Skocz do zawartości

Polecane posty

krzychu652    1
Napisano (edytowany)

Witam!

Mam pytanie, odnośnie Belarusa 920 (nie wiem dokładnie który to symbol po kropce) tego który spełnia normę Euro 3. Czy ten silnik jest wyposażony w turbinę, intercooler? Jaki tam jest układ wtryskowy? Common rail czy pompa rzędowa czy rotacyjna? Chodzi mi o to co tam jest włożone żeby spełnił to Euro 3? i czym się różni od zwykłego 820.1?

Dziękuję :)

Edytowano przez krzychu652

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    62
Napisano (edytowany)

Norma III to silniki Deutz

Edytowano przez jonkszi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    376

Jeśli to Euro 3 to jest to 920.4 ,turbo ma i intercooler też ! Silnik jest do wyboru :deutz,MMZ+common rail lub MMZ+pompa motorpal

Od 820.1 różni sie plastikowym wdziankiem,akumulatorami z przodu ,suchym filtrem[też z przodu,most przedni belkowy,podnośnik monoblock [4,7 t] i ma chyba bardziej okrągłą deskę rozdzielczą no i ta norma go różni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzychu652    1

no ale chyba jak na Common Railu to może być bardziej awaryjny? i pewnie na paliwo dużo bardziej wrażliwy? A nie wiecie jak ma sie w spalaniu silnik Deutza do MMZ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Moim zdaniem są tylko dwie zalety silnika na CR a mianowicie wyświetlacz z parametrami pracy silnika(m.in. spalanie), i skrzynia biegów na 2-óch dźwigniach tzn. polowe i szosowe są na dodatkowej oddzielnej dźwigni a nie na wspólnej.

Ja mam 952.4 na normalnym silniku i jest na jednej dźwigni od biegów a przydała by się dodatkowa i to niekiedy bardzo, żółw-zając to co innego .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu652    1

ale ogólnie chyba czy na CR czy na tej czeskiej pompie to chyba już te belarusy nie będą takie oszczędnie jak kiedys? i takie odporne na różną jakość paliwa...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42
Napisano (edytowany)

Wg. mnie to zwykłe powielanie plotek kilku użytkowników, bo ktoś raz tak napisał i szerzy się to teraz jak zaraza.

Edytowano przez Junkers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu652    1

NIe wiem no. Ja tylko mówię ci myślę a wg mnie prawda jest taka że czym prostsze rozwiązania tym bardziej odporne i niezawodne. A po za tym z tego ci widzę to ta ekologia i te wielkie normy to wychodzą, że te ciągniki czym nowsze tym więcej palą z tego co widzę i rozmawiam z ludźmi. A to chyba trochę paranoja jest z jednej strony ograniczać zanieczyszczenia a z drugiej strony robić taki szajs ze więcej pali. To koło ekologii nawet na półce nie stało - te wszystkie normy. Oczywiście to jest mój pogląd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×