Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
bocianlask

Spusty/ korki oleju MF 6180

Polecane posty

bocianlask    3

Witam

Szukałem na forum lecz nie znalazłem odpowiedzi.

Chciałem Was zapytać gdzie znajdują się korki do spuszczenia oleju ze skrzyni. Na forum było podane, że są dwa lub trzy, ja zlokalizowałem jeden ( za prawym kołem na dole)

 

Gdzie są pozostałe?

 

Do oleju silnikowego jest jeden? -lewa strona silnika na środku

 

Proszę o odpowiedź, ponieważ czeka mnie wymiana olejów.

 

Na zdjęciach są cyferki:

 

1- filtr siatkowy hydrauliki?

2- korek spustowy oleju?

 

3 - drugi korek spustowy????

 

dsc01600w.th.jpg

dsc01599d.th.jpg

dsc01597na.th.jpg

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

są dwa korki zaznaczyłeś je na zdjęciach filtrów masz 3 puszka siatkowy i wkład do filtra od wspomagania. olej ze skrzyni spuszczasz z tych dwóch korków a 3 korek to od silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

pod numerem 1 masz filtr siatowy a korki to tak jak kolega napisal i tak jak masz zaznaczone czyli dwa na skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bocianlask    3

ja spuszczałem olej tylko z spustu nr 2 źle zrobiłem?? no i filtr siatkowy

Z tego co wyczytałem w innych tematach mógł nie zlecieć cały olej ze skrzyni.

 

Ile weszło Ci nowego oleju?

Książkowo podobno wchodzi 68l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    5

Ciężko powiedzieć... te sprzęgło szarpie i nie chciałem iść w duże koszty wiec zrobiłem tak spuściłem olej z 5425 olej miał 1360mtg i filtry wiec ile było tam to jakieś 50l a do 5425 wlałem 60l nowego i wszedzie jest stan. Zrobiłem tak bo olej w 5425 miałem czarny smierdzacy i niewiadomo ile lat i ile godzin przepracował za granica. Mój olej nie był mieszany z innym był nawet czysty jak bedzie mi sprzęgło chodziło to kupie nowe filtry i oleje jak nie to sprzedam ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zaxson
      Witam forumowiczów
      Jest tutaj jakiś na forum szpec od skrzyń powerschift (dwusprzeglowa) 
      Mianowicie mam jeden problem w ładowarce teleskopowej manitou , skrzynia po rozgrzaniu oleju(przejechanie jakiegoś dystansu ok 5 km) nie chce ciągnąć na biegach nieparzystych czyli 1,3,5 Na biegach parzystych(2.4.6) jest ok I na wszystkich wstecznych  też, obstawiać zużyte tarczki I przekładki sprzegieł? Czy może to coś innego , dodam że olej zmieniony w tamtym roku I filtr skrzyni *org manitou 
    • Przez adamek1942
      Witam panowie mam pytanie nr 1. czy to normalne żeby ciągnik po  pracy okolo 2 h(nawet nie ) miał tak gorący most tylni że aż się dotknąć nie da (parzy) ????? Hamulce nie trzymają bo słychać jest jak puszczają i zresztą czuć jak hamują trzeba dobrze nacisnąć pedał żeby zahamowały gwałtownie. Wcześniej pracowałem c 360 ale taki gorący to nigdy nie był nawet po sieczkarni od kukurydzy. 
      Drugie pytanie jest takie czy jest możliwość przedostania się oleju z silnika do skrzyni ??? albo do układu wspomagania ?? bo ubywa koledze oleju w proxie prosił żeby spytać,  a silnik pracuje bez zarzutów .
    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
    • Przez dawid1983
      witam chcialbym zrobic dolewke oleju do skrzyni bo troche mam malo tylko niewiem jaki
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.