Skocz do zawartości

Polecane posty

Pawel64    0

Witam, mam problem z zetorem 7245, ponieważ kręci a nie chce odpalić , proszę o podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    4451

Trza sprawdzić dokąd paliwo dochodzi , i czy jest .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetorki12    4451

wtryski nie pylą , brak kompresji ?


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel64    0

nie, nie pylą, nie mam pomysłu jaka przyczyna 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    4451
(edytowany)

Wykręcałeś wtryski ? Skąd wiesz że paliwo dochodzi ? Paliwo to mają właśnie rozpylać . Odkręć rurkę przy wtrysku i sprawdź czy na pewno paliwo dochodzi .

No i powiedz jak to się stało . Nagle , czy po jakiejś naprawie przestał odpalać ?

Edytowano przez zetorki12

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel64    0

Normalnie chodził, transportowałem zboże, po powrocie zgasiłem go, gdy po jakimś czasie chciałem odpalić to już tylko kręcił .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    4451

Skąd wiesz że paliwo dochodzi ? jak to sprawdziłeś ?


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel64    0

W wężyku doprowadzającym paliwo do sekcji jest a dalej nie sprawdzałem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    4451

To patrz posty wcześniej . Gdzieś dalej jest syf i nie dochodzi . No chyba że pompka , albo i pompa padła , no ale to za szybko by było .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel64    0

a czy nie mogła zaciąć się listwa jak przy 60 ? co o tym myślisz , jak to sprawdzić ?

 

jestem sam i nie mogę na razie wszystkiego sprawdzić ,bo nie ma kto pomóc 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    4451

Wtrysków nie ruszaj . Odkręć trochę tylko rurkę doprowadzającą paliwo do wtrysku ,zakręć rozrusznikiem , albo tylko pompką gibnij i będziesz wiedział czy paliwo dochodzi .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    38

Wykręc wtryskiwacz i podłącz do pompy rurką ale odwrotnie żeby pylił w powietrze i kręć powinien co jakiś czas wywalić mgiełkę paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel64    0

Ok , pójdę posprawdzać i się odezwę , na razie dzięki za sugestie 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas1992    6
u mnie w 7211 tak było i okazało się że listwa stanęła zgasilem chwilę portal i koniec próbowałem wtedy wszystkiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel64    0
Cytat

u mnie w 7211 tak było i okazało się że listwa stanęła zgasilem chwilę portal i koniec próbowałem wtedy wszystkiego

Lukas1992A jak sprawdzić tą listwę ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel64    0

Poszedłem jeszcze raz odpalić i stało się coś dziwnego , zapalił od razu , pali teraz na pyknięcie . Nie mam pojęcia co było, ale mam nadzieje że sie nie powtórzy.Dzięki za wszystkie podpowiedzi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    38

Jak nie odpala na goracym silniku a odpala na zimnym to najwyraźniejszy znak że pompa wtryskowa zaczyna kończyć swój żywot

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel64    0

4 lata temu była u regeneracji, a zetor wiele nie pracował : (

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    38

U mnie tez tak było w 360 3P nic wiele nie robił (trochę przy grabiarce i prasie kostce opryskiwaczu i innych pierdołach) a pompe szlag trafił po 5 latach Także pełna norma na dzisiejszych częściach

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    4451

Ja dalej obstawiam jakiś brud , który jest gdzieś w układzie . Podciśnienie ustąpiło , to i syf opadł , a pompa ON podała . No ale pewny nie jestem , tylko tak przypuszczam . B|


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kobra66    3
Raczej listwa się zacieła skoro teraz odpalił, wystarczyło tylko depnąć kilka razy na pedał gazu i najczęściej odbija z powrotem na rozruch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kajperos
      Chciałem spróbować odpalić władka na 6 biegu. Na sekunde zatrybił ale potem nie chciał jechać nawet jak wrzucałem półbiegi. Co waszym zdaniem poszło ?
    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś może, co może być przyczyną tego, że hydraulika zewnętrzna działa tylko po przesunięciu dźwigni na kolor zielony. Na pozycji z kolorem czerwonym nie ma żadnej reakcji.
      Wolny spływ i N działa poprawnie. Nie działa tylko pozycja czerwona.
      Wydaje mi się, że coś musi być nie tak w rozdzielaczu. Czy da się to łatwo naprawić?
    • Przez Dangio
      Witam forumowiczów. Mam problem z sieczkarnia John deere 6750. Mianowicie nie chce się załączyć kemper jak i walce wciągające. Rok temu przetarl się kabel zasilający od tego ale po daniu nowego wszystko do końca sezonu działało. W tym roku problem się powtórzył ale tym razem przyczyną musi być inna. Po podaniu napięcia w tym kablu co wtedy się przetarl kemper się zalaczyl. Ale sprawdziłem już ze po włączeniu kempera nie ma wgl napięcia w tym kablu ktory wtedy się przetarl. W tym roku problem ten był od pierwszego uruchomienia. Sprawdzałem bezpieczniki są ok. Włącznik też raczej niemożliwe żeby od tak przez zimę się popsuł. Nigdzie nie widać też żeby myszy nabroily. Bardzo proszę o pomoc i udzielenie jakichkolwiek informacji. 
    • Przez wojna456
      Witam mam taką sprawę a mianowicie wujek poprosil mnie o skoszenie łąki która nie była koszona przez około 5 lat nwm dlaczego jej tyle nie kosił teraz chce ją kosic regularnie bo bierze na nią dopłate. Byłem tam się rozglądnąć i niema tam wcale drzew tylko trawa dość wysoka ale bardzo rzadka, tylko że spodem jest stara trawa wyschnięta.Chodzi mi o to czy urusu c-355 i kosiarka rotacyjna da sobie z tym radę? Czy jest się sens tam wybierać? Czy dac sobie z tym spokój i nie robić wstydu

    • Przez mate0
      Witam 
      Chciałbym się podzielić informacją i awari w kombajnie new Holland TC 5040 z 2008 roku. Problem polegał na tym, że przestał działać joystick czyli:
      - podnoszenie i opuszczanie hederu
      - wszystko związane z motowidłami 
      Prąd w panelu bezpiecznikach był, bezpieczniki sprawne.
      Awaria wynikła po tygodniowej przerwie w żniwach ( skończenie omłotu rzepaku czas przygotować kombajn na zboża i kicha )
      Telefony do serwisów z całego województwa każdy zajęty mogą być dopiero za 2-3 dni. Przez telefon podejrzewają awarię komputera.
      Po wielo godzinnych męczarniach okazało się, że wszystkiemu winny jest alternator który przestał pełnić swoją rolę. Co ciekawe panel informacyjny z początku nie wyświetla kontrolki od słabego napięcia trzeba około 2-3 godzin pracy w polu lub parenaście rozruchów silnika. W serwisie cena nowego alternatora 2600 netto. Udało się znaleźć kolesia z drugiego końca Polski, który z niemiec załatwił nówkę oryginał za 860 netto ,  który był na drugi dzień. 
      Co ciekawe przy słabym napięciu elektrycznym w kombajnie nie można go zgasić - jedyną opcją jest wyciągniecie bezpiecznika.

      Mam nadzieję, że komuś przyda się ten wpis i oszczędzi sobie kupę nerwów. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.