Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Zetek5340
Opublikowano

Bo czytałem kiedyś taki artykuł i tam było porównanie i zetor właśnie wyszedł drożej jak jelonek

Opublikowano (edytowane)

tu raczej rozchodzi się nie o sterowanie sprzęgłem, tylko o rodzaj sprzęgła: suche , czy mokre, a to drugie wytrzymuje zdecydowanie dłużej.

 

Bo czytałem kiedyś taki artykuł i tam było porównanie i zetor właśnie wyszedł drożej jak jelonek

 

 

o ile ceny serwisu mogą być zbliżone, to już czeci do Zetora są zdecydowanie tańsze, aczkolwiek, coraz bardziej zbliżają się do zachodnich marek

Edytowane przez b0gdan
Gość Zetek5340
Opublikowano

No masz rację ale kiedyś przypadkiem na allegro znalazłem filter do chydrauliki do rozdzielacza do proximy plus nie wiem czy w zwykłych też jest taki ale cena jego kosztowała 500 zł i że niby go trzeba wymieniać co 500 mtg w jelonku są takie głupie przeglądy bo jest po 250 mtg co się bierze 250 zł i ewentualnie komputer się podepnie że sprawdzić czy wszystko ok jeżeli chcesz utrzymać gwarancję to musisz te przeglądy robić inaczej ja coś siądzie ci na gwarancji i nie będzie tych przeglądów to za przeproszeniem jesteś w d*pie B)

Gość Zetek5340
Opublikowano

Niema co się zastanawiać zetor to wiem że dobry był do 2006 roku jak majory jeszcze produkował a teraz to nie jest to co kiedyś nie będę sie wypowiadał na temat proximy bo może ze cztery razy miałem z nią do czynienia a z jelonkiem mam na co dzień a po za tym jak masz brać z ładowaczem to sprzęgło mokre będzie lepsze a proxima zwykła akurat ma zwykłe więc się dobrze zastanów powodzenia w wyborze B)

Gość Zetek5340
Opublikowano

Jeżeli byś chciał najlepszego to John Deere 6230 90km ale to tylko w tym roku bo za rok już takiego dostać nowego będzie ciężko drogi ale pewny na pewno będzie ci długie lata służył ten model

Opublikowano

Ja bym ci kolego polecił axosa 320 cx lub 340 cx jeżeli ma robić za mniejszy ciągnik do lżejszych prac np. tur

jeżeli ma no harować a agregacie uprawowym lub w orce to wydajniejsze są wersje mechaniczne c

luxus kosztuje nie tylko finansowo ale także są straty mocy , coś w końcu to musi napędzać

Opublikowano

Według mnie to najlepiej wypisać wedle własnego uznania wady i zalety każdego ciągnika zawsze któryś będzie górował. Każdy jest dobry, w zależności na jaki egzemplarz się trafi np. dwóch znajomych w tym samym czasie kupili zetora forterra 9641. Gdzie jeden wymieniał sprzęgło i przednia zwolnica ciekła a drugi nic. Także jak kto trafi jaki egzemplarz i jak użytkuje.

Opublikowano

Najmniej spali i najmniej pociągni coś za coś też stałem przed wyborem nh czy johny zetora nie brałem pod uwagę i wybrałem nh i do dziś żałuję nie widzi mi się ten traktor wogulę ale już po ptakach też mi doradzali bierz johna ale ja się nie słuchałem i teraz się męczę wadług mnie bierz jd a jeśli nh to napewno nie serię td to najgorsza seria w historii nh są to słowa dealera nie moje

Opublikowano

Bież jelonka na nawet wytrzymałe są te skrzynie tyle tego poszło że głowa mała i poszło do takich konkretnych ludzi co za bardzo nie dbają o to i to jeszcze się nie rozleciało wiem co mówię bo ma praktyki w zakładzie który prowadzi jelonka to wiem co to jest

Do tura też będzi dobry ale jak masz brać to nie przepłacaj i bież rewers ze sprzęgłem bo i tak za każdym razem te sprzęgło będziesz wciskał a różnica w cenie jest sam ma zetora i śmigałem jelonkiem u wuja całe wakacje i za każdym razem sprzęgło wciskałem bo tak jestem przyzwyczajony i koniec a widziałem u ciebie w galeri same ursusy więc będzie na pewno tak jak piszę

Powodzenia z zakupem

5080G po 2 latach (zaraz po zakończeniu gwarancji) padła skrzynia a potem w krótkim czasie sprzęgło 2 krotnie, a cz lepszy jelonek od zetora-zielona maska -turbina Czech Republik, napęd Carraro...

