Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

To nie znaczy że jest zablokowany tylko coś jest nie tak, ta kontrolka ma świecić ciągle gdy jest zablokowany, a po odblokowaniu musi zgasnąć,  wszystko działa prawidłowo? za każdym razem po odpaleniu miga?

Opublikowano

Tak za kazdym razem caly czas miga i czy zablokowany czy juz odblokowany caly czas miga.. Niby wszystko dziala ale zauwazylem jeden mankament a mianowicie jak jest na opuszczonym to ramiona opadaja do konca tak jakbym przytrzymywal na opuszczanie calkowite natomiasto wysokosc lapie dopiero jak rusze ten przycisk lekko do gory tak jakby pomiedzy pozycja opuszczenia a pozycja stop.. Nie wiem moze cos jest uszkodzone?

Opublikowano

Tak za kazdym razem caly czas miga i czy zablokowany czy juz odblokowany caly czas miga.. Niby wszystko dziala ale zauwazylem jeden mankament a mianowicie jak jest na opuszczonym to ramiona opadaja do konca tak jakbym przytrzymywal na opuszczanie calkowite natomiasto wysokosc lapie dopiero jak rusze ten przycisk lekko do gory tak jakby pomiedzy pozycja opuszczenia a pozycja stop.. Nie wiem moze cos jest uszkodzone?

 

No ale przecież na opuszczonym mają ramiona opadać na sam dół i nie trzeba nic przytrzymywać , chyba że zapiszesz inną wysokość, znasz już obsługę tego ehr w miare dobrze?

Opublikowano

Tak znam.. I wlasnie jak zapisuje inna wysokosc to i tak leci do samego dolu a zapisana wysokosc otrzymuje wtedy jak ustawiw ten przelacznikcznik w pozycji pomiedzy pozycja dol a pozycj stop.. Chyba nie uwaznie czytasz moje wczesniejsze posty

Opublikowano

W takim razie powiedz mi w jaki sposob uzywasz tak dzialajacy ehr podczas orki.. Bo prawidlowo dzialajacy ehr w pozycji opuszczania trzyma ustawiona wysokosc a jak sie przycisnie przelacznik jeszcze bardziej do dolu i trzymajac go(bo puszczajac przelacznik wraca do pozycji opuszczania) wtedy ramiona powinny isc do samego dolu

Opublikowano

No dokładnie tak, trzymając go opadną na zero nawet jeśli zapiszesz 80cm ale jak puścisz to wrócą na te zapisane 80cm, wczesniej napisałeś że tak ci właśnie działa a to jest chyba poprawne działanie?

Opublikowano

od poczatku tlumaczylem ze jak trzymam do samego dolu przelacznik i jak puszczam to nie wracaja ramiona na zapisana wysokosc. Wracaja na zapisana wysokosc jak dam przelacznik w pozycje miedzy opuszczeniem a stop i musze trzymac w tej pozycji przelacznik zeby ramiona trzymaly zapisana wysokosc. Jak puszcze przelacznik to leci na opuszczanie i wtedy ramiona leca do samego dolu. Rozumiesz w czym jet problem teraz??

Opublikowano

Wynika z tego że to problem z przełącznikiem. Bo nie ma takiej pozycji o której piszesz (między stop a opuszczanie), tylko to jest przejście i dlatego musisz trzymać. Wygląda jak by był przełącznik przeciągnięty albo styki się wytarły i nie kontaktują dobrze w odpowiedniej pozycji i dlatego trzeba lekko przestawić i trzymać.

Opublikowano

A no wlasnie tez tak myslalem ale na olx jest ogloszenie: naprawa ehr tec 10 tec 15 tec 20.. Zadzwonilem do chlopa i mowi mi ze to nie taka prosta sprawa ze moga byc uszkodzone jakies oporniki cuda jakies nie znam sie albo trzeba zrobic kalibracje. Dzwonilem do serwisu to powiedzieli ze godzina pracy 130zl i moga przyjechac w kazdej chwili.. Jak cos ustale to dam znac. Pozdro
A ze jest cos nie tak to wiadomo bo miga caly czas czerwona lampka pod napisem tec 20. A ta lampka swieci caly czas jak jest zablokowany ehr a jak sie odblokuje to gasnie a u mnie miga bez wzgledu na to czy odbl. czy zabl.

Opublikowano

Tylko ona powinna migać w szczególny sposób, dokładnie się przyjrzyj. Długo, krótko, przerwy dłuższe, krótsze. Taki alfabet Morsea, w ten sposób pokazuje kod (numer) błędu- czyli co jest popsute. W serwisie może coś więcej by powiedzieli na ten temat, bo ja czytałem o tym tu na forum ale listy kodów błędów nikt tu nie podał.

Opublikowano

Mi w ceresie nie działały światła stop, okazało się ze zły jest jeden czujnik , nie chciałem wydawać 100 zł na czujnik i teraz jeżdzę na jednym po prostu ominąłem tamten , Czujniki masz przy pedałach zaraz

Opublikowano

Mam pytanko do użytkówników renówek

do czego służy przycisk pod zaślepką pod kierownicą w aresie.

oraz co może być przyczyną nie naliczania godzin(motogodzin) całkowitych. dzienne nalicza prawidłowo.

pozdrawiam

 

Opublikowano

Ten guzik to pewnie do kalibracji prędkościomierza, można regulować w zależności od rozmiaru opon( kół).

Druga sprawa, to coś mi podpowiada że pewnie ktoś chciał (nieumiejętnie) zdjąć trochę mth z blatu i się popsuło. Jakie jest obecnie wskazanie całkowite?

Opublikowano

obecnie około 5,500 . da to się jakoś naprawić. A tak na marginesie jak się przeprowadza korektę licznika(pytam z czystej ciekawości) może byc na PW

Opublikowano

A o korektach liczników w samochodach słyszałeś? Może ktoś chciał iść tym tropem, ale to są tylko moje domysły. Na szczęście nie ma takiej plagi z licznikami w ciągnikach jak w samochodach ale widziałem już takie ogłoszenia o "naprawach liczników" w ciągnikach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v