Skocz do zawartości
News
maniek299

Case 956xl nie rozłącza napędu

Polecane posty

maniek299    0

Witam,

Panowie mam problem z rozłączeniem przedniego napędu, cały czas jest załączony. Po podłączeniu napięcia pod cewkę(1) wysuwa się trzpień ale tylko minimalnie ok 0,3 cm i nie blokuje kanałów poza tym po krótkim czasie pod napięciem zaczyna się grzać czy to normalne? A tak wogóle to czy ta puszka co w nią wchodzi cewka to elektromagnes?

post-68410-0-73149600-1367944830_thumb.png

Edytowano przez maniek299

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mustang261    0

u mnie nie dochodzil prad na elektro magnez . tylko ze to nie ten co ty zaznaczyles . na tym zdjeciu widac rzecz o numerze 20 to jest przykrecone do boku skrzyni biegow w dolnej czesci (szklance ) znajduje sie filtr . z boku jest czujnik cisnienia i on jest podpiety pod kontrolke jak kontrolka swieci to naped jest zapiety . na rysunku jest tez sruba nr 22 i troszke ponizej jej widac taki prostokat , to jest elektro magnes , jak przelaczalem przyciskiem od przedniego napedu to nic sie nie dzialo , sprawdzilem przewody i okazalo sie ze jest przerwany , po naprawie przewodu bylo juz ok . jak naciskalem przycisk to zaczelo tam pstrykac i problem sie rozwiazal .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mati1990    0

Witam w moim 956xl coś jest chyba nie ok z przednim napędem na wyłączonym napedzie na śliskiej nawierzchni przednie koła sie kręcą tak jak by byl wlaczony naped a na normalnej tak jak by chciały sie przekrecic ale im za ciezko a na wlączonym jest ok i jeszcze przey skrecaniu coś strzela w przodzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukaszwik    0

To i ja coś od siebie dorzucę...

Mam 844 XL PLUS i pali mi bezpiecznik do załączania przodu i przez to mam na stałe 4x4 (mimo wyłączonego przycisku 4x4). Nie cieszy mnie to zbytnio, bo na asfalcie pewnie więcej spali a i zużycie papci się zwiększy. Co może być tego przyczyną ? Dodam, że wygląda tak samo jak na załączonym zdjęciu autora postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwester82    0

Witam

wymieniales filter?odkrec caly uchwyt z filtrem odkrec elektromagnes jest tam tloczek wyciagnij go przeczysc goma chodzic leciutko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rav92    0

Witam 

Panowie mam problem z case 956 nie załącza przodu odkręciłem całą cewkę trzpień pracuje dobrze, natomiast odkręciłem rurkę która idzie od elektrozaworu do przystawki i olej bardzo powoli cieknie w momencie gdy załączam napęd. Brak ciśnienia, czyżby padła pompa jakaś ? jeśli tak to gdzie ona się znajduje, można taką kupić nową lub zregenerować starą? Dużo roboty żeby wymontować taką pompę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    0

To na pewno nie wina pompy.Przedni napęd jest załączony gdy nie ma cisnienia,cisnienie oleju rozłącza naped.
Mogą to byc zużyte tarczki w przystawce ,ewentualnie sprężyny tależowe nie dociskają
Można kupic nową pompe cena ok.3600 są zestawy naprawcze ok700zł.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rav92    0

Jednak okazało się że to wina łącznika wału napędowego obrobiło zęby i nie przenosiło napędu na przednie koła to już trzeci raz w ciągu 4 lat, może macie kogoś kto miał by w sprzedaży taką kryzę na 23 zęby, kupiłem kiedyś podróbkę to wytrzymała pół roku, wam kiedyś też coś takiego się zdarzyło?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Urwał mi się czerwono czarny kabel od elementu zaznaczonego na niebiesko. Czy ktoś wie gdzie on powinien być podłączony i do czego służy? Co robi ten element? Czy to jest czujnik ciśnienia? casenaped.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianjarosz11
      Witam,
      Mam problem z ciągnikiem NH 6030 Plus z przednim napędem i wymuszoną blokadą mechanizmu różnicowego.
      Pierwszy problem polega na tym że po włączeniu napędu przedniego nie da się go wyłączyć nieważne czy jest na automacie (który powinien wyłączyć przedni napęd po przekroczeniu kąta skrętu- czego nie robi) czy na pozycji wymuszającej działanie cały czas. Czasami nawet na wyłączonym napędzie włączy się sam. Dodatkowo hamując nie załącza sie przedni napęd. Aby wyłączyć przedni napęd muszę wyłączyć i włączyć ciągnik i wszystko działa przez chwile 1-5 min i wraca do włączonego non stop przedniego napędu. 
      Przedni napęd działa cały czas było sprawdzane czy napęd jest przekazywany na przednie koła.
      Na zaciągniętym ręcznym przedni napęd jest aktywny, a przynajmniej tak wskazuje kontrolka.
       
