Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

czy ktoś może mi podać ciśnienie robocze prawidłowe dla pompki paliwowej w zbiorniku numer pompki AL78405, pompka firmy siemens VDO. Prawdopodobnie jest to przyczyna zapowitrzania się ciagnika oraz braku możliwości odpowietrznia pompką elektryczną. Proszę o pomoc

Opublikowano

Witam. Miałem problem z zapowietrzaniem się ciągnika z tą pompką. Problem nie tkwi w pompce tylko złym działaniu zaworka. W moim przypadku całkiem go nie było. Zakupiłem w sklepie motoryzacyjnym zaworek za 5zł zamontowałem w przewodzie przed filtrem paliwa i problem znikł. A co do odpowietrzania to niestety ta pompka nie ma takiego ciśnienia żeby przepchnąć paliwo tak więc jak już zapewne wiesz jest to droga przez mękę :). A tak zupełnie na marginesie jeśli miał byś kupować tę pompkę to nie kupuj zamienników bo u mnie działał on niecały sezon, ani oryginału w JD bo kosztuje około 500 zł. Takie pompki stosowano w samochodach osobowych BMW, VW, Seat a oryginalna niemiecka pompka vdo kupiona w intercars-ie kosztowała mnie 175zł. Pozdrawiam

Opublikowano

Ja zapłaciłem za nią 115 zł w samochodowym i chodzi dwa lata.

Jak chcesz nią odpowietrzyć to przed zapaleniem przestaw rewers do przodu, przekręć kluczyk i jak chodzi to poluzuj na chwilę odpowietrznik na filtrze. Nie będzie się też zapowietrzał jak będziesz na koniec pracy tankował do pełna. U mnie wymieniłem już trzy zaworki i dałem sobie spokój bo zawsze troszkę się cofa.

Opublikowano

Witam. Miałem problem z zapowietrzaniem się ciągnika z tą pompką. Problem nie tkwi w pompce tylko złym działaniu zaworka. W moim przypadku całkiem go nie było. Zakupiłem w sklepie motoryzacyjnym zaworek za 5zł zamontowałem w przewodzie przed filtrem paliwa i problem znikł. A co do odpowietrzania to niestety ta pompka nie ma takiego ciśnienia żeby przepchnąć paliwo tak więc jak już zapewne wiesz jest to droga przez mękę :). A tak zupełnie na marginesie jeśli miał byś kupować tę pompkę to nie kupuj zamienników bo u mnie działał on niecały sezon, ani oryginału w JD bo kosztuje około 500 zł. Takie pompki stosowano w samochodach osobowych BMW, VW, Seat a oryginalna niemiecka pompka vdo kupiona w intercars-ie kosztowała mnie 175zł. Pozdrawiam

i tu się mylisz, zaworek jest tylko oszukaniem systemu bo problem i tak jest w nieszczelności. I nie pomogą pompki i zaworki bo niedomaganie tkwi gdzie indziej. Ja już chyba wiem gdzie ale czy pomogło poinformuję wkrótce jak sam przetetuję bo ciągnik się nadal zapowietrza a zaworek mam przed filtrem

Opublikowano

temat dawno nie odwiedzany ,ale się podłącze . A mianowicie mam pytanie   jak dostać się do tej pompki elektrycznej w zbiorniku ? czy trzeba wyjmować zbiornik ? 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v