Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od niedawna posiadam jd 3140 i mam pewien problem, podnośnik sie nie podnosi, a wspomaganie załacza sie dopiero gdy dodam wiecej gazu. Kilka dni wczesniej odkreciłem sróbe z hydraulicznego zbiornika oleju (sróba z nr 2) i zauważyłem ze brakuje mi koszyczka(nr 7) na srężynę oraz kulke. Jestem ciekaw czy brak owego koszyczka ma cos wspolnego z moim problemem i chciałbym sie dowiedzieć do czego słuzy ten koszyczek, kulka i sprężynka, z góry dziekuje za pomoc. http://www.fotosik.p...84a775a6bb.html

Opublikowano

To zbiornik wyrównawczy, koszyczek o którym mówisz to zaworek, sprawdz, moze po prostu odpadł i lezy w zbiorniku. Musez Cię zmartwić bo miałem równiez ten problem: blokujaca się kierownica, drgajacy podnosnik itp.. Wymieniłem pompe zębatą wewnętrzna i nie jest lepiej.. w przyszłym tygodniu jade do mechanika bo nie ogarniam tematu, bo u mnie hydraulika umiera gdy olej sie nagrzewa, najprawdopodobniej mam wewnetrzne przecieki. Sprawdź cisnienie manometrem na wyjściu hydraulicznym, gdy kierownica sie zblokuje, mozliwe że równiez masz zaniki ciśnienia jak ja.

Opublikowano

W 100% pompa tłoczkowa do wymiany.Wujek ma takiego i tez byl taki problem,pojechalismy do mechanika i mechanik odrazu poradzil na wymienic ta pompe.Pompa kosztowala 2500zl bo byla ta mniejsza 23ccm,problem odrazu sie rozwiazał.

 

Stara pompa nie ma cisnienia i temu tak sie dzieje ze nie funkconuje na niskich obrotach tylko jak sie doda gazu to cos tam dziala i jest jakies slabe cisnienie.

Opublikowano

Nie pisz głupot , jak w twoim padnięta pompa to nie znaczy że u innych też - przykład - bardzo proszę w moim działo się tak samo a winien był uszczelniacz na tłoku podnośnika .Olej jak się rozgrzal to spierniczał właśnie przez tą nieszczelność co potęgowało grzanie się oleju.

A przyczyn niesprawności u kolegi może być co najmniej kilka.

Opublikowano

ja mam john deere 3050 problemy były podobne. tz czasami drgała kierownica i podnosnik słabo podnosił, po sprawdzeniu ciśnienia okazało się że jest dobre. tak jak pisze kolega nie zawsze jest to wina pompy. u mnie był to zawor w pompie(przedniej koło chłodnicy) który się po prostu zacinał. mechanik go dotarł i jest ok. ja mam to mocniejsza pompe ale kolega w john deere 3030 ma ta mniejsza i tez wymienili mu zawor i było ok.Naprawde przyczyn może być wiele np. nieszczelności na orbitolu. Sprawdz jak wystapia te objawy z podnosnikem czy masz olej w ziorniku nad pompa z przodu jeżeli jest to pompa w skrzyni jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v