Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zakupiłem niedawno John Deere 5300N 1999r 56KM (sadownik) i poszukuje jakiejś instrukcji obsługi lub książki napraw do tego ciągnika ponieważ mam mały problem a mianowicie zblokowało mi przedni napęd i nie wiem co może być tego przyczyną tzn załączany jest przez zawór elektrohydrauliczny i czy jest włączony przycisk czy nie napęd cały czas działa. W internecie niestety nie mogę nic znaleźć na temat tego ciągnika (z wyglądu jest taki sam jak 5400N lub 5500N więc może to to samo a różni się tylko silnikiem)

Opublikowano

Przycisk po włączeniu świeci i zaraz za kabiną pod maską znajduje się chyba ten zawór i jak jest włączony przycisk to widać że pompuje olej (rusza się wężyk) jak wyłączę przycisk to nie rusza się wężyk a napęd nadal jest włączony (trochę po chińsku napisałem ale nie wiem jak to dokładniej wytłumaczyć) więc wydaje mi się że przycisk jest ok. Dodam że sprzedający trzymał ten ciągnik w chłodni gdzie temperatura jest dodatnia u mnie stoi w pomieszczeniu gospodarczym gdzie temperatura niewiele różni się od tej na zewnątrz, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Wyczytałem w internecie że może być bezpiecznik spalony ale u mnie jest 6 sztuk bezpieczników w kabinie (wszystkie dobre) nie wiem natomiast czy są gdzieś jakieś inne bezpieczniki, jak również może być zapowietrzony jakiś siłownik z przodu ciągnika który włącza napęd ale nie mam zielonego pojęcia gdzie znajduje się i czy w ogóle jest taki siłownik, mógłby ktoś przybliżyć mi działanie napędu załączanego w ten sposób?? (do tej pory pracowałem na C 330 gdzie wszystkie usterki robiłem praktycznie sam a tu to czarna magia dla mnie)

Opublikowano

sprawdz czy prąd dochodzi i czy niejest przycisk popsuty

 

 

sprawdziłem elektryke jest wszystko ok od czego zacząć ten napęd od elektrozaworu?? i jeszcze mam jedno pytanie jaki olei hydrauliczny wlać do JD ja mam taki jakby zielony a poprzedni właściciel ni dolewał ani nie zmieniał co to może być za olej?

Opublikowano

Witam,

 

Według opisu usterki jaki zamieścił użytkownik „lyzio” dotyczącej ciągnika John Deere 5300N z 1999 roku,sugerujemy sprawdzenie cewki elektromagnetycznej rozłączająca napęd przedniej osi.

 

Na wszelki wypadek warto udać się do najbliższego dealera w celu dokładnego zdiagnozowania usterki. U dealerów można zakupić też potrzebne instrukcje. Dostępna jest instrukcja w języku angielskim dla ciągnika John Deere 5300N lub po polsku dla modelu John Deere 5310N.

 

Jeśli chodzi o wspomniany wyżej olej, to zalecamy stosowanie oleju John Deere Hy-Gard do układów hydraulicznych i przekładni.

  • Like 1
Opublikowano

Witam,

 

Według opisu usterki jaki zamieścił użytkownik „lyzio” dotyczącej ciągnika John Deere 5300N z 1999 roku,sugerujemy sprawdzenie cewki elektromagnetycznej rozłączająca napęd przedniej osi.

 

Na wszelki wypadek warto udać się do najbliższego dealera w celu dokładnego zdiagnozowania usterki. U dealerów można zakupić też potrzebne instrukcje. Dostępna jest instrukcja w języku angielskim dla ciągnika John Deere 5300N lub po polsku dla modelu John Deere 5310N.

 

Jeśli chodzi o wspomniany wyżej olej, to zalecamy stosowanie oleju John Deere Hy-Gard do układów hydraulicznych i przekładni.

 

 

gdzie znajduje się ta cewka to jest to pod maską po prawej stronie zaraz za kabiną, jeśli tak to sprawdziłem i wszystko jest ok jak równiez z elektryką jest też wszystko ok (bezpieczniki i prąd wszędzie jest)

Opublikowano

Ciągnik zrobiony, napęd chodzi winą były zapieczone łożyska czy coś tam w tym gdzie dochodzi wał obok skrzynie biegów nie potrafię inaczej wytłumaczyć bo nie ja to robiłem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v