Skocz do zawartości
lolodn

Do czego służą te tryby.

Polecane posty


lolodn    0

Witam.

Na samym początku pragnę sie przedstawić.

Nazywam się Michał i pochodzę z okolic Wrocławia.

 

Mam bardzo ważne pyranie. Mianowicie mam zębatki do fendt'a seri 3xx. Nie wiem dokładnie który to rocznik ale wiem ze stary.

Z tego co dowiedziałem drogą swoich poszukiwań to może jest to zębatka na wałku atakującym.

Ale chcę zasięgnąc porady ludzi mondrzejszych ode mnie. Niestety nie mam dostępu do żadnych katalogów.

Przesyłam zdjęcia na których są numery, może komus coś one powiedzą.

http://zapodaj.net/b...61d358.jpg.html

http://zapodaj.net/9...b963b3.jpg.html

http://zapodaj.net/4...b147b5.jpg.html

http://zapodaj.net/7...0dc08a.jpg.html

http://zapodaj.net/a...1c7c7c.jpg.html

 

Jeśli będziecie potrzebosać wiecej zdjęc to wrzucę.

post-65707-0-11672900-1363330002_thumb.jpg

post-65707-0-49456100-1363330023_thumb.jpg

post-65707-0-15527800-1363330043_thumb.jpg

post-65707-0-06773700-1363330061_thumb.jpg

post-65707-0-37928500-1363330079_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


lolodn    0

proponuję zadzwonić na serwis, na pewno udzielą Ci odpowiedzi.

Zapewne masz rację.

Ale zapytałem się tutaj żeby właśnie nie dzwonić do serwisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


lolodn    0

Mi to przypomiona koło słoneczne i satelit z przekładni planetarnej.

Niestety nie z tego względu ze koło słoneczne ma frezy wzdłuż osi a tu są pod kontem.

zrobiłem więcej zdjęć.

post-65707-0-08694900-1363340615_thumb.jpg

post-65707-0-89813300-1363340627_thumb.jpg

post-65707-0-96568000-1363340641_thumb.jpg

post-65707-0-98562300-1363340653_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


lolodn    0

jestem pewien że z fendta bo widziałem uszkodzone oraz te które macie na zdjęciu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


lolodn    0

Nie wiem co za pytanie. Na ulicy to znalazłeś, że nie wiesz od czego jest?

Widzę, ze problem z czytaniem ze zrozumieniem. Na początku napisałem ze są to zębatki od FENDT'a serii 3xx. Napisałem także, że drogą swoich poszukiwań twierdzę, że są to zębatki od przekładni na wałku atakującym. Chciałem, żeby ktoś kto ewentualnie posiada katalog części potwierdził lub zaprzeczył mojej teorii. Fora są po to aby jedni się pytali a drudzy (zwykle mądrzejsi lub jak w tym przypadku posiadali wiedzę i katalog odpowiadali). Jeśli tego nie rozumiesz to po co pisać takie odpowiedzi - może żeby nabić sobie licznik odpowiedzi bo widzę że masz dość sporo. Może ktoś ma katalog części i zechce się podzielić to znajdę sobie sam i podzielę się wiedzą na forum.

 

Wciąż na własna rękę szukam tych trybów i jeżeli coś znajdę to na pewno napiszę.

 

Panu hubertuss już dziękuję za wyczerpującą odpowiedź a swoje pytanie ponawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kosti68    16

Sa to zapewne zębatki starszych roczników, wiec nie znajdziesz ich raczej w katalogu części zamiennych. Firma Fendt zmienila pare lat temu numery wiekszosci swoich czesci zamiennych, wiec praktycznie nie ma szans znalezienia ich zastosowania. Wiem ze wiele warsztatów w Niemczech "zezłomowało" swoje nowe czesci, wlasnie ze względu zmiany numerow. Niektore warsztaty ponisly z tego wzgledu straty dochodzace do dziesiatek tysiecy euro. W tej chwili sa to typowe praktyki stosowane w Niemczech i to we wszystkich branzach. Kiedy kazdy warsztat posiadal wiekszosc najbardziej chodliwych czesci na magazynie. Teraz jadac do warszatu nawet samochodowego, praktycznie wszystko musza najpierw zamowic, nawet takie proste rzeczy jak paski klinowe do alternatora.

 

Tak wiec teoretycznie mozesz twoje zebatki wywalic na smietnik albo trzymac i liczyc na wielkie szczescie ze akurat ktos bedzie takie czesci akurat potrzebowal.

Edytowano przez kosti68

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


lolodn    0

Znalazłem coś takiego.

Powiecie mi coś więcej na temat tych części?

macie gdzieś w "nowych" katalogach numer tych zębatek?

post-65707-0-65472500-1363438499_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Massey294s
      Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
    • Przez jendrula2
      witam przy przełączaniu z największego półbiegu na najniższy nagle wyskoczył błąd 5.1.03 kasowanie błędu nie pomaga jest to jedyny błąd jaki się wyświetla może ktoś coś doradzi
      fendt farmer 311 turbomatik 1996 r dodam że ciągnik jeździ i rewers działa poprawnie na zgaszonym ciągniku kropka na wyświetlaczu przeskakuje  jak uruchomię ciągnik piszczy alarm i wskaźnik od półbiegów znika
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez piotrslonski1
      Witam problem występuje w 310 wywala błąd 5.1.61 wykrzyknik i ikonę
      Kosteka od czujnika była zgnita wymieniłem czujnik i kostkę lecz po wymianie błąd nie gaśnie
      Os podniosło do samej góry nie da się nią regulować
      W czym może być problem
      Bezpieczniki sprawdziłem
      Proszę o pomoc
    • Przez repek92
      Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko
×