saj

Problemy z orbitrolem mtrz

Polecane posty

saj    0

Witam mam taki problem z wspomaganiem na orbitrolu, podczas jazdy czy to na wolnym biegu czy na 9 max to cały czas musze gonic kierownicą w lewo czy może to być wina orbitrola?? Wie ktoś co to może być??

Edytowano przez saj

Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    27

Może być orbitrolem, luzami w układzie kierowniczym i geometrią kół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem wynika z tego iż jest zastosowany jeden silownik a po obydwóch stronach tłoczyska w siłowniku jest różna pojemność oleju Dla przykładu wykonaj pełny skręt w jedną stronę i policz obroty kierownicą następnie w drugą za każdym razem będzie różnica. mniejsza liczba obrotów jest gdy siłownik się skraca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

saj    0

Yhm nom racja ostatnio właśnie liczyłem. To wina siłownika tak miał by być inny czy to już tak musi być??

 

Problem wynika z tego iż jest zastosowany jeden silownik a po obydwóch stronach tłoczyska w siłowniku jest różna pojemność oleju Dla przykładu wykonaj pełny skręt w jedną stronę i policz obroty kierownicą następnie w drugą za każdym razem będzie różnica. mniejsza liczba obrotów jest gdy siłownik się skraca.

 

Tylko wiesz co jest w tym dziwne jak okręciłem tłok w drugą strone to tak samo robił a teoretycznie z tego co piszesz o tej pojemności nie powinien co nie??

Edytowano przez saj

Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Tak jak kolega wspomniał na początku za gonienie ciągnika po drodze mogą być odpowiedzialne luzy w układzie kierowniczym, zła zbieżność, przeciek oleju z jednej strony tłoka na drugą, zapowietrzony układ lub nieszczęśliwie skonfigurowany układ kierowniczy. Różnice w pojemności tłoka po jego obu stronach nie mają tu nic do rzeczy.

Jeśli ucieka ci kierownica na jedną stronę skupił bym się na przeciekach.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

To nie jest że ucieka tylko to jest na zasadzie żę traktor śmiga a ja kierownicą cały czas delikatnie kręce w lewo by kontrować to luzy by coś do tego miały?? Zapowietrzony układ a sam się nie odpowietrzy?? Czyli co myśłisz że olej przesiąka w środku i nie trzyma się tam gdzie ma tak ??


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odwracanie siłownika nić nie zmieni po prostu żeby siłownik wysunąć potrzeba więcej oleju a wciągnąć mniej i tego nie zmienisz Tak czy inaczej żeby skręcić w lewo siłownik wciągasz a w prawo wysuwasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

Czyli obojętnie co bym nie robił to tak wciąż będzie


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Nie bedzie, bo powinien jechac jak pociag po torach i jest tak jak powiedzial @seweryn20 tloczysko moze miec przeciek(uszczelniacze) albo orbitrol szaleje. Zacznij sprawdzac najtansze rzeczy czyli zbieznosc, tloczysko dopiero potem orbitrol.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Junkers ma rację a ja już to raz napisałem. Nie ma najmniejszego znaczenia różnica pojemności po oby stronach siłownika. Ma jechać prosto i tyle. Coś masz nie tak. Na moje oko ta jakaś nieszczelność. Możliwe że na tłoczysku siłownika.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

Ok ok miałeś racje seweryn20. Wziołem ruchola do góry znaczy przednią oś i go odpaliłem i się okazało że koła się powoli skręcają jak się da więcej gazu to mocniej więc już wiem że na 90% to tłok i chyba nieszczelność w nim. Dzięi za odpowiedzi postaram się to ogarnąc i dam znać co i jak Dzięki wielkie

 

A orbitrol tak sprawdziłem na oko więc równo podaje olej tak na oko ale wiecie na oko to taki jeden umarł he he


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Sprubuj zamienic weze na silowniku najpierw, podnies przod i zobacz co sie dzieje.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Sprawdzić tłok prosta sprawa. Ustaw go w granicznym położeniu, odkręć węża z tej strony po której nie ma oleju, zapal silnik i kręć kierownicą tak by ciśnienie działało na przykręconego węża. jak jest przeciek na tłoczysku to z odkręconego króćca poleci olej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

Jednak tłok. Wymieniłm uszczelniacze i jest teraz gut. Dzięi za pomoc wszystkim .


