Skocz do zawartości
MrMichal

Problemy Z T-25

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MrMichal    0

Witam

Mam kilka pytań do was gdyż zostałem skazany na prace z ruskim z którym jest kilka problemów a ja jestem Młody i nie zajmowałem sie nigdy wcześniej mechaniką lecz chyba musze zacząc :D .Oto one:

1.Jak ustawić zbieżność? W sensie co mam zrobić żeby podczas jazdy nie sciągało mnie na lewą strone.W sensie że jak jade po szosie to muszę mocno trzymać kierownice bo kiedy puszczę T-25 momentalnie skręcił by w lewa.(Ciśnienie w kołach jest równe)

2.Czemu podczas jazdy traktor do półowy obrotów chodzi tak jakby zaciagał powietrze a przy wyższych obrotach dostaje taki jak by strzał i wtedy momentalnie sie wkreca ( wygląda to podobnie jak w nowych motorach które nie maja do półowy obrotów siły a poza nimi dostaja ogromna moc)

3.Podczas wywozu obornika (4t-nowy rozrzutnik) po właczeniu wałka ciągnik traci prawie cała siłe musze jechać na 2 biegu.Ciągnik strasznie czarno dymi i wydaje sie jak by miał sie zaraz rozlecieć) Ciągnik przed czteroma latamy miał generalny remont (tłoki ,pierscienie, cylindry,sprzegło) i chyba po takim czasie powinnien dalej mieć siłe.Nie mamy obecnie kasy by robić kolejny generalny remont.Mój areał wynosi 7ha ornego.

 

Z góry dziękuje za odpowiedz, szczególnie zależy mi na pierwszym pytaniu bo według mnie 2 i 3 odnosi sie do złego wyregulowania wtrysków. ( Po sianiu owsa wykrece i zawioze do regeneracij)

Edytowano przez MrMichal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    38

1. Sprawdź luzy na końcówkach drążków kierowniczych i na zwrotnicach.Przednie koła powinny być zbieżne.Miedzy kołami przednimi z tyłu powinno być od 1-3 mm więcej niż z przodu.Zbieżność regulujesz drążkiem poprzecznym,Odkręcasz przeciw nakrętki przy końcówkach kierowniczych i wkręcasz lub wykręcasz drążek w zależności od potrzeby.

2.Wyczyść odstojnik paliwa ,wymień filtry paliwa.Jak nie pomoże sprawdzić wtryskiwacze i pompę paliwa

3.Patrz punkt 2 :)

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrMichal    0

Dzięki za odpowiedź :D (Nie moge jeszcze dać punktu :) )

Co do pompy to była wymieniana (Głupota mechanika...Gdyż stara była zapewne tylko do regenracji gdyż prawie nic sie nie zmieniło po zmianie) Filtry paliwa wymieniać co ok 1rok,Co ile jest zalecane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mikua    10

Ja bym jeszcze przeczyścił filtr powietrza,co to filtrów paliwa to wyjmij je całkowicie i jeździj bez nich.

 

Jak się nie znasz, to lepiej nic nie pisz !!! +1 punkt ostrzeżeń za szkodliwą poradę.

Edytowano przez MAT912
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    38

Wymiana zalecana jest chyba co 1000 mtg ale w praktyce nigdy nie wytrzymają tyle.Przynajmniej raz w roku musisz wymienić.U mnie na wiosce wszyscy wyrzucili te filtry i jeżdzą bez nich. :P

Pompę tak samo wtryski zawsze można zregenerować a wymiana na nowe jest po prostu nie ekonomiczna. ;)

Sprawdź tez luzy zaworowe bo pewnie dawno nikt tam nie zaglądał.

Edytowano przez Voo
  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    10

Kolego MAT912 prawdopodobnie posiadam większa wiedzę od Ciebie na temat budowy,napraw ciągników a tym bardziej jeśli chodzi władymirca i układ paliwowy,dla Twojej wiadomości Władymirec po założeniu 2 filtrów paliwa zachowuje się tak jak opisał to kolega MrMichał,u mnie było to samo,po wyjęciu ich wszystko działa jak należy już 5 lat i nie zamierzam wcale ich zakładać, poza tym w zbiorniku jest sitko oraz w odstojniku,wiec mało prawdopodobne jest że wpadnie coś co mogło by zaszkodzić układowi.

 

Tak na koniec to Ja powinienem donieść wyższym o Twoim niesłusznym ostrzeżeniu ponieważ mogę zdobyć dużo "za" że moja rada nie jest szkodliwa i ostrzeżenie jest niesłuszne.

Pozdrawiam.