Opublikowano

jeśli nh to napewno nie serię td to najgorsza seria w historii nh są to słowa dealera nie moje

to dziwne bo pewnie dobrze ponad połowę sprzedanych ciągników NH w naszym kraju pochodzi z tej serii, śmiem twierdzić że pewnie powyżej 10% ciągników sprzedanych w naszym kraju

Opublikowano

Odp. jest prosta bo są tanie to i w takiej ilości się sprzedają...Sąsiad ma też 1 z tej serii.Nie powiem,ze zły,lecz jak na 4 letni ciągnik trochę problemów mniejszych lub większych z nim było...

Opublikowano

r13rs kolego czy ten G nie chodzi czasem w paszowozie i ile ma mtg i zacznijmy od tego że jak się trafi jakiś komuś jeden zły to nie znaczy że się wszystkię tak psują u nas w firmnie jest taki przypadek że kupili właśnie G do paszowozu i ma teraz chyba z 8000tyś mtg i skrzynia ani sprzęgło nie było robione jedynie przekaznik i pracuje na dal a pozatym takie przypadki zdarzają się żadko w marce John Deere a o innych się wypowiadać nie będę a co do New Hollanda wiem z opowieści kolesia co ma JD a sąsiad ma NH obydwa mają z ładowaczem to Jelonkiem mówi że jak ładował bele to bez problemu a NH to musiał gazować i mało tego obydwaj mają takie same przyczepy do bel i gadał że on JD z tym samy ciężarem śmiało pod górkę podchodził a NH słabnoł mówię tylko jak te gościu opowiadał i że NH spalił więcej 5 l jak JD

Opublikowano

Ze gazował to nic nie znaczy bo to zalezy od hydrauliki czyli łownie od pompy .. pozatym c330 podnosi balot słomy bez gazowania ... co do mocy jd jest znany z tego ze pali duzo bo tak jest zrobi ale spali.. ...nh słabnoł pod gorke a jaka była moc jd i nh bo tego nie napisałeś ... kazda maszyna sie popsuje ... pozatym wielkie koncerny nie zarabiaja tyle na gotowych wyrobach np ciagnikach tylko na czesciach .. wiec nie mogą zrobic ciagnika ktory bedzie bez awari chodził 20 lat

Opublikowano (edytowane)

Obydwa tej samej mocy

No na pewno masz rację w dzisijeszych czasach robi się na akort a nie na jakość ale JD pod względem awaryjności jest najlepszy

Edytowane przez Zetek5340
Opublikowano

Proponuje zastanowić się nad LANDINI 5-090H wersja TOP (mokre sprzęgło) , lub wersja Techno (suche sprzęgło), ostatecznie najtańszy POWERFARM 90. Co wyróżnia ją od konkurencji ? Silnik perkins Euro 3 , 4,4 l pojemności , prosty i oszczędniejszy napewno od NH JD i Zetora. Producent Włoski ! Produkt Włoski ! Przede wszystkim Produkcja a nie montaż Włoska. Hamulce przedniej osi w standardzie, okno dachowe w standardzie, joystick do Tura jest już w ciągniku. Bardzo niskie ceny przeglądów ! 2 razy taniej niż u konkurencji. Pozdrawiam i życzę rozsądnych wyborów !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez calverdu
      Posiadam Claas Ares 657 z 2007 roku, od nowości u mnie (2600mtg) . Natomiast w ostatnich dniach dzieje się coś dziwnego, w trakcie oprysku rozłącza mi wałek i całkowicie jazdę, deska zaczyna swiecić, pikać. Zgaszenie na minute załatwia sprawę i moge jechać dalej. Druga kwestia jest taka, że jadę w transporcie i rozłącza skrzynie na 2-3 sekundy po czym znowu zaczyna "ciągnąć". Występuje to czasami, lecz coś mi się wydaje że coraz czesciej i trzeba coś z tym zrobić, tylko pytanie co ?
    • Przez rolkam72
      Witam. Otóż sprawa wygląda tak ciągnik zetor 10245 ma słabe ciśnienie na wale a mianowicie 1.8 wolne obroty zimny 5 wysokie. 0,5 wolne obroty rozgrzany 3 wysokie rozgrzany. Obawiam się że będzie wał do szlifu i nowe panewki jednakże na czas żniw chcielibyśmy odkręcić misę w razie co założyć nowa pompę oleju i jeśli się da to wymienić panewki od bez odjezdzania silnikiem. I tu moje pytanie czy da się wymienić panewki bez odkręcania silnika bo korbowodowe to ok ale główne? Z góry dziękuję za wszelakie sugestie i podpowiedzi
    • Przez sylwek23111
      Witam, rozglądam się za klepiskiem do kukurydzy do dominatora 98s. Jakie polecacie? Spotkał się ktoś z "wysokowydajnymi klepiskami samoczyszczącymi do kukurydzy" z firmy osko-plast? Chodzi o takie wykonane z grubego pręta fi 16?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v