Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
pic2ek

Napęd 4x4

Polecane posty

pic2ek    5

witam

krótko napisze: czy przy uwrociach wyłączacie napęd czy nie? mam td 5020 i serwisanci mi mówili żeby na nawrotach wyłaczać napęd, jak się wyprostuje to znów włączać. A jak wy robicie?

Edytowano przez pic2ek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus    58

Albo oni są głupi albo ja - kto by się pie...ł i wyłączał w koło napęd. To przy ciągnikach z napędem na wajchę by się zamordował, z reszta robiąc ciągnikiem cały dzień prędzej czy później i tak się zapomnisz. Może im chodzi o blokadę mostu - ją trzeba wyłączyć ale są ciągniki które ją wyłączają przy dużym skręcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik971204    21

Nigdy nie słyszałem, żeby wyłączać napęd na uwrociach. Albo im się pomyliło z blokadą mechanizmu różnicowego, albo są tępi jak tabaka w rogu. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzysiekp55    4

bez włączonego napędu gorzej się nawraca ponieważ przednie koła nie zaciągają przodu, a tylne wypychają ciągnik na wprost. raczej chodziło o blokadę mostu. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pic2ek    5

No powiem wam, że nie chodziło o blokadę. no przynajmniej ja się dopytywałem o napęd a im się może pomyliło z blokadą.

baaaaa powiedziało mi to 2 różnych serwisantów w różnych okresach czasu :wacko: Ale dzięki wam za odpowiedzi :)

 

"bez włączonego napędu gorzej się nawraca ponieważ przednie koła nie zaciągają przodu,"

 

no tak ale przy włączonym napędzie chodzi jedno koło z przodu i jedno z tyłu, i ciągnie to które ma lżej. A dopiero przy blokadzie chodzą wszystkie 4 koła. A bez włączonego napędu chodzi tylko 1 z tyłu. Chyba tak to wygląda prawda?

Edytowano przez pic2ek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz0209    21

w żadnym ciągniku napędu na czas skrętu nie trzeba wyłączać. Napewno pomylili z blokadą mechanizmu różnicowego którą trzeba koniecznie wyłączać na skrętach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sim0n    26

Im dokładnie chodziło o przedni napęd, pewnie ci to powiedzieli serwisanci z NH, kolega ma Tm160 i ma automat który mu wyłącza przedni napęd przy skręcie kierownicą, zapobiega to niby zniszczeniu krzyżaków.

A w życiu to do bani jest bo jak jedzie w grząskim terenie za mocno skręci i wyłączy mu napęd i siedzi :( ale on mam automat wyłączony i jakoś jeździ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Daniel43
      Witam. Mam problem ze swoim agrotronem konkretnie z przednim napędem. Chodzi o to, że jak ma lekko (śnieg, błoto) działa dobrze, ale na twardym podłożu przód nie kręci tylko sam tył tak jak by chciał ale nie może. Nie wiem czy coś z prądem, hydrauliką czy czymś innym?? A i również blokada nie załącza na wszystkie 4 koła. Proszę o pomoc.
    • Przez Bartek2997
      Witam czy ktoś wie jak wyeliminować luz na piaście z przodu? I czy ktoś ma jakieś zdjęcia lub rysunek techniczny jak wygląda przednia zwolnica w środku,bo szukałem w googlach i nie znalazłem
    • Przez iroo10
      Witam. Mam problem w jd 6830 nie rozłącza się przedni napęd, ani nie wyłącza się blokada. Nie świeci też kontrolka od napędu i blokady. Przyczyna gdzieś w elektryce, jakieś połączenie?
    • Przez demo15
      Witam.
      Mam następujące pytanie, otóż czy ktoś spotkał się z przerobieniem napędu motowidła z łańcucha na pas klinowy?

      Pozdrawiam
    • Przez DumBass
      witam ,mam takie pytanie czy w JCB 525-58 z 1996 roku jest w jakiś sposób rozłączany napęd na jazdę po utwardzonej drodze?
       
×