Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

filtr i olej jeżeli chodzi o silnik,a olej oryginał to Akcela NO. 1 Engine OIL

oryginał pierdzinał, tylko za to płacisz że to oryginał, ten akcel to to samo co akros turbo do sdf-ów, ja zmieniłem na fuchs agrifarm mot 15w40, zamawiam sobie w grene i już, moje odczucia są takie że jakby mniej podbierał oleju silnik, może ładniej pracował ale to pewnie tylko subiektywne odczucia i co najwazniejsze fusch jest tańszy, do przedniej osi również zalałem olej fusch utto, na oleju sdf utto był problem z lekkim chamowaniem przedniej osi, i częste zmiany ni epomagały (moja wina pierszą wymiane oleju w zwolnicach przeciągnołem 3 razy dłużej) ale po zalaniu oleju fuscha ciagnik zaczoł się lekko toczyc, jeśli ten akcel to dokładnie to samo co oleje oryginalne do sdf-ów akros to nie widzę w tym żadnych rewelacji, a pewnie tak jest bo to wszystko nalezy do seleni

Edytowane przez Ferdek07
Opublikowano

Chodzi o to ze są silniki spełniąjace normę Euro 2 i Euro 3 (Chodzi tu bodajze o norme emisji spalin). I do jednych jest inny filtr a, do drugich inny

Opublikowano (edytowane)

@Ferdek chodziło jaki olej jest fabryczny, a co wleje to już jego sprawa, można lać z fucsha jak ktos chce ( zaoszczedzi na wymianie jakies 30 zł względem oryginału)

 

co do filtra oleju to w jx 80 euro 3 czyli od 2008r powinien być taki filtr http://www.sklepkisi...3_87679598.html tu jest drogo

 

co do wymiany innych filtrów to zależy co ile wymieniasz w silniku, jak robisz to co 500 czy 600 godzin to razem filtr od hydrauliki, co do paliwowych to nie ma na to az takich scisłych regół może to być częściej a moze być i razem z silniem (wszystko zalezy od tego na czym sie jeździ)

Edytowane przez qazi
Opublikowano

Sory z tym filtrem, pomylilem sie bo patrzylem taki jag do swojego. Ale @qazi podał ci odpowiedni.

@qazi w jx olej wymienia sie co 300mth (według instrukcji) i zalecana przy tym jest również wymiana filtra hydrauliki. A z wymiana filtra paliwa jest tak jak mówisz, mi serwisant mówił żeby najlepiej wymienić go razem z wymiana oleju w silniku

Opublikowano

co do filtrów paliwowych, spotkałem się z opinią że im częściej zmieniamy tym zdrowiej na układ paliwowy w moim lambo, ni ejest to case jx ale chyba zasada taka sama, u mni epo 250mtg ciągnik jest już jakby słabszy jakby filtr przytkany, mamy takie a nie inne paliwo, może dlatego że leje z beczek, może przez dodatki bio szybciej filtry się zatykaja, ale coś w tym jest, bo według instrukcji 500mtg to nie wydaje mi się żeby w ogóle ciągnik chciał chodzić po tylu mtg na jednym filtrze

Opublikowano

Oleju do silnika 8-9l. Ja dokladnie nie mierze bo kupuje 10 i zawsze zostaje w bańce. Ten filtr hydrauliczny jes dobry. A olej Nexplore to jest orginal wiec najlepiej taki kupuj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v