zamiennych w sklepie nie ma, oring dostaniesz bez problemu.

Edytowane przez KORSARZ1
Gość Profil usunięty
Opublikowano

No przez komputer Ci go nie zdejmę     :P   jak nie możesz zdjąć, zabezpieczenie wyjąłeś?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

 

bo na boku soc mam tego dekla?

Nie rozumiem co tu napisałeś, W ROWKU POWINIEN BYĆ, przynajmniej tak jest w 3-ce

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

To jest tylko oring, nie simering, właśnie ma być w tym rowku na obrzeżu dekla.

Weź do sklepu ten dekiel to Ci dopasują, podałbym Ci rozmiar, ale zdaje mi się że w tym typie jest mniejszy dekielek a mam rozmiar do serwa typ 3

Edytowane przez KORSARZ1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v