Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zrobiłem mojej 60-tce remont mianowicie szlif walu nowe wszystkie panewki pierścienie na tłoki głowice planowane zrobione wszystko co trzeba. No i otóż po remoncie nie chciała w ogóle zapalić pomógł troszkę samostart ale nie miała dobrych obrotów a jak się dodało więcej gazu to strzelał ogniem w komin. jak się zgasiło to za chwile już nie chciał zapalić i trzeba było znowu samostartu. ciągnik w ogóle mocy nie miał. Okazało się że ropa poszła mi w olej wiec był już nowiutki olej do wymiany a wtryski oddałem do sprawdzenia okazało się ze wszystkie 4 leją i są naprawione już i tutaj pojawia się problem (Olej oczywiście wlałem nowiutki). Ciągnik a ni myśli odpalić kreci kreci kreci i nic dostał samostartu to działa tylko wtedy gdy się psika przestanie się dawać to gaśnie, nie mam pojęcia co to może być. dodam ze zawory wyregulowane ssące na 0,20 a wydechowe na 0,30. Proszę o szybką pomoc. Z góry dziękuje.

Pozdrawiam DuDaS.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A nie jest przestawiony czasem na rozrządzie?

Opublikowano

kolego żebyś nie przecholował z tym samostartm bo będziesz bo bedźiesz drugi remont robił. W firmie gdzie pracuje odpalali UN 50 jest tam silnik z C4011 na samostarcie to na tłokach przegrody między pierścieniami popękały

Opublikowano

Wałka rozrządu nie wyciągałem a zanim wyciągnąłem wał ustawiłem wszystko na znaki a później wsadziłem tak jak było 10 razy sprawdzałem, a zawory ze już wypalone mogą być?

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

No jak planowali głowice to co nie sprawdzili zaworów?

Wszystko jednak wskazuje na rozrząd.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

kolego 100% masz źle ustawiony rozrząd powinieneś odkręcić koło pośrednie rozrządu i ustawić je tak żeby ząb z jednym punktem wchodził miedzy dwa zęby z jednym punktem na koło od wału , ząb z dwoma punktami wchodził miedzy dwa zęby z dwoma punktami na kole wałka rozrządu , ząb z punktem zero wchodził na punkt zero na kole od pompy paliwowej i jeżeli zmieniałeś któreś koło od rozrządu to myślę że kupiłeś orginalne bo jakieś chińskie mogą mieć źle umieszczone znaki i rozrządu nie ustawisz nigdy i pamiętaj żeby też dobrze ustawić pompę paliwową do inaczej albo za wcześnie będzie wtryśnięte paliwo albo za późno i będziesz miał za duże spalanie ON i będzie nie równa praca ciągnika

Opublikowano

Nie nie zmieniałem żadnych kół. Jest jedynie to ze pompa była wyjmowana jak już cały złożony bo trzeba było blok zasmarować troszkę klejem bo był juz dawno temu pękniety i zaklejony i odstrzeliło. Brat który wyjmował i montował pompę twierdził ze nie da rady przestawić pompy bo wchodzi na klina czyli jednak da sie przestawić? Facet który robił wtryski twierdził ze jej się nie da przestawić. A rozrząd na 1000% jest ustawiony na znaki sam tego pilnowałem i po kilka razy sprawdzałem czy na pewno znaki się zgrywaja ze sobą.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Jak wchodzi na klina? bo nic z tego nie wiem.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano (edytowane)

cześć MAT.

na sprzęgle pompy idzie przestawić-spotkałem już się z tym-sprawdź początek wtrysku.

na kręceniu rozrusznikiem w ogóle ciut dymu idzie z tłumika-jakiego koloru.

i jak kręci rozrusznikiem-ciężko czy lekko-jak za wczesny wtrysk to kręci ciężko,jak późny kręci lżej-sprawdź początek wtrysku.jeśli kół rozrządu jesteś pewien

Edytowane przez wiesmag
Opublikowano

Pompa paliwowa daje paliwo, sprawdź czy nie zostawiłeś gdzieś szmaty w kolektorze dolotowym. Rozmawiałem dziś z mechanikiem to opowiadał o przypadku że po remoncie silnik chodził tylko na wolnych obrotach i zero mocy. Trzech mechaników do niego podchodziło cuda nie widy wyprawiali,a to się okazało że szmata została w kolektorze ssącym.

