Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pablo121    0

witam posiadam renault 95-14 i zacina mi się rewers tzn chcąc zmienić kierunek jazy muszę energicznie pociągnąć za dźwignie czy ma ktoś jakiś pomysł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

kolego zobacz czy linka lub pręt lekko chodzi, jeśli tak to przypuszczam że zacina ci cię na wodziku. U mnie też lekko nie chodzi (110.54), czuć takie przeskoki na wodziku.

A patrzyłeś na olej w skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    485

panowie moze odlaczcie dzwignie od skrzyni, wtedy bedziecie wiedzieli czy wina lezy po srtonie przekladni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

U mnie się nie zacina, ale też nie jest tak że palcem popcham i przeskoczy, muszę to z pewną siłą popchać, wydaje mi się że u mnie jest OK, bynajmniej ja do tego zaglądał nie będe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    68

Koledzy pytanie dotyczące rewersu ale trochę z innej beczki:-) czy jak "luzujecie" ciągnik to robicie to na rewersie (jest tam taka opcja-pozycja stop) czy normalnie biegami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    485
Napisano (edytowany)

@zetor3011 odlacz linke lub srube pezy samej skrzyni, jesli sama dzwignia na "sucho" chodzi plynnie to prawdopodobnie cos w skrzyni

moze glupi pomysl, jakos wczoraj mnie osiwiecilo :huh:

@Wojtek987 po opisie wydaje sie ze wszystko na swoim miejscu :) tak ma byc

@panczo1922 u mnie roznie, jak wygodniej, ale zwykle na rewersie

Edytowano przez izydor6280

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo121    0

dowiedziałem sie od pewnej osoby że jest yo wina wodzika.I mam takie pytania:

-jaki koszt będzie takiej naprawy

-czy jest to bardzo skomplikowane i czy wykonam to we własnym zakresie

PS.mile widziane zdjęcia skrzyni!!!z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    13

Dobry temat gdyż i ja będę musiał się przyjrzeć u siebie. mam pytanie, jaki będzie koszt naprawy ? I czy ciężko będzie się dostać do tego miejsca w renault 75.14 z kabiną RS?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

Panowie i ja się dołączę do tematu. do przodu rewers chodzi malina le do tyłu jak mu się umyśli. niekiedy nie wbije rewersu muszę delikatnie bujnąć ciągnikiem do przodu nacisnać na hamulec i dopiero wbić do tyłu i niekiedy wyskoczy rewers i takie cuda tylko do tyłu się dzieją. Czego to może być wina?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mucha, a do tyłu jak wyskoczy to słychać zgrzyty? Mialem tak u siebie ze wsztecznym to pękł mi taki gruby pręt z dziórkami do których przykręca się widełki, uważaj bo mogą się powycierać te ząbki przy synchronizatorach i przesówka a to już są niemałe koszty w naprawie. jeśli to by było to to trzeba rozpoławiaćpodwójnie najpierw sprzęglo a puźniej skrzynią odjechać, a kabinę należy podnieść ale uważając na linki od sterowania chydrauliką i podnośnika bo możesz pancerze powyrywac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

wiesz co zgrzytnie jak wyskoczy i właśnie jak tak do końca nie wejdzie ten rewers ale jak wejdzie to nie wypada tylko problem jest z zalączeniem i tylko na wstecznym. A może to być wina podgiętych widełek albo wodzika że zrobił się"kwadratowy"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    1

na początek proponuję nasmarować linkę bo ma to kolosalną różnicę sam doświadczyłem wlałem tylko 1 cm on strzykawką można też wd

i chodzi gites

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo121    0

a mam jeszcze jedno pytanie czy jest możliwość przeróbki wolnej skrzyni na szybką???????? B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    13

Trochę odkopię temat, ponieważ nie uzyskałem odpowiedzi. Otóż czy w Renault 75.14 RS można dostać się do rewersu poprzez zdjęcie podłogi a nie zdjęcie kabiny?
Bo będę musiał tam zajrzeć chyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    13

Ale chodzi o to, czy da się wtedy coś zrobić. Czy nie będzie za mało miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba1212    13

Ale chodzi o to, czy da się wtedy coś zrobić. Czy nie będzie za mało miejsca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Wiele nie stracisz tyle co demontarz blachy z podłogi przy okazji wyczyścisz cały syf,ja wyjmowałem tylko dzwigienke ta z ośki przy ściance.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez TomekLOP
      Witam
      W mojej 103,54 nisko podnosi podnośnik pytałem innych to max podniesiony ma 105cm mój podniesie tylko na 85cm podnosząc rękami za ramiona podnośnika osiągnę te 105cm, gdzie szukać problemu może są jakieś zawory krańcowe źle poustawiane. Chyba że jest jakaś regulacja przy dźwigni do podnoszenia. Podnośnik zwykły mechaniczny bez ehr.
      Dodaje filmik jak to wygląda: 
       
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
×