Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z odpaleniem r-ki. przy normalnie próbie odpalenia zakręci raz załapie i gaśnie. Wykazuje błąd 1 długi i 5 krótkie sygnały , rzadko odpalam go w zimie w styczniu odpaliłem go lecz po chwili zgasł, po ponownym odpaleniu chodził normalnie. JD nabite ma dopiero 800mth.

Opublikowano (edytowane)

Ja mam podobny problem , tylko że, u mnie kiedy jest niewiele paliwa w zbiorniku ma to miejsce .

Po dotankowaniu go do min połowy problem znika. Więc zawsze stan paliwa jest większy.

Edytowane przez lukaszj
Opublikowano

Wymieniłem filtry, odpowietrzyłem nawet na wtryskach, pompka zasilają coś pompuje i nic.tamtego roku czasami też po odpaleniu zgas myślałem że się zapowietrza wkładałem mu dodatkowo filtr przed orgilnanymi teraz go wyjołem paliwo leje dobre coś go boli .co do opalania ogólnie nie ciekawie,większy nawet mam ak, grzałka. apropo grzałki do 66.. wmontowałem grzałka z zetora pasi

Opublikowano

No i no i staneły wtryski, paliwo leje wydaje mi się dobre, dbam o filtry, zimą mało nim robię serwisant mówi złe paliwo . Przywozi mi paliwo mleczarz nie kupuje taniego paliwa gdzie jest problem

Opublikowano

Przywozi mi paliwo mleczarz nie kupuje taniego paliwa gdzie jest problem

Nie wiem co masz na myśli z tym mleczarzem ale ja od dwóch lat kupuję z dystrybotora w OSM w Łowiczu i syf z niego się wytrąca nie tylko zimą. Ostatnio u Ducato musiałem zbiornik od paliwa od krecać bo tyle syfu było że smok cały się oblepił.Taki kożuch się robi wygląda jak rozmoczony papier. U 3512 jest separator wody tam najlepiej widać co ze zbiornika leci. Przywożę w plastikowych pojemnikach oczywiście czyszczę je przed zatankowaniem.

Opublikowano

Jak się szajs od mleczarza leje to tak się to kończy. W cysternie po mleku ci to przywożą? Ludzie kupują sprzęt za setki tys a potem groszowe oszczędności robią. Jak nie wiesz czy paliwo jest pewne to nie kupuj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v