Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

takie dane powinni miec na stacji diagnostycznej

Dzięki kolego już sprawę załatwiłem :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jaki olej lejecie do silnika do Renault 155-54. Bo mam TURDUS kupiony i nie wiem czy ten olej się nadaje do silnika z turbiną?

Opublikowano

Turdus możesz lać. Niektórzy będą ci mówić że słaby, że silnik uszkodzisz itp. Wieżą w to że jeśli zapłacą więcej to znaczy że lepszy towar ale nie zawsze tak jest. Ja leje ten olej od kilku lat i wszystko jest ok. Mój znajomy leje do do JD i NH i jakoś nie zauważył aby coś było nie tak.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dzięki za odpowiedź kolego

Opublikowano

Witajcie mam problem z świeżo zakupionym Renault 155.54 (wersja mechaniczna) podczas pracy z agregatem zauważyłem biały dymek wydostający się z lewej obudowy hamulca, hamulec był strasznie gorący jak i zwolnica lewa, dodam że prawa również była ciepła. Zauważyłem także, że wspomaganie zaczęło na niższych obrotach ciężej chodzić a także podnośnik słabiej podnosił oraz hamulec zrobił się miększy. Bagnet w skrzyni wskazuje ponad połowę stanu. Dodam, że wcześniej w pracach transportowych wszystko chodziło ok hamulce i wspomaganie na niskich obrotach silnika. Oleju w skrzyni nie zmieniałem jeszcze od zakupu. Objawy wystąpiły po około 2 godzinach ciągłej pracy. Po wystygnięciu hamulec wydaje się jakby wrócił. Dziękuje za wszelkie sugestie i jaki olej polecacie do skrzyni bo chce zmienić. Pozdrawiam

Opublikowano

Drogi ale dla spokojnej głowy lepiej kupić dobry : fuchs agrifarm 10w-40 lub 10w30 / ja taki wlałem i jest ok.

Co do znikającego wspomagania i słabszego podnoszenia to chyba wiesz w czym jest problem. Oczywiście może to być wina oleju ale raczej mi się wydaje że to część mech.

Opublikowano

a dlaczego tak się rozgrzała zwolnica i hamulec, nie czuć żeby hamulec trzymał. Czy u was też po ciężkiej pracy robią się zwolnice i hamulce takie gorące, że nie idzie dotknąć?

Opublikowano

dzisiaj już bardziej dokładnie zlokalizowałem źródło ciepła bo przy pracy z agregatem obserwowałem gdzie się zaczyna grzać i zaczynają się grzać bębny od hamulców a hamulec nie czuć żeby trzymał, za to hamulec zrobił się miękki strasznie. Jak się odpowietrza te hamulce bo nie znalazłem żadnych odpowietrzników??

Opublikowano (edytowane)

Na obudowie hamulców za okrągłą zaślepką z nakrętką na klucz 22. Pod klapką masz odpowietrzniki. Kolejny masz z prawej strony koło rozdzielacza, bliżej przodu przy samej kabinie. Nie masz czasami zbyt ciasnego ręcznego?

Edytowane przez dzikidaniel
Opublikowano

odpowietrzyłem hamulce i przy pracy z agregatem się nie grzały hamulce wszystko było ok a teraz ostatnio przy transporcie przyczep zauważyłem, że się mocno zagrzały a szczególnie lewy i pedał tak strasznie wysoko był, ciągnik słabo hamował i podczas hamowania coś jakby zgrzytało, a zaraz po odpowietrzeniu wcześniej to pedał był miękki i brał nisko,

Opublikowano

co do zgrzytania hamulców to moim zdaniem może być wina oleju bo hamulce masz mokre a olej powinien być taki który zapobiega zgrzytom hamulców u mnie w ciągniku po sprowadzeniu z francji na oleju francuskim hamulce nie zgrzytały a po zalaniu olejem fusch agrifarm utto MP zaczęły zgrzytać choć na oleju pisze że zapobiega zgrzytom

Opublikowano

To zwykły siatkowy filtr.Łapie grubsze zanieczyszczenia(igiełki z łożysk, starte koronki) Możesz go zwyczajnie wypłukać. No chyba,że masz stówkę na zbyciu. Lepiej ten za pompą wymień.

Opublikowano

w serwisie claasa, lub allegro. dużo tego jest. Ja dodatkowo wstawiłem sobie w obwód filtr z magnesem który wyłapuje wszelkie opiłki. 2 zawory na dolnej rurze od powrotu ze skrzyni a między nie filtr. Zakręcam zawory gdy czyszczę magnes po to aby olej nie wylał się.

Opublikowano

To jest dobry pomysł z tymi magnesami, zamiast tego filtra z siatki wstawić taki z możliwością szybkiego czyszczenia.

Macie może nr filtra tego za pompą 110,54?? Bo w sklepie w mojej okolicy bez nr to ciężko :(

Opublikowano

Tak, tylko ten filtr przed pompą to może "kamienie" zatrzymać i ewentualnie większe elementy ciągnika (łożyska) bo opiłków to on raczej nie zatrzyma :(

Jeszcze nie wiem jaki jest ten za pompą (jak dokładny), najpierw muszę zakupić nowy a dopiero potem to rozbiorę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v