Skocz do zawartości
Skrabi

Case IH 844 SA - gorąca pompa hydrauliczna

Polecane posty

Skrabi    0

Witam wszystkich Forumowiczów.

Mam pewien problem z pompą hydrauliki w Case IH 844 od pewnego czasu. Otóż ostatnio podczas kiprowania przyczepą zabrakło oleju hydraulicznego i pompa się zagrzała. Dolałem oleju lecz od tamtej pory nie jest jak było wcześniej. Zaczęło coś "szumieć" w rozdzielaczu kierowniczym (chyba tak to się nazywa) podczas skręcania i szybko nagrzewa się pompa. Wydaje mi się, że może pompa się zapowietrzyła. Ale nie mogę znaleźć odpowietrznika.

 

A i przy okazji wiecie może gdzie podłączyć linkę od dźwigni na zewnątrz na błotniku do podnośnika???

 

Proszę o rady jak to rozwiązać. Może miał już ktoś taki problem?

 

Pozdrawiam

Edytowano przez Skrabi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    42

Jeżeli wszystko pracuje tz. wspomaganie, podnośnik to pompa NIE JEST ZAPOWIETRZONA to jest nie możliwe w obiegu zamkniętym. Pompa jest zapowietrzona tylko wtedy gdy nie działa nic, a wtedy znaczy to że nie potrafi zassać oleju bo powietrze jest rzadsze niż możliwości pompy

Mogłeś ją zatrzeć. W porównaniu do polskich pomp jak w 330 czy 360 ta pompa działa TYLKO na podobnej zasadzie ale ma dużo lepiej rozwiązane uszczelnienie bocznych części zębatek pompy (takie ósemki) i to one mogły się przytrzeć- po prostu pompie teraz gorzej jest zasysać i tłoczyć olej z czasem stracisz siłę na podnośniku wspomaganie będzie ciężej chodzić itd., itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

CO do grzania to może ci sie zapowietrzyła chłodnica oleju hydraulicznego. Tylko nie jestem na 100% pewny czy w tym modelu akurat ona jest.

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Skrabi    0

A jeśli byłaby zatarta to mogłoby to powodować grzania całego oleju, który jest w tylnym moście, z którego pompa pobiera olej?

 

CO do grzania to może ci sie zapowietrzyła chłodnica oleju hydraulicznego. Tylko nie jestem na 100% pewny czy w tym modelu akurat ona jest.

 

A gdzie znajduję się ta chłodnica? Bo dziś jechałem w dłuższą trasę i strasznie zagrzał mi się olej w tylnym moście. :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Z przodu ciągnika. Takie rurki Pół to jest chłodnica oleju silnikowego a drugie pół oleju hydraulicznego.

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrabi    0

Nigdzie nie widzie takich rurek. Wiecie może dokładniej gdzie mogą one się znajdować???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

patrząc od strony silnika jest chłodnica "wody" Dalej masz drugą chłodnice i jest tam chłodnica oleju silnikowego i hydraulicznego no i jak masz klime to jest tam gdzieś wciśnięta chłodnica od klimy. Ale tak jak napisałem wyżej w poscie ze nie jestem w 100% pewny czy akurat twój case ma taką chłodnice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrabi    0

A zapomniałem dodać, że mój IH jest z 82'. Staruszek już B)

 

Niestety nie mam chłodnicy oleju. Widocznie w tym modelu nie była montowana chłodnica.

 

Już nie wiem co mam robić z tym :huh: macie może jeszcze jakieś pomysły jak to naprawić???

Edytowano przez Skrabi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

W pompie może uszczelniacze poszły przez co nie daje odpowiedniego ciśnienia i sie grzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrabi    0

A do się te uszczelniacze samemu wymienić czy lepiej dać do naprawy??

Ile mogłaby kosztować wymiana uszczelniaczy gdziś w serwisie?

Mam pompę Boscha i nie chciałbym by coś jej się stało gorzej bo jak patrzyłem nowa ok 2000-3000 zl (taką jak mam bo są i po 1000 zł)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Poszukaj gdzies w necie nr do serwisu bosh w warszawie. Znajomemu za 700zł zrobili pompę do case mx. Wymienili wszystko na nowe została tylko stara skorupa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez zbyszek64
      Siemka! Mam problem, a mianowicie czy pompa wtryskowa w kombajnie fahr m900 jest smarowana olejem, i w którym miejscu znajduje się spust oleju? pzdr.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
×