  • Like 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrMichal    0

Mam straszny syf w baku wiec troche sie boje jezdzić bez filtru...Ale w sumie jak mam smok od góry to i tak syfu nie zaciągnie (ja mieżyłem że jak kończy sie paliwo w sensie ze ciagnik juz zaczyna gasnać to jeszcze w baku zostaje 5l)

W tym tygodniu wezme sie za mojego ruska,wykrece wtryski i zawioze do regeneracji.(Jakim kluczem to odkręcacie?)

A właśnie zmieniacie wy olej w pompie paliwowej ? Jaki tam wlać olej ? Moze byc do silnika ?

 

A tak nie do tematu kiedy zaczynać orke na ziemniaki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    10

Tak,do pompy leje się olej silnikowy,zmieniaj co rok albo 40-50 mtg,nie wchodzi go tam dużo bo ok 100 ml,

Przesyłam pomocniczy obrazek:

aol7e4.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Risto    16

Kolego nie mów, że Ty Władkiem roztrząsasz obornik na 2 szosowej. Rozwalisz traktor. Obornik wywala się na polu na biegu redukcyjnym szosowym, no chyba, że Twój T25A ma 70km. Na te ściaganie to taka rada. Pomiędzy maską a kołem od przodu na osi jest klin na blaszce odkręcany bodaj na klucz 13. Poluzuj go i po drugiej stronie dwie śruby na koronkowe nakrętki też, lub wyjmij, przeczyść może i naciągnij z klinem koło na max do przodu i zakręć to troche potrzyma Ci o ile luzów nie ma i nikt nie grzebał w układzie kierowniczym. Czasem trzeba pokonbinować z tym klinem by spasować i nic innego nie rób. Ja teraz wstawiłem do swojego krótsze ramie kierownicze i jest o połowe lżej kierownico kręcić a koszt 50zł. tylko bardziej czuć jak koła wpadają w dziurę i może łapki szarpnąć w polu ale po testach w sezonie wyjdzie czy warto było zmienić i dałem rozrusznik wysokoobrotowy Magneton 430Zł. kupiłem w Czarnej Białostockiej Firma "GRAND" Export-Import na Allegro i inna robota, polecam, tylko musiałem cienki kabelek przedłużyć 10cm. i rozwiercić oczko w grubym.

Edytowano przez Risto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Co w tym dziwnego że na dwójce szosowej roztrząsa obornik.Mój Władek czasami na trójce szedł bez problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Ten temat po prostu mnie zadziwił jakiesz tu porady są dawane wywalic filtry :D To nie lepiej usunac usterke? Co da sitko w zbiorniku jak to musi byc do setnych milimetra przefiltrowane. Ciekawe co będzie jak wleci do wtryskiwacza cos co przez sitko przeleciało. Rozpylacz masz załatwiony nie wpomne o sekcji wysokiego ciśnienia feste mechaniory w PGR tak robili

 

Co do obornika to 1 2 i 3 sie woziło normalny bieg ale 2 najodpowiedniejsza a nie redukcyjnymi to jest bieg przy zbieraniu ogórków ciagnik pyrkota 5 obrotów kołem na godzine a ludzie zbieraja na krype

Edytowano przez UrsusCzesio

Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrMichal    0

Ja zawszę 3 polna woziłem bo 2 szosowa była za wolna i za dużo gnoju na polu leżało.A teraz robiłem tak że jechałem z całym do końca pola robiłem koleiny i spowrotem po tych samych śladach z włączonym wałkiem i było okej :)

Rozrusznik + akumulator zmieniałem w zime

Mikua: Dzięki za foto ;)

Risto: Możesz podać mi foto o która śrube ci chodzi i przy okazji wysłać link do tego Ramienia Kierowniczego?

Z góry dzięki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Risto    16

Link http://allegro.pl/ws...3185453945.html tu 20zł. droższe lub http://allegro.pl/ro...3138119875.html 25zł. droższe. Ja swoje kupiłem w sklepie stacjonarnym w ich pododdziale za 50Zł. a to ich strona zadzwoń podpytaj może wysyłają, bo poco przepłacać http://www.moto-agro.pl/ To fotka z tym klinem żółta strzałka post-46295-0-37833900-1366745116.jpg

Edytowano przez Risto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czy naprawdę musimy się domyślać o co pytasz? Dzwonnice w ciągniku? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zzk    2

Trzeba by tu jakiegoś kościelnego zapytać o olej w dzwonnicach :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    38

39babfa4d6c01a10.jpg

 

Śruby są większe niż na 14,ale nie będę zgadywał bo nie pamiętam :ph34r: .Oleju wchodzi 1,5l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zzk    2

