Skocz do zawartości
atomik

pompka paliwowa john deere 6X10, 6X00

Polecane posty

atomik    145

witam

czy ktoś może mi podać ciśnienie robocze prawidłowe dla pompki paliwowej w zbiorniku numer pompki AL78405, pompka firmy siemens VDO. Prawdopodobnie jest to przyczyna zapowitrzania się ciagnika oraz braku możliwości odpowietrznia pompką elektryczną. Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Dokładnego nie wiem, ale jest niewielkie, ok 1 bar. Mam w Aresie sil. taki jak w JD 6310 i wymieniałem pompkę to wiem że można spokojnie przytkać palcem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Johny6910    12

co do zapowietrzania sie sprawdz zaworek przepustowy koło filtra paliwa, mo ze być już wyrobiony, u mnie tak było i ciągnik gdy stał zapowietrzał sie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kubus_87    0

Witam. Miałem problem z zapowietrzaniem się ciągnika z tą pompką. Problem nie tkwi w pompce tylko złym działaniu zaworka. W moim przypadku całkiem go nie było. Zakupiłem w sklepie motoryzacyjnym zaworek za 5zł zamontowałem w przewodzie przed filtrem paliwa i problem znikł. A co do odpowietrzania to niestety ta pompka nie ma takiego ciśnienia żeby przepchnąć paliwo tak więc jak już zapewne wiesz jest to droga przez mękę :). A tak zupełnie na marginesie jeśli miał byś kupować tę pompkę to nie kupuj zamienników bo u mnie działał on niecały sezon, ani oryginału w JD bo kosztuje około 500 zł. Takie pompki stosowano w samochodach osobowych BMW, VW, Seat a oryginalna niemiecka pompka vdo kupiona w intercars-ie kosztowała mnie 175zł. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szopen    28

Ja zapłaciłem za nią 115 zł w samochodowym i chodzi dwa lata.

Jak chcesz nią odpowietrzyć to przed zapaleniem przestaw rewers do przodu, przekręć kluczyk i jak chodzi to poluzuj na chwilę odpowietrznik na filtrze. Nie będzie się też zapowietrzał jak będziesz na koniec pracy tankował do pełna. U mnie wymieniłem już trzy zaworki i dałem sobie spokój bo zawsze troszkę się cofa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

Witam. Miałem problem z zapowietrzaniem się ciągnika z tą pompką. Problem nie tkwi w pompce tylko złym działaniu zaworka. W moim przypadku całkiem go nie było. Zakupiłem w sklepie motoryzacyjnym zaworek za 5zł zamontowałem w przewodzie przed filtrem paliwa i problem znikł. A co do odpowietrzania to niestety ta pompka nie ma takiego ciśnienia żeby przepchnąć paliwo tak więc jak już zapewne wiesz jest to droga przez mękę :). A tak zupełnie na marginesie jeśli miał byś kupować tę pompkę to nie kupuj zamienników bo u mnie działał on niecały sezon, ani oryginału w JD bo kosztuje około 500 zł. Takie pompki stosowano w samochodach osobowych BMW, VW, Seat a oryginalna niemiecka pompka vdo kupiona w intercars-ie kosztowała mnie 175zł. Pozdrawiam

i tu się mylisz, zaworek jest tylko oszukaniem systemu bo problem i tak jest w nieszczelności. I nie pomogą pompki i zaworki bo niedomaganie tkwi gdzie indziej. Ja już chyba wiem gdzie ale czy pomogło poinformuję wkrótce jak sam przetetuję bo ciągnik się nadal zapowietrza a zaworek mam przed filtrem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju    18

temat dawno nie odwiedzany ,ale się podłącze . A mianowicie mam pytanie   jak dostać się do tej pompki elektrycznej w zbiorniku ? czy trzeba wyjmować zbiornik ? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez TraktortoZetor
      Mam problem z moim JD 6200. Mianowicie chodzi o to że potrzebuję wyciągnąć wałek łączący silnik ze skrzynią biegów. Odkręciłem wałek od skrzyni biegów i od silnika bodajże na 6 śrubach tłumik drgań. Teraz ten wałek nie chce wyjść. Pytanie jak wyciągnąć ten wałek? Muszę silnik wyciągnąć czy jak? 
    • Przez 23damian
      Tak jak w temacie kupię nóż do sianokiszonki do prasy rolujacej John deere 545 
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
×