Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam

krótko napisze: czy przy uwrociach wyłączacie napęd czy nie? mam td 5020 i serwisanci mi mówili żeby na nawrotach wyłaczać napęd, jak się wyprostuje to znów włączać. A jak wy robicie?

Edytowane przez pic2ek
Opublikowano

Albo oni są głupi albo ja - kto by się pie...ł i wyłączał w koło napęd. To przy ciągnikach z napędem na wajchę by się zamordował, z reszta robiąc ciągnikiem cały dzień prędzej czy później i tak się zapomnisz. Może im chodzi o blokadę mostu - ją trzeba wyłączyć ale są ciągniki które ją wyłączają przy dużym skręcie.

Opublikowano (edytowane)

No powiem wam, że nie chodziło o blokadę. no przynajmniej ja się dopytywałem o napęd a im się może pomyliło z blokadą.

baaaaa powiedziało mi to 2 różnych serwisantów w różnych okresach czasu :wacko: Ale dzięki wam za odpowiedzi :)

 

"bez włączonego napędu gorzej się nawraca ponieważ przednie koła nie zaciągają przodu,"

 

no tak ale przy włączonym napędzie chodzi jedno koło z przodu i jedno z tyłu, i ciągnie to które ma lżej. A dopiero przy blokadzie chodzą wszystkie 4 koła. A bez włączonego napędu chodzi tylko 1 z tyłu. Chyba tak to wygląda prawda?

Edytowane przez pic2ek
Opublikowano

Im dokładnie chodziło o przedni napęd, pewnie ci to powiedzieli serwisanci z NH, kolega ma Tm160 i ma automat który mu wyłącza przedni napęd przy skręcie kierownicą, zapobiega to niby zniszczeniu krzyżaków.

A w życiu to do bani jest bo jak jedzie w grząskim terenie za mocno skręci i wyłączy mu napęd i siedzi :( ale on mam automat wyłączony i jakoś jeździ.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek24240
      Witam, mam problem z nowym nabytkiem Deutz-Fahr Agrotron 200, 1998 rok, dziś podczas prac polowych zaczął się zakopywać i odziwo wszystkie koła kręciły a napęd nie był załączony , nie można wcale rozłączyć napędu i ciągnik przy wyższych biegach szarpie obstawiam że wina tkwi w elektrozaworze tylko nie wiem który to. Mam nadzieję że coś mi doradzicie jak można naprawić te usterkę aby ten napęd się rozłączał , dodam że dioda na pulpicie od przedniego napędu reaguje na przycisk ale poza tym nic się nie dzieje
    • Gość
      Przez Gość
      Witam mam pytanie odnośnie przedniego napedu do zetora 7211, czy moge zalozyc naped od 7245 na oponach 9,5/9-24 bo tyle sa 16,9-28 i moje pytanie czy to zgerywalo by sie  razem ze sobą??
    • Przez harny666
      Witam,
      Mam ciągnik Massey Ferguson 699 i wystąpił mi w nim problem, podczas ruszania do przodu bez włączonego przedniego napędu po przejechaniu ok 0,5 m, blokują mi się przednie koła i nie da rady jechać, po włączeniu przedniego napędu koła się nie blokują ale strasznie charczy przedni napęd
       
    • Przez Ferdihubi
      Witam, jestem świeżakiem na af.pl szukałem i znalazłem odnośnie napędu ze nie można wyłączyć a mój problem z fergusonem 3060 autotronic 1987r mam taki ze podczas włączania przedniego napędu nie włącza się kontrolka na desce( bywało czasem tak ze podczas jazdy włączała się)  , elektrozawor sprawny(załącza napęd), zarowka w kontrolce tez sprawna , brakuje mi pomysłów gdzie szukać , poratuje ktoś pomysłem ? 
    • Przez AdamKryski
      Witam. W przeciągu 6lat w przednim napędzie  wymieliło mi  3 razy łożyska igielkowe, uszczelniacze obudowę tryb zebaty atakujący, wałek i wszystkie inne.... 3ci raz i tylko prawa strona!!!! Ręce mi już opadają.... 
      Opony przód  9,5-24 diagonalne
                     Tyl 14,9-28 radialne.
      Czy nie powinne  być z tylu 16,9-28 ??? Różnie piszą raz że 14.9 A raz że  16stki....
      Pomocy!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v