No i w zależności w jakim położeniu są przykręcone zwolnice można korkiem spustowym spuścić cały olej albo i nie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    38

Masz racje ale kolega Michał chyba wie że korek spustowy jest zawsze na dole.W ustawieniach niskim i wysokim to zleci wszystko.Ale czy w ustawieniu średnim jest szansa spuścić cały olej do ostatniej kropli :unsure: ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    0

A olej ma sie przelewac w najwyszym punkcie kontrolnym??? czyli to bedzie max? Dotego momentu mam zalac jak sie pojawi olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Voo    38

Wlewasz do korków kontrolnych które masz najniżej.Przed spuszczeniem oleju zrób krótką jazdę żeby go rozgrzać.Zresztą tak samo jak w silniku czy skrzyni lepiej spuszczać rozgrzany olej bo wtedy więcej syfu spływa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marmur911    0

Przede wszystkim ciepły olej szybciej spłynie a w zwolnicach raczej syfu być nie powinno, przynajmniej moim zdaniem ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Pablo30
      Witam mam problem ze swoim kumurunem otóż juz drugi raz poszła mi woda do oleju zauwazyłem tez że z odmy kapie woda i leci biały dym oraz z uszczelki pod głowica leci olej na pierwszym cylindrze od chłodnicy a jak złapie tem od 50 do 80 stopni nie moge go odpalic tak jakby go cos blokowało. Bardzo prosze o pomoc.
    • Przez alan1604
      Witam, mam problem z bizonem, pękła nam ostatnio pochwa lewego koła i na półosi się tylko trzymało, więc chcieliśmy ją wymienić ale po odkręceniu wszystkich śrub i wszystko co by ją trzymało nie potrafiliśmy jej ściągnąć na różne sposoby, więc poskręcaliśmy taj jak było a pochwę zespawaliśmy ale znowu pękła i teraz jest problem bo mamy drugą ale nie mamy jak zdemontować tam tej starej bo zejść nie chce ???? Piszcie jak wy zdemontowaliście bo kosić nie można
    • Przez maciejrol
      Witam.

       

      Jestem uzytkownikiem john deere 6630.

       

      1. Przy zmianie kierunku rewersem wciskanie pedalu rozsprzeglania nie jest konieczne, natomiast zmiana polozenia rewersu moze odbyc sie momentalnie z jazdy w przed na jazde w tyl, czy najpierw napolozenie N, a nastepnie w przeciwna strone? Jak najlepiej uzytkowac skrzynie Power Quad plus?

       

      2 Czy z powodu zdyt duzych wychelen przedniej osi tls moze dojsc do uszkodzenia?

       

      3 Przy obrotach okolo 1600 slychac dziwny dzwiek w okolicy przyrzadow sterowniczych. Jakby syczenie czy szumienie.

       

      Prosze o pomoc i informowanie o mankamentach john deere 6x30

       

      Pozdrawiam

       

       
    • Przez krzycho88
      Witam.
      Przymierzam się do kupna takiego valmecika, ma on uszkodzony wałek wom gdy próbowałem włączyc to straszne zgrzyty było słychać i jeden z wałków (chyba ten 1000obr.) blokował się. Warto pchać się w taki ciągnik ?
      To że wyje podczas jazdy to normalne w nich ?
      Mieliście jakieś awarie w nich ?
      Jak wygląda sprawa mtg w silnikach SISU ? chodzi mi o żywotność 
      Wiem że mało kto posiada takie ciągniki ale prosiłbym o jakąs pomoc.
      Z góry dzięki i pozdrawiam
    • Przez Damiano604
      Witam, od dłuższego czasu mam problemy z ciągnikiem Same Silver 110, dokładnie rok temu po raz pierwszy wszystkie pompo-wtryskiwacze  zapiekły się i ciągnik wchodził na maksymalne obroty, wszystkie pompki rozebrałem, wyczyściłem następnie założyłem, przy okazji wyczyściłem cały zbiornik paliwa, założyliśmy nowy filtr paliwa ciągnik zaczął chodzić normalnie i tak przez prawie rok, 2 tygodnie temu problem powrócił i powtarza się, gdy odkręciliśmy filtr paliwa to był w nim sam szlam, pompki odblokowaliśmy i chodził kilka dni, niestety tylko kilka, objawy są takie że rano coraz ciężej odpala i nie chodzi cały czas równo i dzisiaj rano już nie chciał zapalić. Powiedzcie gdzie mam jeszcze patrzeć może jakieś oringi są do wymiany, absolutnie nie mam pojęcia co mam z tym zrobić a w internecie ciężko znaleźć ten temat. Silnik w nim to 1000.4-WTI
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.