monaliza35

DT 75 problem z silnikiem

Polecane posty

monaliza35    0

witam, jestem tu nowy ale mo9że uda mi się dobrze napisać, nato miast mam taki problem z dt 75, odpala dobrze bez problemu ale nie ma siły jechać jest bardzo słaby a stało się to po tym jak go kupiłem i pracował u mnie może 50 godzin i wymieniłem olej w silniku no i jakby silnik zdechł, bardzo dymi ogień wali z rury, niedawno wymieniłem końcówki wtrysków i ustawione były zawory, może ktoś zna się na tego typu sprzęcie i wie co mu dolega

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    84

Jaki to silnik?

Czy oprócz słabości i ognia z wydechu są jeszcze jakieś objawy?W silniku nie dzwoniło coś itp. ? Problem pojawił się nagle przy pierwszym uruchomieniu po wymianie oleju? Coś jeszcze było robione oprócz oleju? Czy z odpowietrzenia skrzyni korbowej mocno dmucha? Jakie ciśnienie oleju? Wtryskiwacze przy wymianie były ustawione na odpowiednie ciśnienie? Odprężnik jest dobrze ustawiony?

Nie ma przedmuchu do płynu chłodzącego?

Jak nic nie tłucze w silniku (urwany zawór, przestawione tryby rozrządu itp.) to można go uruchomić ze zdjętym kolektorem wydechowym - zobaczymy czy problem dotyczy jednego cylindra. Ewentualnie można wyjąć wtryskiwacze i sprawdzić jak pylą przy kręceniu rozrusznikiem (ma silnik rozruchowy?), lub pojedynczo odkręcać przewody od wtryskiwaczy i zobaczyć co się dzieje. Trzeba by jeszcze sprawdzić zawory, może kontra się popuściła i któryś zawór wydechowy jest cały czas otwarty? Przy okazji sprawdzić czy zawory nie przycinają się w prowadnicy (parę razy wcisnąć). Przydałoby się sprawdzić kąt wtrysku, ale pewnie jest dobry skoro łatwo uruchomić silnik. Jak jest dostęp do ciśnieniomierza, to warto zmierzyć ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, jak nie to zwalić głowicę i sprawdzić zawory, uszczelkę pod głowicą( po zdjęciu i tak powinno się założyć nową). Zależy co bardziej podejrzewamy, może lepiej przed zdjęciem głowicy oddać do sprawdzenia pompę wtryskową, lub podmienić na inną.

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
monaliza35    0

Silnik w tym dt 75 to 75 konny, z silnikiem się nic nie działo do tej pory, dopiero po wymianie oleju i pracy około 20 godzin zaczął słabnąć i bardzo dymić, w silniku nic nie stuka nie puka, odpala bez problemu jest silnik rozruchowy, wtryskiwacze były prawdopodobnie ustawione ja kupiłem facet ustawił i zakręciłem, zawory teź ustawił, nie dmucha do płynu chłodzącego, odpręznika z tego co wiem to nie ma jako takiego że po uruchomieniu silnika rozruchowego i tego głównego nie podnosi się tak jak np/w esie odprężnik na dół i odpala tylko od razu pali i to dobrze, a spod kolektora wydechowego tak samo bardzoo dymi ale podejrzewałem że to może być wina uszczelki, oleju też nie bierze bo nie ubywa, ogólnie jest słaby i bardzo dymi, a nawet nie nie wiem co to jest skrzynie korbowa i gdzie to jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mtracz    74

W skrócie skrzynia korbowa to miejsce gdzie obraca się wał, znajdują korbowody. Dół bloku, tam pojawiają się przedmuchy z cylindrów.

Skrzynia korbowa musi mieć odpowietrzenie i tą właśnie drogą wydostają się przedmuchy-dym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Sprawdź filtr powietrza i cały układ dolotowy. Brak powietrza ma idento objawy, słaby, dymi na czarno, nie tłucze, dobrze pali.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    84

Udało się znaleźć przyczynę awarii?

Niema ten silnik w dolocie klapki do awaryjnego gaszenie i nie była przymknięta?

Coś więcej już sprawdzono?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krystek1992
      Potrzebuje wszelkich informacji na temat takiego ciągnika z takim silnikiem. Proszę o szybkie informacje... Czy silnik jest awaryjny itp. Proszę o pomoc!
    • Przez utek
      Witam! Przymierzam się do przekładki silnika w 60-siątce, gdyż obecny niestety jest w tragicznym stanie. Docelowo miałby to być silnik z zetora 5211, wiadomo 3 cylindrowy. Czy ktoś z was może posiada c360 w takiej konfiguracji, ewentualnie orientuje się jakie przeszkody stoją na drodze takiej modyfikacji.
       
      Pierwszy zauważalny problem to obudowa rozrządu i przednia belka. Ci którzy przekładali silniki z 7211 pisali o wymianie obudowy na tą z c360. A co w przypadku gdy obudowa w zetorze jest bez wspomagania? Pasuje wtedy, czy również trzeba przekładać?
       
       
      Kwestie kosmetyczne, jak krótsza maska odkładam na razie na dalszy plan.
       
       
      Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
    • Przez qqwert
      Witam posiadam kombajn przedpotopowy claas europa wszystko chodziło ekstra jak na ten wiek (lata 60 prawdopodobnie) dopuki silnik się ne zatar okazało się że to panewki i sprawa wygląda następująco wał został przeszlifowany wyszedł pierwszy szlif 0.25mm i teraz jest kwestia panewek głównych jest ich trzy komplety o średnicy wewnętrznej 81, zewnętrznej 76 i szerokości 43.5. orginały około 700 zł. nie oriętuje się ktoś o jakiś tańszych zamiennikach? ewentualnie od innych maszyn. silnik ma oznaczenie 4.270
    • Przez jan1222
      Witam mam problem z silnikiem ponieważ nadmiernie dymi i jest taki jałowy (słaby). Ciągnik stał około 8 miesięcy nieużywany z powodu awarii. W ciągniku został wyremontowany silnik (tłoki, tuleje,pierścienie, wał korbowy, została zregenerowana głowica i wtryskiwacze). Został również sprawdzony zapłon i jest ok. I zachodzi pytanie co jeszcze tam może być popsute. Jeżeli ktoś wie coś na ten temat to prosił bym o rade.
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj