Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

A rozumiem. Bo inaczej lubi przywalić w ramę. Postaw ciągnik na klocki i na biegu sprawdź czy czegoś nie pogięło. 

U mnie klepało jak krzyżaki miały luz w widełkach tak samo jak się jeden rozsypał ale wibracji nie było.

Opublikowano

mi to obcierlo tak ze lepki srub na krzuzaku objechalo.luzy jakies na krzyzakas sa.chyba wyjasni sie dopiero jak wyciagne ta oske atakujaca z przedniego mostu i na oko lub na tokarce sprawdze czy ma bicie.jesli tak to kolo 300 zl ten atak i kolo z mostu  kosztuja bo wiadomo parami sie wymienia

Opublikowano

Nie wyciągaj tylko podnieś jedno tylne, jedno przednie, dobrze podłóż ciągnik, odpal, bieg i zobacz jak się kręci.

Tego wałka tak łatwo nie skrzywisz bo krótki i materiał twardy. prędzej skrzywi środkowy kierowniczy.

Sprawdź czy nie popuściła nakrętka flanszy.

Opublikowano

jak jade to wychodze z kabiny i widze =ze cos tam ma bicie.jednak jak jedna nakretke calkiem urwalon mogl dostac ten walek popalic.gdy tylko to stwierdzilem podnioslem drazek tak ze nieobciera ale gdy jade to slysze i czuje wibracje.gdy jade 9 dosc szybko tak tego nieczuc natomiast na 3 na lekkim gazie bardziej.im wieksze obroty mniej drzy


teraz tak mysle ty masz na mysli sama ta flansze na 4 sruby?ciekawe ale same sruby asuja czyli caly ten leb flanszy musialby sie skrzywic.przepraszam ze tylko pisze a nie rozkrecam i nie sprawdzam  ale dostalem w lesie przyladowaniu galeziowki w glowe i jestem troche poszyty,pozatym udzielacie wielu cennych informacji.ja wole najpierw popytac potem roskrecac

Opublikowano

Trochę to dziwne ,piszesz że na wolnych obrotach drży a jak dodajesz gazu to przestaje ,ja bym przyczyny szukał gdzie indziej bo od predkości jazdy to nie zależy tylko obrotow silnika 9 a 3 to duża rozbieżność

Opublikowano

tak jak kolega pisal.mialem dzis troche czasu odkrecilem wal i dalej drgania dodadkowo na luzie przy polowie gazu tez wystepuje mija na wiekszych obrotach.musze sprawdzic to waszymi poprzednimi metodami moze cos z tego  wyjdzaie.

Opublikowano

Witam panowie wie ktoś może czy na przednim deklu silnika mtz d 50 jest jakaś poduszka ? bo tam nic nie widać jest tylko obręcz wokół kółka pasowego czy jest tam w obręczy  jakiś gumowy wkład ? 

Opublikowano

Ni ma, jest tuleja pomiędzy deklem a mocowaniem przykręcanym do ramy. Czemu pytasz?

Muszę sprzedać komplet, bo mi szkoda na złom wyrzucić. Tylko że ta tuleja też ma luzy.

  • Thanks 1
Opublikowano

Pytam się bo silnik ma straszne wibracje widać jak szarpie z przodu. Ale dziś mu podłożyłem podkładki pod mocowanie co się dokręca do kołyski bo jak odkręciłem te dwie śruby to mocowanie bujało się lużno i silnik wisiał tylko na tylnej płycie nic się nie opierał o przedni wspornik. ¬¬ 

Opublikowano

Jak się wkurze to bedę musiał kupić jeszcze dekiel i wspornik z poduszką od 80 bo mnie to drażni te drzenie aż mi rurki od chłodnicy oleju kiedyś pękły ten silnik 50 to była totalna porażka żałuje że kupiłem ten traktor z takim silnikiem te sześć lat temu jak go kupowałem nie byłem obczajony w tych modelach myślałem że wszystkie mtz są takie same.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      Czy części od JUMZa 6 AM/AL (starsza wersja -mała kabina)  pasują od JUMZa 6 KM/KL (duża kabina - zależnie od kraju itp chyba od 1988roku). Pomijając silnik gdzie w starszej wersji można trafić wersję bez wtrysku bezpośredniego, przekładni kierowniczej, czy są jeszcze jakieś różnice? Głównie interesuje mnie skrzynia biegów(Czy np. otwory pod przekładnię kierowniczą  różnią się? Cała pokrywa skrzyni?), ale informacja o innych podzespołach również będzie cenna.
      W skrócie: Jak bardzo starsza wersja JUMZa nadaje się na dawcę części dla nowszej wersji?
    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez WojtaS141095
      Witam. Piszę do Was jako osoba niezwiązana w stu procentach z mechaniką. Kilka dni temu zakupiłem koparko-spych Bialorusa JUMZ 6 AM w wersji budowlanej, głównie do własnych celów budowlanych. 
      W maszynie poki co muszę wymienić płyny, oleje. Do wymiany mam też dwa przewody hydrauliczne. Gdzie znajdę filtry paliwa,oleju silnika ? 
      Może macie jakieś porady, dzięki którym uda mi się jak najlepiej przygotować do pracy ?
       

    • Przez WojtaS141095
      Witam,proszę o pomoc! Po chwili pracy nie skręca mi ani w lewo ani w prawo łapa koparki. Wszystkie inne funkcje działają. Zero reakcji podczas ruszania wajchami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v