Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lyzio

John Deere 5300N

Polecane posty

lyzio    0

Witam zakupiłem niedawno John Deere 5300N 1999r 56KM (sadownik) i poszukuje jakiejś instrukcji obsługi lub książki napraw do tego ciągnika ponieważ mam mały problem a mianowicie zblokowało mi przedni napęd i nie wiem co może być tego przyczyną tzn załączany jest przez zawór elektrohydrauliczny i czy jest włączony przycisk czy nie napęd cały czas działa. W internecie niestety nie mogę nic znaleźć na temat tego ciągnika (z wyglądu jest taki sam jak 5400N lub 5500N więc może to to samo a różni się tylko silnikiem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lyzio    0

Przycisk po włączeniu świeci i zaraz za kabiną pod maską znajduje się chyba ten zawór i jak jest włączony przycisk to widać że pompuje olej (rusza się wężyk) jak wyłączę przycisk to nie rusza się wężyk a napęd nadal jest włączony (trochę po chińsku napisałem ale nie wiem jak to dokładniej wytłumaczyć) więc wydaje mi się że przycisk jest ok. Dodam że sprzedający trzymał ten ciągnik w chłodni gdzie temperatura jest dodatnia u mnie stoi w pomieszczeniu gospodarczym gdzie temperatura niewiele różni się od tej na zewnątrz, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Wyczytałem w internecie że może być bezpiecznik spalony ale u mnie jest 6 sztuk bezpieczników w kabinie (wszystkie dobre) nie wiem natomiast czy są gdzieś jakieś inne bezpieczniki, jak również może być zapowietrzony jakiś siłownik z przodu ciągnika który włącza napęd ale nie mam zielonego pojęcia gdzie znajduje się i czy w ogóle jest taki siłownik, mógłby ktoś przybliżyć mi działanie napędu załączanego w ten sposób?? (do tej pory pracowałem na C 330 gdzie wszystkie usterki robiłem praktycznie sam a tu to czarna magia dla mnie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Linka do strony nie posiadam, mógłbym jedynie postarać się o wersję książkową, z tym że do tego potrzebny jest nr. seryjny ciągnika, koszt takiej instrukcji w granicach 30-103 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lyzio    0

sprawdz czy prąd dochodzi i czy niejest przycisk popsuty

 

 

sprawdziłem elektryke jest wszystko ok od czego zacząć ten napęd od elektrozaworu?? i jeszcze mam jedno pytanie jaki olei hydrauliczny wlać do JD ja mam taki jakby zielony a poprzedni właściciel ni dolewał ani nie zmieniał co to może być za olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Według opisu usterki jaki zamieścił użytkownik „lyzio” dotyczącej ciągnika John Deere 5300N z 1999 roku,sugerujemy sprawdzenie cewki elektromagnetycznej rozłączająca napęd przedniej osi.

 

Na wszelki wypadek warto udać się do najbliższego dealera w celu dokładnego zdiagnozowania usterki. U dealerów można zakupić też potrzebne instrukcje. Dostępna jest instrukcja w języku angielskim dla ciągnika John Deere 5300N lub po polsku dla modelu John Deere 5310N.

 

Jeśli chodzi o wspomniany wyżej olej, to zalecamy stosowanie oleju John Deere Hy-Gard do układów hydraulicznych i przekładni.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas15    0

@lyzio, sprawdź sobie bezpieczniki, w szczególności te od hamulców (świateł stopu).


Moja brygada: Ursus C-360-3P, John Deere 5090R, Bizon ZO56 Super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lyzio    0

Witam,

 

Według opisu usterki jaki zamieścił użytkownik „lyzio” dotyczącej ciągnika John Deere 5300N z 1999 roku,sugerujemy sprawdzenie cewki elektromagnetycznej rozłączająca napęd przedniej osi.

 

Na wszelki wypadek warto udać się do najbliższego dealera w celu dokładnego zdiagnozowania usterki. U dealerów można zakupić też potrzebne instrukcje. Dostępna jest instrukcja w języku angielskim dla ciągnika John Deere 5300N lub po polsku dla modelu John Deere 5310N.

 

Jeśli chodzi o wspomniany wyżej olej, to zalecamy stosowanie oleju John Deere Hy-Gard do układów hydraulicznych i przekładni.

 

 

gdzie znajduje się ta cewka to jest to pod maską po prawej stronie zaraz za kabiną, jeśli tak to sprawdziłem i wszystko jest ok jak równiez z elektryką jest też wszystko ok (bezpieczniki i prąd wszędzie jest)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lyzio    0

Ciągnik zrobiony, napęd chodzi winą były zapieczone łożyska czy coś tam w tym gdzie dochodzi wał obok skrzynie biegów nie potrafię inaczej wytłumaczyć bo nie ja to robiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez Rikko96
      Witam , mam zamiar zakupić nowy ciągnik który będzie głównym Ciągnikiem w gospodarstwie no areale około 50ha , potrzebuję ciągnik o zakresie mocy około 150-180km i zastanawiam się nad trzema markami a nawet czterema , a mianowicie chodzi mi o  John Deere 6175m / Deutz Fahr 6160 / New Holand T7 180  ale również Zastanawiam się nad marką Kubota M7-171 . I teraz Wielka prośba do was kto ma albo wie coś na tematy tych ciągników , te pozytywne i negatywne , wszystko , chciałbym się o nich dowiedzieć jak najwięcej od urzydkowników a nie od osób które sprzedają , jak wygląda w nich spalanie , no i ile mniej więcej kosztują przyjmijmy że podstawowe wersje . dziękuję wszystkim za pomoc . Pozdrawiam
    • Przez michal_xs
      Witam. Sprawa ma sie tak planuje kupić jd 5100r. Chciałem M(cena) ale ludzie maja rozne opinie i biore R. Chce do niego założyć tez ladowacz i dillerzy mowia i zachwalaja od jd ale ta cena z adaptacja bez wyposazenia wolaja 34tys gdzie polski z agrimetu cx 16 18tys. Teraz pytanie do was jesli Polski to jaki? Wedlug mnie hydramet-agrimet ma dobre opinie? 
×