Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam posiadam renault 95-14 i zacina mi się rewers tzn chcąc zmienić kierunek jazy muszę energicznie pociągnąć za dźwignie czy ma ktoś jakiś pomysł

Opublikowano

kolego zobacz czy linka lub pręt lekko chodzi, jeśli tak to przypuszczam że zacina ci cię na wodziku. U mnie też lekko nie chodzi (110.54), czuć takie przeskoki na wodziku.

A patrzyłeś na olej w skrzyni?

Opublikowano

U mnie się nie zacina, ale też nie jest tak że palcem popcham i przeskoczy, muszę to z pewną siłą popchać, wydaje mi się że u mnie jest OK, bynajmniej ja do tego zaglądał nie będe.

Opublikowano (edytowane)

@zetor3011 odlacz linke lub srube pezy samej skrzyni, jesli sama dzwignia na "sucho" chodzi plynnie to prawdopodobnie cos w skrzyni

moze glupi pomysl, jakos wczoraj mnie osiwiecilo :huh:

@Wojtek987 po opisie wydaje sie ze wszystko na swoim miejscu :) tak ma byc

@panczo1922 u mnie roznie, jak wygodniej, ale zwykle na rewersie

Edytowane przez izydor6280
Opublikowano

dowiedziałem sie od pewnej osoby że jest yo wina wodzika.I mam takie pytania:

-jaki koszt będzie takiej naprawy

-czy jest to bardzo skomplikowane i czy wykonam to we własnym zakresie

PS.mile widziane zdjęcia skrzyni!!!z góry dzięki

Opublikowano

Dobry temat gdyż i ja będę musiał się przyjrzeć u siebie. mam pytanie, jaki będzie koszt naprawy ? I czy ciężko będzie się dostać do tego miejsca w renault 75.14 z kabiną RS?

Opublikowano

Panowie i ja się dołączę do tematu. do przodu rewers chodzi malina le do tyłu jak mu się umyśli. niekiedy nie wbije rewersu muszę delikatnie bujnąć ciągnikiem do przodu nacisnać na hamulec i dopiero wbić do tyłu i niekiedy wyskoczy rewers i takie cuda tylko do tyłu się dzieją. Czego to może być wina?

Opublikowano

Mucha, a do tyłu jak wyskoczy to słychać zgrzyty? Mialem tak u siebie ze wsztecznym to pękł mi taki gruby pręt z dziórkami do których przykręca się widełki, uważaj bo mogą się powycierać te ząbki przy synchronizatorach i przesówka a to już są niemałe koszty w naprawie. jeśli to by było to to trzeba rozpoławiaćpodwójnie najpierw sprzęglo a puźniej skrzynią odjechać, a kabinę należy podnieść ale uważając na linki od sterowania chydrauliką i podnośnika bo możesz pancerze powyrywac.

Opublikowano

wiesz co zgrzytnie jak wyskoczy i właśnie jak tak do końca nie wejdzie ten rewers ale jak wejdzie to nie wypada tylko problem jest z zalączeniem i tylko na wstecznym. A może to być wina podgiętych widełek albo wodzika że zrobił się"kwadratowy"?

Opublikowano

Trochę odkopię temat, ponieważ nie uzyskałem odpowiedzi. Otóż czy w Renault 75.14 RS można dostać się do rewersu poprzez zdjęcie podłogi a nie zdjęcie kabiny?
Bo będę musiał tam zajrzeć chyba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v