Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

a może zrobić jakoś tak, że pobrać do komputera obroty silnika i na tej podstawie liczyć prędkość teoretyczną, później zmierzyć prędkość rzeczywistą (aktualnie nie mam pomysłu jak) jeśli prędkości by się nie zgadzały znaczy że koła dostają poślizgu i należy podnieść pług do góry. pozostaje kwestia gdyby koła nie dostały poślizgu tylko silnik się dusił. Dla mnie to trochę abstrakcja ale podobno w nowych ciągnikach jest takie rozwiązanie :)

 

Jednak przekombinowałem. Można mierzyć prędkość na prawym i lewym kole, jeśli by się nie zgadzała znaczy że jedno koło dostaje poślizgu i trzeba podnieść pług

Edytowane przez node3mer
Opublikowano (edytowane)

Kolejne testy prototypów i kolejne funkcje.

Najnowsza funkcja: Kontrola prędkości opuszczania TUZ (pakiet HPS Veris Plus)

 

https://www.youtube.com/watch?v=2zVoECygF3g

 

a żeby nie było, że do poczciwej 60-tki się nie da... otóż da się.

 

https://www.youtube.com/watch?v=4Bi3fGvcVyg

 

YouTube farmin-poland.Tv

 

 

Pozdrawiam

RAPITRONICS

Edytowane przez mechatronik
Opublikowano

Witam

 

Interesuje mnie gdzie i jak nabyć ten regulator (pokrętło ) tym co się reguluje podnoszenie i opuszczanie TUZa. ???

I jak to podłączyć.

 

Bo tak mam już zbudowany siewnik poplonów tylko chce zrobić otwieranie i zamykanie wysypu ziarna do odpowiedniej ustalonej szerokości wysypu. Sterowanie dałbym siłownikiem liniowym tyle że chce dać regulację otwierania tak jak Pan ma przy EHR te pokrętło

Opublikowano

Podnoszenie w poslizgu. Sygnal z predkosciomierza w korelacji z np mikrofalowym (lub radadarowym) czujnikiem umieszczonym pod katem wzgledem podloza co umozliwia pomiar predkosci lub GPS. Ja nie o tym. Otoz gdyby zalozyc cos takiego plus rozdzielacz z elektrozaworami do przedniego TUZ? Funkcja podwojna bo przy sterowaniu elektrycznym mozna miec dodatkowe przyciski pomocne przy sprzeganiu oraz rozwiazana sprawe ustalonej wysokosci polozenia "opusc". konieczny oczywiscie indukcyjny czujnik polozenia ramion.... Przednie TUZY ludziska montuja ale bez przydatnych modyfikacji.

Opublikowano

W końcu jest!

 

 

Nowa wersja ma następujące funkcje:
główny wyłącznik zasilania na panelu
bezpiecznik na panelu
sterowanie wysokością podnoszenia
sterowanie głębokością opuszczania
sterowanie szybkością opuszczania
przełącznik podnies/opuść na panelu
dodatkowe wyjście do podłączenia zewnętrzego przełącznika i sterowania podnośnikiem np. z przycisków zamontowanych w dzwigni zmiany biegów lub podłokietniku
dodatkowe wyjscie do komunikacji z komputerem TIS (moje nowe urządzenie komputera pokładowego dla ciągników rolniczych którego premiera juz wkrótce)
mozliwosc zamontowania przyciskow na blotniku do sterowania przyrostowego (tak jak w EHR)
wszystko na wodoszczelnych złączach AMP
 
największa zmiana to w standardzie sterowanie prędkością opuszczania a nie jak dotąd jako opcja
 
YouTube farmin-poland.Tv

Pozdrawiam
RAPITRONICS 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v