Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
muoodyy

czujniki hydrauliki

Polecane posty

muoodyy    2

siema. mam mf 6180 i czytając forum dużo uzytkowników ma problem z ciśnieniem oleju w skrzyni. mianowicie mam to samo. gdy go kupilem rok temu, zapalala mi sie kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ten czerwony trójkąt. ale po chwil jeżdzenia i przygazowania kontrolka gasla i bylo okej. zapalala sie bardzo rzadko ale jest to uciazliwe bo odrazu komp wyłącza mi funkcje blokady, wom, itd. no i tak sie dzieje mi do teraz. czasem sie włączy kontrolka ale po przygazowaniu gasnie i juz sie nie zapali a czasem takie gazowanie nic nie daje. wczoraj uprawialem i tez mi swiecila kontrolka jak go odrazu odpalilem ale po godzinie pracy dopiero zgasla i wszystko dzialalo. i dzisiaj rano znowu sie zapalila i tak w kółko macieja. problemow zadnych z podnosnikiem i wspomaganiem nie ma. wszystko dziala. no i czytając kilka tematów doszedlem do wniosku ze wymienie czujnik cisnienia oleju w skrzyni. ale nie wiem gdzie on dokladnie jest. na tym podluznym filtrze co sie wklad wymienia jest jeden czujnik i od niego wychodzą 2 kable z ktorego jeden leci do kontrolki chyba a drugi leci do takiego jakby innego czujnika przy tym grubym bialym filtrze. i takie pytanie co jest co? ktory mam wymienic? ciagnik potrzebny a tu nie ciekawa sytuacja:/. olej i filtry wymienialem 2 miechy temu. ale przed wymianą tez tak sie działo....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
muoodyy    2

no u mnie to zginelo i narazie jest ok. wczoraj mi sie zapalilo znowu ale przygazowalem tak dynamicznie kilka razy i jest ok. to jest wina czujnika mi sie wydaje. nowy 350 zł. i znajduje sie on przy tym bialym filtrze z tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Znalazłem problem. Masz uszkodzony Elektrozawór :D Jeżeli zmostkujesz czujniki to pomoże ci ale musisz pamiętać aby rozmostkować, żeby komputera i akum. się nie zrypał :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez carmine2812
      CO zrobic jak nie ma cisnienia w pompie olejowej w u 2812????
    • Przez wodzunh
      Witam!
       
      Mam pytanie co do wyjść hydralicznych w zetorze 7711. Otóż zaciekawiło mnie to, że przy kiprowaniu przyczepy podłączonej do wyjścia 1(dolnego) wszystko było OK, zaś po podpięciu jej do wyjścia 2(górnego) w ogóle nie reagowała tak jakby w złączu nie było ciśnienia. Czy to prawidłowe zachowanie?? Kiedyś czytałem w książce o zetorze, że niby wyjście 2 służy tylko do spuszczenia oleju z siłownika maszyny, czy to prawda? Z góry bardzo dziękuję za pomoc
    • Przez wlodek4121
      Witam. Jako że zima powoli się zbliża chcę zacząć prace związane z modernizacją ciągników pod względem hydrauliki, jak i innych spraw poprawiających komfort jak i wydajność maszyn. Więc w pierwszym ciągniku tj. lamborghini 660 f plus , jest bardzo mała wydajność hydrauliki co mnie nie zadowala w czasie pracy np wygarniacza do gałęzi po prostu nie obraca tak żeby był efekt, i tu jest moje pierwsze pytanie czy można zmienić pompę hydrauliczną na mocniejszą, dodam że nie ma żadnych dławików w wygarniaczu, Pompa ma wydajność około 60l/min a chciałbym przynajmniej taką 80l. Następna rzecz którą chciałbym zrobić to inny rozdzielacz tj. na elektro-zaworze hydraulicznym 12v podzielonym na 4 sekcje gdyż 2 zostaną przeniesione do tyłu a 2 na przód ciągnika, i dlatego chciałbym zwiększyć wydajność pompy gdyż w obecnej chwili są tylko 2 pary złączy, i ostatnia rzecz to system zbierania oleju faster ale to już nie problem. Ale zastanawiam się czy np zbiornik oleju nie będzie wtedy za mały?
      Następna sprawa to niesprawna hydraulika w ciągniki steyr 8075, a mianowicie dotyczy to niesprawnego podnośnika jak i hydrauliki na rozdzielaczu, po prostu nie chce być tłoczony olej/ czy może jest po prostu go za mało ??. Ten ciągnik akurat posiada około 5 par wyjść hydraulicznych więc już ich jest trochę. Więc cz to może być wina pompy, braku oleju, czy też może nie dobrym filtrem dodam że nie mam jak spr czy jest pożądana ilość oleju gdyż nie mam bagnetu czy też okienka wglądowego ;/ bardzo prosiłbym o pomoc w temacie Pozdrawiam
    • Przez H3ni0
      Witam.
      Chciałem zapytać gdzie znajduje sie czujnik paliwa w tym zetorze i jak powinny byc podlaczone kable do czujnika od cisnienia pneumatyki?
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      na jakiej to zasadzi to działa bo to ma służyć chyba jak ziarno się gupi to te kontrolki sie zapalają, a u mnie żeby się zapaliła druga kontrolka to w te blachy nawalać pięściami

×