Skocz do zawartości

Polecane posty

Krystian7745    18

W zetorze 7745 mam wspomaganie na orbitrol ale przy wolnych obrotach się ciężko kręci(znaczy nie tak jak by wcale go nie było ale dużo ciężej niż jak jest na wyższych obrotach) i moje pytanie co zrobic by przy wolnych obrotach lekko się kręciło kierownicą....

Z góry dzęki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian7745    18

ile taka pompa może kosztować i czy napewno pomoże ??? Patrzyłem dzis do zbiorniczka z orbitrolem(olejem) i jest mniej niz połowa może to jest przyczyna ?

Edytowano przez Krystian7745

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetores    16

dolej i zobacz, jesli ciągnik ma ustawione 500 obrotów to u każdego się cię kręci...


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Retragon    3

morze być to pompa wspomagania , ale sprawdź czy w orbitrolu pod zaworem przelewowym czy nie dostał się jakiś opiłek- bardzo często to jest powodem pozdrawiam retragon2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez maxifarmer
      zakupiłem nie dawno mf-a 6180 i mam z nim kilka problemów otóż:
      -rewers elektrohydrauliczny nie przełącza się prwidłowo tzn, raz wejdzie a raz
      -podnośnik się zacina
      -czasem trace wspomaganie
      -często mróga kontrolka od ciśnienia oleju i jednocześnie włącza się kontrolka usterki właśnie przy przełączaniu rewersem
      nie wiem co może być przyczyną tych usterek, zaobserwowałem również to że te usterki zaczynają się dziadz dopiero po kilku minutach pracy dopuki ciągnik się nie nagrzeje to wszystko działa poprawnie
      mam kilka chipotez a mianowicie, może to być wina oleju w skrzyni (skrzynia zalana jest Agrolem ponieważ z takim olejem był zalany i przy wymianie zalałem takim samym), lub może filtrów,
      nie sądzę aby była to kwestia elektroniki ponieważ te objawy raczej związane są z olejem
      proszę wypowiadajcie się
    • Przez adas157
      Witam mam taki problem z mf3070 jak jest silnik zimny i sie go odpali to wspomaganie na wolnych obrotach dobrze chodzi i podnosnik szybko podnosi a jak sie robi ok 3godz traktorem jak olej sie rozgrzeje to wspomaganie na wolnych obrotach chodzi ciezko i podnosnik wolno podnosi co moze byc za przyczyna czego to moze byc wina z gory dzieki
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez drogerhas
      Witam mam wielki dylemat na temat wyboru ciągnika. Posiadam gospodarstwo o pow. 15ha i zajmuję się hodowlą bydła mlecznego i w tej chwili mam 3 ciągniki: Ursus c-330, Ursus c-360 i Ursus c-385, który złożony z Ursusa i Zetora trochę tego i trochę tego taki już po prostu kupiłem. I właśnie z tym c-385 mam problem, posiada on przedni napęd, elektryka sprawna, 87km, 2 wyjścia hydrauliczne i  reszta standardowo, nie jest on w najgorszym stanie z zewnątrz bo pomalowany i w kabinie nie jest najgorzej. I właśnie chcę się jego pozbyć, bo kupiłem go od handlarza i to był mój bardzo wielki błąd. Handlarz zrobił go tak aby tylko go sprzedać: pomalował bez podkładu, silnik w nie najlepszym stanie(wiem że dużo nie wytrzyma), hydraulika się psuje, pompa paliwa do wymiany. Choć mam go od wielu lat dopiero teraz pomyślałem  o tym tylko zastanawiam się co lepiej? Sprzedać go i kupić inny za podobne pieniądze czy też do poczciwej sześćdziesiątki wstawić przedni napęd i wspomaganie? Dodam też że sześćdziesiątka ma swoje podzespoły w bardzo dobrym stanie oprócz hydrauliki ale to się zrobi. C-360 robiłem do tej pory większość prac polowych c-385 tylko orałem, kultywatorowałem i belowałem. Jakbym wstawił przedni napęd te obowiązki przejęłaby 360, dodam też że mam podłączonego do niej tura zwykłego dwusekcyjnego i w przyszłości planuję zakup nie za dużego pługa 3 obrotowy. I co Panowie zrobiliby na moim miejscu? Sprzedać ursusa c-385 i kupić jakiś z napędem 4x4 o podobnej kwocie(więcj niż 24 000 nie wyciągnę w takim stanie) czy też może go naprawić a może sprzedać i udoskonalić poczciwą sześćdziesiątkę? Z góry dziękuję za podpowiedzi.
×