Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Panowie mam problem z rozłączeniem przedniego napędu, cały czas jest załączony. Po podłączeniu napięcia pod cewkę(1) wysuwa się trzpień ale tylko minimalnie ok 0,3 cm i nie blokuje kanałów poza tym po krótkim czasie pod napięciem zaczyna się grzać czy to normalne? A tak wogóle to czy ta puszka co w nią wchodzi cewka to elektromagnes?

post-68410-0-73149600-1367944830_thumb.png

Edytowane przez maniek299
Opublikowano

u mnie nie dochodzil prad na elektro magnez . tylko ze to nie ten co ty zaznaczyles . na tym zdjeciu widac rzecz o numerze 20 to jest przykrecone do boku skrzyni biegow w dolnej czesci (szklance ) znajduje sie filtr . z boku jest czujnik cisnienia i on jest podpiety pod kontrolke jak kontrolka swieci to naped jest zapiety . na rysunku jest tez sruba nr 22 i troszke ponizej jej widac taki prostokat , to jest elektro magnes , jak przelaczalem przyciskiem od przedniego napedu to nic sie nie dzialo , sprawdzilem przewody i okazalo sie ze jest przerwany , po naprawie przewodu bylo juz ok . jak naciskalem przycisk to zaczelo tam pstrykac i problem sie rozwiazal .

Opublikowano

Witam w moim 956xl coś jest chyba nie ok z przednim napędem na wyłączonym napedzie na śliskiej nawierzchni przednie koła sie kręcą tak jak by byl wlaczony naped a na normalnej tak jak by chciały sie przekrecic ale im za ciezko a na wlączonym jest ok i jeszcze przey skrecaniu coś strzela w przodzie

Opublikowano

To i ja coś od siebie dorzucę...

Mam 844 XL PLUS i pali mi bezpiecznik do załączania przodu i przez to mam na stałe 4x4 (mimo wyłączonego przycisku 4x4). Nie cieszy mnie to zbytnio, bo na asfalcie pewnie więcej spali a i zużycie papci się zwiększy. Co może być tego przyczyną ? Dodam, że wygląda tak samo jak na załączonym zdjęciu autora postu.

Opublikowano

Witam 

Panowie mam problem z case 956 nie załącza przodu odkręciłem całą cewkę trzpień pracuje dobrze, natomiast odkręciłem rurkę która idzie od elektrozaworu do przystawki i olej bardzo powoli cieknie w momencie gdy załączam napęd. Brak ciśnienia, czyżby padła pompa jakaś ? jeśli tak to gdzie ona się znajduje, można taką kupić nową lub zregenerować starą? Dużo roboty żeby wymontować taką pompę?

Opublikowano

To na pewno nie wina pompy.Przedni napęd jest załączony gdy nie ma cisnienia,cisnienie oleju rozłącza naped.
Mogą to byc zużyte tarczki w przystawce ,ewentualnie sprężyny tależowe nie dociskają
Można kupic nową pompe cena ok.3600 są zestawy naprawcze ok700zł.Pozdrawiam

Opublikowano

Jednak okazało się że to wina łącznika wału napędowego obrobiło zęby i nie przenosiło napędu na przednie koła to już trzeci raz w ciągu 4 lat, może macie kogoś kto miał by w sprzedaży taką kryzę na 23 zęby, kupiłem kiedyś podróbkę to wytrzymała pół roku, wam kiedyś też coś takiego się zdarzyło?

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v