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mszk8    121

muszę odgrzać tego kotleta... ten sam problem mam w 3p, gość w serwisie, powiedział że kolumna kierownicza za mocno dociska na gniazdo w orbitrolu może to coś mieć do tego, mam niby wysłać go do sprawdzenia... ?, tyle że mnie ściąga w lewo, a wymijać się z pędzącą scanią to jest hardkor... czekam na szybkie odpowiedzi...

 

edit: https://www.sklepdlarolnika.pl/pl/p/Wspomaganie-kierownicy-C360-3P-cylinder-poprzeczny/3760 to te bydle...

Edytowano przez mszk8

"...Życie jest za krótkie by tanie wino pić..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mszk8    121

To jak z tym orbitrolem, czy to że kolumna za mocno dociska w gniazdo ma coś do rzeczy?


"...Życie jest za krótkie by tanie wino pić..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Miałem tak w c360 wałek dociskal orbitrol to się układ zapowietrzał i kierowanie było nie precyzyjne i problematyczne, zostały podłożone podkładki na próbę i jak ręką odjął .

Edytowano przez robert983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mszk8    121

Ja założyłem podkładki i nic nie pomogło... biorę się za siłownik...


"...Życie jest za krótkie by tanie wino pić..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Panowie beczkowoz chodzil na jesieni bez zarzutów, zima musiałem wywieźć troche gnojowki lalem gorącom woda pompa puściła i włączyłem walek i tak.jakby wylatywal z niej lod i tak pukal , ale przestał i wywiozlo sie dobrze. Dzis wywiozlem jedna beczke i juz gdy ja wypuszczalem to mialem lekko.slabawe ciśnienie a juz drugą beczke ledwo zaciągla . Odkrecilem dekiej i okazalo sie ze lopatki sie nie zastaly i sa w dobrym stanie co robić? Dodam ze beczka jest w miare nowa, 5 lat. Pompa próżniowa. Zalaczam zdjęcia.


    • Przez mirek18
      Witam serdecznie, 
      mam problem z hydrauliką w moim MF-255 działa w nim tylko jedno gniazdo zewnętrzne hydrauliki.  Przewody do rozdzielacza pod siedzeniem są sztywne (rurka). Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
    • Przez Bogusław55
      Witam, mam problem z masse fergusonem 380 , po zagrzaniu oleju zanika wspomaganie i zapala się kontrolka od skrzyni biegów (czerwona) , szarpie podnośnik tak jakby brakowało oleju w podnośniku. Proszę o pomoc bo nie wiem co to za przyczyna a każdy mechanik rozkłada ręce.
       
    • Przez mateuszs1993
      Witam,
       
      Mam problem z mechanizmem różnicowym wygląda to tak jakby cały czas była włączona blokada nie można skręcać na miejscu.
      Pedał blokady ogólnie nie jest w tym samym położeniu można nim ruszać do tyłu do przodu i ogólnie jest wyżej niż był dotychczas.
      Po wciśnięciu pedału i ruszeniu pedał tak jakby wskakuję niżej tak jak to było dotychczas podczas włączania blokady ale nawet gdy cofnę i pedał wyskoczy nadal coś jest nie tak podczas skręcania.
       
      Jakieś sugestie ?
      Miał ktoś podobną zagadkę?
       
      Pozdrawiam wszystkich.
    • Przez PATRYW
      Witam serdecznie. Poszukuje odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, które dotyczą Fendta 305 ls 1992r.
      Pierwsze z nich dotyczy tylnego podnośnego. Otóż podnośnik nie opada do samego końca. Nie ma różnicy czy ciągnik jest pod obciążeniem czy nie. Mam siłownik wspomagający który dałem do regeneracji, bo delikatnie się pocił, ale nie przyniosło to rezultatów. We wspomnianym siłowniku jest coś podobnego do odpowietrznika. kiedy go odkręcam wypływa olej i podnośnik opada do samego końca. Po kolejnym podniesieniu jest dalej to samo i podnośnik zatrzymuje się ok 10 cm od pozycji maksymalnego opuszczenia. Co może być tego przyczyną ? 
      Druga sprawa dotyczy obsługi tylnych wyjść hydraulicznych. Mam zamontowany przedni ładowacz czołowy i jest on obsługiwany dźwignia miedzy fotelem a dźwignią podnośnika widoczną na zdjęciu. Jest tylko jedna dźwignia bo wiem ze innych modelach występują dwie. Zastanawiam się w jaki sposób obsługiwać tylne wyjścia? Przy okazji proszę o wyjaśnienie do czego służą pokrętła (żółte i niebieskie widoczne na zdjęciach)
      Pozdrawiam

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj