Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Mam ursusa 1012 i chce założyć mu z przodu opony na balonie, tzn. małe a szerokie takie jak przy rozrzutniku przykładowo.

 

Jeśłi ktoś robi taką zamianke niech napisze jaki koszt i co potrzebne do zrobienia tego.

 

 

 

Druga sprawa, jest taka iż chce zalożyć bliźniaki z tyłu, same opony przykręcane odpowiednimi uchwytami do felgi. Zakładał ktoś samą opone czy z felgami tylko?

 

 

 

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

U mnie SKR przy C-360 miały samą oponę jako bliźniak, ale wg. mnie to dawało tyle że ciągnik nie zapadał się tak szybko jak coś ciągnął.

Komplet bliźniaków [nowych, przód i tył + nowe opony] do 1014 kosztuje ok. 15 tys., więc nowy kompel na tył z oponami to coś ok. 6-8tys. zł

 

A co do przodu to wychodziły nawet fabrycznie Ursusy z takimi kołami ;)

Opublikowano
Witam. Mam ursusa 1012 i chce założyć mu z przodu opony na balonie, tzn. małe a szerokie takie jak przy rozrzutniku przykładowo.

 

Jeśłi ktoś robi taką zamianke niech napisze jaki koszt i co potrzebne do zrobienia tego.

 

 

 

 

 

 

Druga sprawa, jest taka iż chce zalożyć bliźniaki z tyłu, same opony przykręcane odpowiednimi uchwytami do felgi. Zakładał ktoś samą opone czy z felgami tylko?

 

 

 

 

 

 

 

Pozdrawiam.

 

 

 

ja zrobiłem przystawki jak miałem 912 i kładłem balony właśnie od jednoosiowego rozrzutnika a na tył koła z zo56 szkoda ze nie zrobiłem fot wygladał ;) jak stałem w kolejce to nikt nie przeszedł obojetnie mam jeszcze te dystanse jak chcesz to pstrykne foto

 

ps taniej wychodzi i gumy wykorzystane

Opublikowano

Tą opcje rozpatrzyłem już, i myśle ze lepiej będzie śrubami skręcic do felg. Chciałem zalozyc same opony na kant felgi i dobić powietrza w pierwotne opony.

 

 

Niech wypowie się ktoś kto zakładał u siebie balonówki, jakie przeróbki trzeba zrobic! ;)

Opublikowano

Jeżeli już to mogę się wypowiedzieć jedynie w temacie balonówek z przodu-w moim Zetorku uskuteczniałem coś takiego-tyle że nie wiem jakie piasty masz w swoim ciągniku-u mnie było tak że praktycznie bez przeróbek (tylko nawiercenie lekkiego stożka z drugiej strony) pasowały felgi od Ostrówka z oponami 11,5/80-15,3.Ale jak wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia i teraz na przedzie zagościły oponki 400/60-15,5 no ale to już wymagało sporej interwencji w konstrukcję-no i trochę kosztowało-jak coś to służę fotkami .Pozdrawiam.

Opublikowano

Możesz kupić od ostrówka felgi i bez przeróbek bedą pasowały albo oryginalne ursusowskie 9x15.

Z tym że te pierwsze są tańsze. Nie trzeba do nich żadnych przeróbek, poprostu zdejmujesz stare koła

i przykręcasz nowe. Możesz dać na te ursusowskie opony 11,5/80 - 15,3 lub 12,5/80 - 15,3. Te drugie

są troche wyższe. Na tył polecam koła od rekorda.

Opublikowano
jakie byly poprzednie opony i jakie masz z tyłu???

przedninaped 12.4/24 ma tylko lyse .. ciagnik aktualnie to 1002 gumy tyl 18,4/34 tylko sie zastanawiam bo opony o\i tak bede kupywal i przelozenia takze ,,, pytanie jakie wybrac

bo standardem jest 12,4 .24 . czy te 14.9 /24 nmiebeda za duze ogolnie

Opublikowano

jak bedziesz kupował przełożenia to nie ma problemu z założeniem większych opon. ostanie wersje 1014 seryjnie wychodziły z 14,9/24. większe i szersze opony to zawsze troche lepszy uciąg tyle, że w tym przypadku przód ciągnika będzie troche bardziej w górę spoglądał. pozdrawiam

Opublikowano
jak bedziesz kupował przełożenia to nie ma problemu z założeniem większych opon. ostanie wersje 1014 seryjnie wychodziły z 14,9/24. większe i szersze opony to zawsze troche lepszy uciąg tyle, że w tym przypadku przód ciągnika będzie troche bardziej w górę spoglądał. pozdrawiam

 

O ile się nie myle to ostatnie wersje miały także montowane sprzęgła takie jak w 1224.

Opublikowano

miały. ale sprzęgło chyba powinno ciągnąć.?

tylko, ze w 14,9 jest pewnie spora róznica w balonie.nie powinny być jakieś na profilu 70???

różnica w balonie jest spora ale skoro kolega ma kupować odpowiednie przełożenie to może założyć na zwykłym profilu.

Opublikowano

14,9 to w niskim profilu jest odpowiednikiem 420/70, ale zakup najlepiej jakies radialne 14,9x24, pozatym @turbina ma w 1014 swojej takie opony bo tez przód zakładal do 1012

ile za przedni naped zapłaciłes??

Opublikowano

@katator w 1014 to szybko się zużywało. 1002 ma jeszcze starszą konstrukcję sprzęgła identyczne jak w 1214 więc nie powinno być problemów z kołami 14,9 R 24.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v