Skocz do zawartości
DamianWladimirecT25

problem z t-25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
T-25

Cześć Zrobiłem remont t-25 w tą zimę i teraz podczas prac polowych zauważyłem ze z komina razem z dymem leci olej. nie wiem czy to normalne i czy tak powinno być. Może za bardzo go od razu przyciskałem w polu ale nic takiego ciężkiego nie robił więc nie wiem. Prosze o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

Albo pierścienie popękały, albo zrobiłeś ze 20 mth na luzaka i się jeszcze nie ułożyły, Daj mu większe obciążenie i trochę obrotów i zobaczysz. Wynikiem będzie brak mocy i wydmuchiwanie oleju, albo się dotrze i będzie chodził. Odmą nie dmucha mocno, nie leci biały dym? Tylko nie przegrzej go i pamiętaj o zmianie oleju przy docieraniu. Olej przy dobrze dotartym silniku nie będzie leciał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Retragon    3

Miałem ten sam problem dwa lata temu dwukrotnie zmieniałem pierścienie tłoki tuleje a jak się okazało to była wina głowicy daj do regeneracji bądź wymień na nowe problem na bank ustąpi pozdrawiam retragon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wieslaw16    46

Witam, czy aby na pewno to jest olej, należy sobie zadać to pytanie u mnie też wydawało mi się że to olej, a jednak okazało się że jeden z wtrysków lał, i to było paliwo z sadzą podobne do oleju,również zbyt mały luz na zaworach będzie powodował podobne, wręcz identyczne objawy nie całkowite spalanie paliwa i wyrzucanie nie spalonego paliwa z sadzami i częściowo rozpuszczonym nagarem przez komin.Sprawdż wtryski i zawory najpierw zanim zaczniesz rozbierać silnik :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Retragon    3

u mnie z tego co pamiętam to w głowicach wstawiono nowe prowadnice i po problemie a gdyby wtryskiwacz lał to silnik by był słabszy i dymił na biało ,,,,,,,,,pozdrawiam retragon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    0

Witam , dzis wsiadam do ciągnika pale a tu nagle cos piszczy,szumi nie wiem dokładnie co to za dzwiek . Sprzęgło wszystko działa normalnie , co to moze byc???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam, co pierwsze to zlokalizuj gdzie ten dżwięk słychać, z silnika, sprzęgła,wentylatora ,alternatora itd. , dokładnie ustal ,a dopiero można stawiać jakieś diagnozy :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam,zdejmij pasek klinowy i kręć kółkiem pasowym wentylatora jak też altka i będziesz słyszał czy łożyska szumią ,ponadto zobacz luz na łożyskach i wówczas okaże się gdzie tkwi przyczyna owej awarii :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam, jako ośka wentylatora jest tuleja z dwóch stron z toczona pod łożyska, a przez nią przechodzi śruba na przelot i z drugiej strony nakrętka, weż załóż klucze po obu stronach, jeden od strony koła pasowego drugi od wiatraka i w ten sposób rozkręcisz i wyjmiesz śrubę, po tym zdjąć koło pasowe następnie wiatrak, a w obudowie wentylatora będziesz widział zabezpieczenia trzeba je wyjąć, potem w ten wałek przez jakieś drewko lekko pukaj i przebijesz ośkę z jednym łożyskiem na drugą stronę, a jedno łożysko zostanie Ci w obudowie i też go łatwo wybijesz, chyba nie muszę pisać co z wierzchu pozdejmować, to sam to będziesz widział, zwróć uwagę na szerokość łożysk przy zakupie aby takie same były lub musisz w razie węższych podkładkami wyregulować, i jeszcze jedno co ważne, łożyska wysokoobrotowe czy tam szybkobierzne jak kto woli nazywać bo różnych określeń ludzie używają i zaznaczam że zwykłe jak założysz to na krótką metę i w krótkim czasie wysiądą, ja tak miałem, założyłem zwykłe bo innych nie mogłem dostać, a na czasie zależało bo robiłem zasiewy, to nawet tygodnia nie wytrzymały :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

U mnie też były węższe łożyska i chodziły nawet 10 lat, ale pod koniec to już nieźle gwizdały, ktoś nawet tylejki dystansowe dotoczył, a ja zamontowałem oryginały ijuż nie pamiętam jakiej firmy, ale raczej dobrej, bo miały naładowane dużo smaru, a teraz to robią na sztukę i każde łożysko trzeba otwierać i sprawdzać, bo czasami nie kładą smaru i łożysko po kilku minutach pracy się zaciera.

Załączam linki do kilku pomocniczych zdjęć, z tego, co u mnie było zamontowane w wentylatorze: (jeśli facebook nie będzie stwarzał problemów)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×