Zaloguj się, aby obserwować  

Polecane posty

Witam wszystkich forumowiczów mam pewną do Was prośbę przymierzam się do kupna ciągnika Massey Ferguson 3080 Datatronic i mam mały problem bo chciałbym podłaczyć lapka pod komputer tego ciągnika ale nie wiem jak podłączyć się pod komputer ciągnika i przez co ? Doradzicie coś??

Z góry przepraszam jeśli taki temat się już pojawił ale szukał sporo czasu i nie mogłem znaleźć. Więc przez jaki kabel i w którym miejscu mam sie podpiąć do Masseya.

Proszę o szybkie odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun    104

a na dachu nie masz oryginalnego wejścia na kogut przykręcanego na 2 śruby? zobacz także pod klapą na dachu czy nie masz kabli o tego podpiętych. ps o ile masz wgl. włacznik pod kierownicą??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmmmm ale chodzi mi tylko os prawdzenie ciągnika pod lapkiem tylko nie wiem gdzie mam wpiąć się do tego komputera> i przez jaki kabel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sorki ze tak wypytuje ale jestem w tych sprawach zielonych mozesz pokazac mi ile kosztuje taki interfejs AGCO i gdzie moge go kupic ?

I prosilbym o wskazanie miejsca gdzie moge ten interfejs podlaczyc do ciagnika ?

Z gory dziekuje za fatyge :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1005

ciekawe co ty chcesz uzyskać podłączając sie do traktora nie mając zielonego pojecia o tym ? daj se spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    3023

Ten ciągnik nie ma komputera. A datatronic to tylko taki pic pokazujący obroty wałka ,zużycie paliwa i jeszcze kilka rzeczy bez których można się obejść. Z reguły jest zrąbany i szkoda czasu i pieniędzy na naprawę, bo np. ktoś już dawno wymontował przepływomierz.

Ważniejszy jest moduł Autotronic i Dyna ( o ile taki posiada). A tak w ogóle To nie żadne komputery tylko zwykłe sterowniki PLC. Nie posiadają funkcji samodiagnostyki, więc Cały spór staje się bezprzedmiotowy. Do grzebania w ty bardziej potrzebna jest instrukcja warsztatowa gdzie podane są wartości jakie maj być na wejściach i wyjściach sterownika niż laptop. Do tego zwykły miernik i szukamy dziury w systemie. Jeżeli wyparował program ze sterownika to i tak trzeba szukać raczej w serwisach coby przypadkiem do 4WD nie wgrać 2WD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
    • Przez Wolodymyr
      Czy jest lepszy sposób, czym podpierać dźwignię? Czyżby producent nie przewidział wyjścia dla TURa?


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj