Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
grzegorzw1971

kierownica 7245

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

uss1002    5

jeśli jest już popękana i do niczego się nadaję może warto podgrzać gwint i powinna wyjść powinno pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Co to za ściągacz że ani drgnie?

Ja bez ściągacza zdjąłem mocno uderzając od spodu na przemian lewa, prawa strona.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

Witam

Kierownica w zetorku jest osadzona na stożku i klinku. By ją zdjąć musisz zdemontować zatyczkę na środku kierownicy ( najlepiej podważyć śrubokrętem) później odkręcasz śrubę M19 i młotkiem z wyczuciem stukacz w gwint. Jeśli kierownica będzie bardzo "uparta" proponuję użyć ściągacza ale ten musi mieć długie wąsy by dostał niemal do wałka kierowniczego gdyż zbyt płytko osadzone wąsy spowodują tylko wyrywanie plastiku który pokrywa kierownicę


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak ciężko że bałem się że może coś urwę,albo czegoś jeszcze nie odbezpieczyłem.czy myślicie że dałoby się założyć ten wałek zamiast na klin na frezy?teraz są takie fajne kierownice miekie,niskie ale na frezy ,fajnie byłoby taką załozyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uss1002    5

my z kolegą założyliśmy od citroena do ursusa 1002 i też była na frezy i rozwierciliśmy frezy takim wiertłem jak średnica stożka i pilnikiem zrobiliśmy rowek i się trzyma do dziś i jest ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelorebidas
      Kupiłem MF 3075 i mam w nim problem. Polega na tym, że jak się zagrzeje olej to ciężko chodzi kierownica, a jak jeszcze się daje faje np. podczas jazdy po asfalcie to już całkiem :lol: i wolniej działa tuz, ale tur chodzi bez zarzutów i nie wiem czy to jest wina pompy, czy samego orbitrolu.
    • Przez Poznaniak
      W 7245 Wyskakiwał wsteczny i rychotał, zdjąłem kape z góry i widzę ze igiełki na tym krótkim wałku od biegu wstecznego musiały wylecieć bo cały lata,
      Proszę o poradę w jaki sposób go zdemontować? Będzie trzeba gdzies rozpołowic i wyjać tryby ?
    • Przez Damiano604
      Kupię kierownice do zetora, tą wysoką, jak w 7211 czy 5211. 

      Kontakt. tel: 726467505 lub gg: 21510212

      Dogadamy się!
    • Przez garos
      Witam słyszałem że w ww modelu jeśli jest sprawna pneumatyka to można z jej pomocą załączać wom. Tzn te sprzęgło (dżwignia po lewej stronie) co jest można ją podnosić 1 palcem a nie jak mam teraz że musze użyć dość dużo siły aby naciągnąc to sprzęgło. Bo jeśli to prawda to bd całą naprawiał a jeśli nie to nie bd robił. ktoś cos słyszał też o tym czy nie bardzo i czy to w ogóle prawda?
    • Przez adam519
      Witam. Mam pytanie Jak naprawić dźwignie do zmiany położenia kierownicy w Fendzie 514?
      Zaglądałem tam troszkę i dochodzi do tego taka rureczka (chyba w niej jest olej) ale nie wiem.
      Mogli byście podpowiedzieć jak to zrobić żeby działało? Dodam że dźwignia chodzi luźno.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.