Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ferguson235

Odpalanie MF 235

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ferguson235    0

Mam problem z uruchomieniem Masseya Fergusona 235 mam 3 usterki: słaby akumulator, pompka paliwowa zatkana i zapowietrzony silnik od paliwa i niewiem jak mam sobie z tym poradzic. POMOCY ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0
Kupić nowy akumulator,wymienić pompkę paliwową i odpowietrzyć. ;)Skoro wiesz co sie stało to w czym problem??

wiem co jest ale niewiem jak wymienić pompkę paliwową i jak odpowietrzyć. w tym tkwi problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

toniekmf255    6

pompka jest z prawej strony silnika, wymiana-po prostu odkręcić przewody i przykręcić nową a odpowietrzanie jest opisane w instrukcji ;)


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0
pompka jest z prawej strony silnika, wymiana-po prostu odkręcić przewody i przykręcić nową a odpowietrzanie jest opisane w instrukcji ;)

Trzeba miec instrukcje :P a jaki jest sposob zeby odpowietrzyc. ??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
Mam problem z uruchomieniem Masseya Fergusona 235 mam 3 usterki: słaby akumulator, pompka paliwowa zatkana i zapowietrzony silnik od paliwa i niewiem jak mam sobie z tym poradzic. POMOCY ;)

Jeśli akumulator jest słaby to podłącz prostownik, chyba że nie trzyma już prądu to pozostaje wymiana na nowy. Zatkaną (?) pompke paliwową trzeba rozebrać i wyczyścić, może mieć pękniętą membrane. Najpierw jednak odkręć przewód doprowadzający paliwo do pompki, jest tam sitko które może być zabrudzone. Przy odpowietrzaniu warto odkręcić rurke z jednego wtryskiwacza, te silniki ciężko sie odpowietrza - bo chyba o to chodzi, nie wiem co to "zapowietrzony silnik od paliwa"?? Może zapowietrzony układ paliwowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38
Jeśli akumulator jest słaby to podłącz prostownik, chyba że nie trzyma już prądu to pozostaje wymiana na nowy. Zatkaną (?) pompke paliwową trzeba rozebrać i wyczyścić, może mieć pękniętą membrane. Najpierw jednak odkręć przewód doprowadzający paliwo do pompki, jest tam sitko które może być zabrudzone. Przy odpowietrzaniu warto odkręcić rurke z jednego wtryskiwacza, te silniki ciężko sie odpowietrza - bo chyba o to chodzi, nie wiem co to "zapowietrzony silnik od paliwa"?? Może zapowietrzony układ paliwowy?

spróbuj wyczyscic zbiornik paliwa......., moze jest zabrudzony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferguson235    0
spróbuj wyczyscic zbiornik paliwa......., moze jest zabrudzony :P

raczej nie jest zabrudzony. Akumulator podładowałem jeszcze czeka mnie odpowietrzyc i jazda ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
Akumulator podładowałem jeszcze czeka mnie odpowietrzyc i jazda ;)

A napewno masz drożny układ paliwowy? Bo jeśli nie to możesz odpowietrzać do sylwestra i nie odpalisz :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11
A napewno masz drożny układ paliwowy? Bo jeśli nie to możesz odpowietrzać do sylwestra i nie odpalisz ;)

 

Co prawda, to prawda. Jak ja zmieniałem filtr paliwa to nie odkręciłem tych koncówek przy baku bo mi sie nie chciało i nie moglem go odpalić. Ciągaliśmy go i prawie już akumulator padł od kręcenia, a jak tylko odkręciłem i odpowietrzyłem to od razu załapał..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

A spodziewaj sie że przy zapalaniu silnika z zapowietrzonym układem paliwowym to ci może akumulatora zabraknąć, wiec jak go juz odpalisz to znowu weś się za ładowanie akumulatora tak dla jego dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zaboludek20    3
Trzeba miec instrukcje :) a jaki jest sposób zeby odpowietrzyc. ??????

najszybszy sposób to pociągnąć drugim :) a jeśli chcesz się trochę upaprać to przy pompie paliwowej odkreć śrubke i spróbuj odpalić a potem zakręć i powinno chodzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Bargesth
      Witam, chciałbym się Was poradzić odnośnie zakupu ciągnika. Na oku mam Ursusa 4514 ale cena w granicach 40 tys zł to jednak trochę za dużo i pojawia się pytanie czy może rozejrzeć się za MF 275 4x4. Wiem że to właściwie ten sam traktor ale Ursus jest policencyjny i produkowany raczej w Polsce (słyszałem o silnikach z Argentyny?). Czy w Ursusie pojawiają się części calowe tzn. jakieś gwinty, szpilki i tego typu sprawy? Czy koszty utrzymania tych traktorów znacznie się różnią? Bo jeśli to w sumie to samo to czy jest sens kupować Ursusa droższego o +-10tys? Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    • Przez Wajcha17
      Witam czy w MF 255 jest możliwość aby do oleju dostałą się woda przez pompę wodną ?? Tak mi powiedziano jak rozmawiałem przez telefon z pewnym fachowcem i chciał bym się upewnić na forum czy jest to możliwe.
    • Przez Matikrzew24
      Witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Posiadam w swoim gospodarstwie ciągnik IMT 577 z mocno uszkodzonym układem napędowym. Posiada on za to sprawny silnik Perkins s 44a po remoncie. Przez co zastanawia mnie kwestia przełożenia tego silnika do jakiegoś Massey Ferguson-a z nieopłacalnym do naprawy silnikiem Perkins A4.248. Konstrukcje są bardzo podobne, ale czy takie same ? Gdzie napotkam problemy ?
    • Przez pawel6200
      Czy wiecie ile oleju wchodzi do MF 590 w  skrzyni , silniku, zwojnicach??
      Nie moge nigdzie znalezc tej informacji.
      Jezeli ktos ma jakas instrukcje llub katalog pdf do tego ciagnika to prosze o pomoc.
      Pozdrawiam
    • Przez marioc14
      Witam
       
         Mam taki problem w swoim MF 255 mianowicie chodzi o to ze jakby za mało "wbija" bendiks na koło wiencowe w wyniku czego mozna zauwazyc ze juz niektóre zeby na kole są uszkodzone. Co moze byc przyczyną takeigo stanu rzeczy. Elektromagnes wymieniłem na nowy
       
      Pozdrawiam
      Mariusz
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.