      Drugi problem polega na tym że włączając blokadę mechanizmu różnicowego w pozycji automatu wszystko działa gdy przełączę na pozycję wymuszającą pracę cały czas blokada nie uruchamia się.
      Nie mam pojęcia czy te problemy są ze sobą połączone czy są to osobne usterki.
      Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, przekaźników narazie nie ruszałem ale skoro działa przez chwilę napęd to chyba nie jest ich wina.
       
      Proszę o pomoc, nakierowanie na prawdopodobne miejsca usterki, ewentualnie jakąś książkę serwisową na PW gdzie będę mógł znaleźć miejsca usterki.
    • Przez bizonsuperzo56
      witam otoz mam problem z podnosnikiem w case 856xl z 88r bardzo wolno podnosi i szybko sie nagrzewa hydraulika. co za czym idzie podnosnik jeszcze gorzej chodzi i wspomaganie ciezej pracuje. . a i jeszcze jedno do was pytanie co moze byc za przyczyna ze nie dziala pokretlo przy podnosnikach z gory dziekuje za pomoc
    • Przez Pablo_97
      Witam  na wstępie chciałbym przeprosić jesli założyłem temat nie tu gdzie trzeba 
      Sprawa wygląda tak  Kupiłem ciągnik Case  956 XL z oponami 12,4  R28 oraz 16,9 R38  chciałbym zamienić ten zestaw opon na szerszy ale nie wiem jak dobrać żeby nie rozwalić przedniego napędu może da sie tak że można zwiększyć szerokość opony w samym przodze bez zmiany tyłu ? ciągnik będzie pracował w lesie  i potrzebujemy troche serszych  opon byłbym wdzięczny jeśli ktoś z was pomógł by w dobraniu odpowiednich opon tak aby wszystko sie zgrwało tak jak należy Dziękuję i pozdrawiam 
       
    • Przez MarcinKdziak
      SMam problem ze swoim zetorem taki że podczas orki bratu stanoł na polu i niechciał jechać ,a biegi wchodziły bez sprzęgła.I sobie myślimy żepewnie sprzęgło,a dziś go rozjechaliśmy i co się okazało sprzęgło jak nowe ale łapki w docisku 3 z 6 stoją jak pień a tamte trzy są cofnięte maksymalnie. Te trzy co stoją jak pień to zaczeły się mocno ścinać a nafet na środku nich też widać ślady tarcia.
      Mam pytanie też czy wałek powinien chodzić leko jak się wbije bieg na rozpołowionym. Miłe sugestie widziane!!! 
      O odowiedzi bym prosił jak najszypciej!!!
    • Przez MarcinKdziak
      SMam problem ze swoim zetorem taki że podczas orki bratu stanoł na polu i niechciał jechać ,a biegi wchodziły bez sprzęgła.I sobie myślimy żepewnie sprzęgło,a dziś go rozjechaliśmy i co się okazało sprzęgło jak nowe ale łapki w docisku 3 z 6 stoją jak pień a tamte trzy są cofnięte maksymalnie. Te trzy co stoją jak pień to zaczeły się mocno ścinać a nafet na środku nich też widać ślady tarcia.
      Mam pytanie też czy wałek powinien chodzić leko jak się wbije bieg na rozpołowionym. Miłe sugestie widziane!!! 
      O odowiedzi bym prosił jak najszypciej!!!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.