Skocz do zawartości
grzegorzw1971

kierownica 7245

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Wiadomość z agroFakt.pl

uss1002    5

jeśli jest już popękana i do niczego się nadaję może warto podgrzać gwint i powinna wyjść powinno pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Co to za ściągacz że ani drgnie?

Ja bez ściągacza zdjąłem mocno uderzając od spodu na przemian lewa, prawa strona.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

Witam

Kierownica w zetorku jest osadzona na stożku i klinku. By ją zdjąć musisz zdemontować zatyczkę na środku kierownicy ( najlepiej podważyć śrubokrętem) później odkręcasz śrubę M19 i młotkiem z wyczuciem stukacz w gwint. Jeśli kierownica będzie bardzo "uparta" proponuję użyć ściągacza ale ten musi mieć długie wąsy by dostał niemal do wałka kierowniczego gdyż zbyt płytko osadzone wąsy spowodują tylko wyrywanie plastiku który pokrywa kierownicę


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak ciężko że bałem się że może coś urwę,albo czegoś jeszcze nie odbezpieczyłem.czy myślicie że dałoby się założyć ten wałek zamiast na klin na frezy?teraz są takie fajne kierownice miekie,niskie ale na frezy ,fajnie byłoby taką załozyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uss1002    5

my z kolegą założyliśmy od citroena do ursusa 1002 i też była na frezy i rozwierciliśmy frezy takim wiertłem jak średnica stożka i pilnikiem zrobiliśmy rowek i się trzyma do dziś i jest ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelorebidas
      Kupiłem MF 3075 i mam w nim problem. Polega na tym, że jak się zagrzeje olej to ciężko chodzi kierownica, a jak jeszcze się daje faje np. podczas jazdy po asfalcie to już całkiem :lol: i wolniej działa tuz, ale tur chodzi bez zarzutów i nie wiem czy to jest wina pompy, czy samego orbitrolu.
    • Przez Paki
      Witam, zastanawiam się na kupnem ładowacza do Zetora 7245. Znalazłem kilka ładowaczy(Hydramet 12, Agromasz Ł-106, Zetor Trac lift 100, Pol-Mot 4).
      Większości ładowacze pracowały na ciągnikach Zetor 7340 i 5340. Producenci podają informacje, że np do Tura Hydramet 12 można zamontować na modelach Zetor 7245, 7340 itp. Pytanie czy do Zetora 7245 i 7340,5340 zamontowane są takie same mocowania ? Zetor 7245 posiada inne wspomaganie niż Zetor 7340. Jeżeli ktoś kupił ładowacz do Zetora 7245, który pracował wcześniej na Zetorze 5340, lub na odwrót to proszę o odpowiedz czy mocowanie pasowało.
    • Przez Pawel1992
      Witam koledzy , mam pewien problem w moim Zetorze 7245 z 90r , otóż od pewnego czasu zaczął dziwnie klekotać (podobnie jak c330) początkowo tylko na wyższych obrotach , natomiast dziś przy pokładzie coraż bardziej było słychac ten klekot , praktycznie cały czas m czy to no wolnych obrotach , czy srednich , czy wysokich (tu troche mniej bo go silnik zagłuszał) , nawet gdy stał w msc a dodawałęm gazu to też klekotał... Nie klekotał tylko wtedy gdy go na jałowym biegu zostawiłem na tych samych obrotach (przy dodawaniu gazu a i jakże też klekotał , dopiero gdy utrzymałem okreslona ilość gazu wtedy dźwięk byłczysty) Dodatkowo wydawało mi sie jakby spadła mu moc , otóż przy dość płytkim pokładzie , 3 skibowym pługiem na równym polu pod koniec nie dawał sobie rady na 3 biegu , musialem go na obrotach puszczać w ruch...
       
      Mi osobiscie wydaje się że to może być problem z jednem z cylindrów , tak jakby pracował na 3 a nie na 4... Powiedzcie mi prosze co to waszym zdaniem może być , i jak sie zabrac do naprawy tego.
    • Przez Maryush
      Czy wymieniał ktoś kiedyś łożysko w kolumnie kierowniczej w 110.54? Rozebrałem kolumnę, ale nie mam pomysłu jak ściągnąć ten mniejszy pierścień z wałka. Z jednej strony wałek jest szerszy, z drugiej przyspawany do wielowypustu. U mnie wygląda to tak jak na zdjęciach.


    • Przez Poznaniak
      W 7245 Wyskakiwał wsteczny i rychotał, zdjąłem kape z góry i widzę ze igiełki na tym krótkim wałku od biegu wstecznego musiały wylecieć bo cały lata,
      Proszę o poradę w jaki sposób go zdemontować? Będzie trzeba gdzies rozpołowic i wyjać tryby ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.