Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem odnosnie mojego d7000. Otóż bardzo kopci( z tyłu mozna powiedziec ze czarno) i ma utrudniony rozruch na zimnym silniku. Napomkne ze oleju nie bierze wtryskiwacze nowe, cisnienie na cylindrach w normie. Wiem ze taki watek był juz na forum ale nic z niego nie wynikało. Prosze o pomoc urzytkowników, byc moze ktos miał taki problem i go rozwiazał!?

Opublikowano

moze byc pompa rozchełtana albo przejscie ma na uszczelce ...... słychac moze specyficzny zmieniony dzwięk ? jak ciepły jest to tez tak pali czy jescze gorzej?

jak to mawiał mój dziadek "patrz zawsze na dym i dzwięk bo dym dzwięk ci zawsze prawde powie"

Opublikowano

Nie jak ciepły to przyzwoicie pali, praca silnika jest dosc ładna.Zapomniałem dodac ze w ostatnie zniwa przestawiłem zapłon bo byl maksymalnie opuzniony i wtedy zaczał tepo palic na zimnym ale dymił mniej - ale pomogło to tylko na pare dni pracy i znowu zaczał kopcic.

Opublikowano

pobaw sie zapłonem

poluzj pompe i pobaw sie na zapalony siniku zobaczysz czy zawsze bedzie to samo czy sie poprawi albo ustaw zapłon do zegara .miałem taki jeden przypadek ze to nic nie dawało i padnieta była pompa silnik perkins 4

Opublikowano

Moze byc ze pompa, bo tak jak piszesz tym zaplonem troche krecilem i zostawiełem go wydaje mi sie w najlepszym polozeniu w ktorym najmniej kopcil. Wczesniej jeszcze przed wymiana wtrysków i ustawianiu zapłonu tracil troche na mocy , ale jak zaplon przestawilem to moc mial i na krotki czas przestal dymic-potem zaczal kopcic od nowa(czarno poprostu) ale mocy nie stracil.

Opublikowano

6 perkins tak ma, pompa stojąca i napęd kątowy =brak precyzji i dym. U mnie w jd też dymi ciemnym i wtryski nowe, pompa po przeglądzie i efektu brak. Taka uroda tego silnika. Poczytaj na forum o kopcących classach.

Opublikowano

Do autora tematu, czy problem dymienia został rozwiązany?

Co było winowajcą?

 

Na pewno grono osób było by zainteresowanych odpowiedzią w jaki sposób problem został zażegnany.

Opublikowano

@Danielo nie odpowiada ale na 95% była to wina pompy, czytałem o tym na forum w innym temacie ( o claas ), pompy wtryskowe rotacyjne mają wbudowany przyspieszacz zapłonu ( śruba na dole pompy ustawiona w poprzek ) który przyspiesza zapłon zgodnie ze wzrostem obrotów i ciśnieniem paliwa ( pośredniego, im większe obr. pompy tym i ciś wzrasta ), chodzi o to że jak pompa jest wyrobiona to ciś. pośrednie jest zbyt małe i nie przyspiesza zapłonu co daje efekt dymienia na wysokich obr.

Opublikowano

Mam małe zapytanie co to moze byc dzis przestał działac mi układ kierowniczny w D 7000 jaki powód równiez koła wogóle nie chca skrecac jesli ktos cos wie prosiłbym o pomoc czekam na odzew

Opublikowano

Tomek ma racje jesli wszystko inne ok to tylko i wylacznie zaplon ustaw dobrze zaplon i po klopocie ( kiedys mechanik powiedzial ze jak pasek w osobowce przestawiony o dwa zabki to nie zapali udowodnilem mu ze ma pasek przestawiony ) w kombajnie nieznam az tak silnikow ale skutki takie beda w jedna strone za duzo to czarny dym a w druga to bialy

Opublikowano

Witam,w woli informacji powiem tak,że nie żaden zapłon, a kąt wtrysku, i radzę zachować zdrowy rozsądek przy ustawianiu kąta wyprzedzenia wtrysku ,albowiem ustawienie zbyt wczesnego wyprzedzenia kąta wtrysku, powoduje stukowe spalanie w silniku, a co za tym idzie przegrzewanie silnika, szczególnie głowicy,tłoków i zaworów i nawet ich wypalanie, w konsekwencji może doprowadzić do urwania korbowodu ,tgz."wystawienie kopyta z bloku" ,i nie należy kręcić pompą w czasie pracy silnika ,tylko gasić silnik i dopiero przestawiać,u znajomego po ustawieniu zbyt dużego wyprzedzenia kąta wtrysku, zaskutkowało tym że po 2-ch godzinach pracy kombajnem olej kominem zaczął walić, i silnik dziwnie pracować , okazało się że poszły uszczelniacze na zaworach (spiekły się na twardy plastik i spękały) oraz uszczelka głowicy wypalona, dobrze że tylko na tym się zakończyło takie eksperymęntowanie, i brakiem wiedzy jakie to skutki może przynieść, więcej szkód jak pożytku :rolleyes: Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Manio221
      Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
    • Przez MichalP
      Mam kilka pytań co do silnika w tym ciągniku może ktoś mi podpowie.
      1. Gdzie na silniku jest tabliczka żeby odczytać dokładnie  wersje silnika ? 
      2. Miska olejowa - odkręciłem wszystkie śruby  i mam problem od strony skrzyni odchodzi trzyma się od strony napędu. (odkręcone jest 24 śruby) czy   jest jakiś myk żeby tą  miskę zdjąć? 
      Dodam tylko że  moja ma uszy  gdzie na innych zdjęciach poglądowych  ich nie widzę.  Może ktoś dysponuje jakąś instrukcją serwisową do tego silnika 
      3. Jakiej  firmy kupować   tłoki i cylindry ? 
       
    • Przez 36RR
      koledzy potrzebuję pomocy kupiłem niedawno taki kombajn i chce kupić kilka pasów niektóre wymienię od razu a niektóre muszę kupić na zapas i tu moje pytanie czy ma ktoś jakąś instrukcję do niego aby można było zobaczyć jakieś numery pasów ?
       
    • Przez Lukecki
      Witam, wydaje mi się że w moim Ursusie 1614 są za niskie max obr. Gaz w podłodze a jest tak mniej więcej 2000 obr. (obrotomierz nie działa) czy jest tam jakiś ogranicznik? Dodam że nie może zgasnąć po puszczeniu gazu dopiero po podniesieniu pedału od spodu. 
      Na filmach na YT mają większe obroty z tego co mi się wydaje 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v