Opublikowano (edytowane)

Cześć kolego MAT :rolleyes: Tu masz zdjęcie jak to powinno prawidłowo wygladać.

 

http://obrazki.elekt..._1267342912.jpg

 

Pompa jest połaczona z rozrządem przez sprzęgło kłowe z wicietym jednym zębem a to sprzęgło jest znów założone na wałek pompy na klinie. Sprawdz poczatek wtrysku paliwa i bedziesz wiedział czy pompa podaje w odpowiednim momecie. Jesli tak to pozostają fazy zaworów. Widziałem magika który dokręcił pompe mimo że zęby na sprzęgle były zle ustawione. Tu masz racje kolego wiesmag.

Edytowane przez seweryn20
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

cześć MAT.

na sprzęgle pompy idzie przestawić-spotkałem już się z tym-sprawdź początek wtrysku.na kręceniu rozrusznikiem w ogóle ciut dymu idzie z tłumika-jakiego koloru.i jak kręci rozrusznikiem-ciężko czy lekko-jak za wczesny wtrysk to kręci ciężko,jak późny kręci lżej-sprawdź początek wtrysku.jeśli kół rozrządu jesteś pewien

No witam, witam kolegę :) wszystko tak jak piszesz, tylko coś mi tu nie pasuje tam jest tolerancja ale nie aż taka ażeby w ogóle nie chciał chodzić.

O miedzy czasie i kolega Seweryn przybył, również witam :D

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Jak przestawi ząb to chodził będzie ale więcej to już może być problem szczególnie przy za wczesnym właśnie z paleniem. Ogólnie uważam że do sprawdzenia jest wszystko. Z grubsza zawory też by sprawdził. Czy mijanka jest wtedy gdy tłok buja się pod głowicą. Ale przestawienia o ząb na zaworach to nie wyczai.

Opublikowano

A no nie zostawiłem żadnej szmaty w kolektorze ;) co do kręcenia to ciężko mu troche, wtryski sam sprawdziłem podczepiłem wtrysk pod pompe i przekręciłem silnikiem i wtrysk robił mgiełkę. skoro pompa jest przestawiona to jak ja wrócić do poprzedniego stanu?

Opublikowano

no hej seweryn-wszędzie jak to mówisz są tacy magicy-ja celowo i po sprawdzeniu początku wtrysku szlifowałem ząbek na kółku pompy,bo tak czasami trzeba zrobić-ale spotkałem że ktoś wybił na połowie obwodu tego kółka zęby-dosłownie na połowie obwodu-i tak nie zapalił-ten był zdolny.

Opublikowano

Wiesmag dokladnie o takiego modela mi chodziło.

 

Nie miałem na mysli sprawdzenia wtryskiwaczy tylko kąta początku wtrysku paliwa. Początek tłoczenia paliwa na pierwszej sekcji ma sie pokrywać ze znakami na kole zamachowym i okienku.

 

 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A to masz rację jak najbardziej, tak robią że na siłę skręcają że z tego szerokiego ząbka robią się dwa :lol: i tu może być coś takiego że przestawiony jest o dwa trzy ząbki. O małej tolerancji na kołnierzu to miałem na myśli poprawne złożenie.

Opublikowano

wyciągnij pompę paliwową i tam jest takie sprzęgieł-ko gdzie jeden ząbek jest inny i celujesz w to pompom w pompie też jest własnie inny ząbek to nie powinno inaczej wskoczyć, chodź wybitny znawca mechaniki mógł wsadzić to na "hama" i dokręcić wtedy pękł seger i się dokręciło a zapłon źle więc wyjmij pompę i zamontuj od nowa. dla ułatwienia odpalania dokręć rurki od wtrysków dopiero jak podczas startowania pokaże się w nich ropa. a nie samo startem nowy silnik traktuj!!! pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

któryś z was chłopaki gdzieś w jakimś temacie(całkiem niedawno)po kolei napisał jak się sprawdza początek tłoczenia,sam kiedyś też komuś tłumaczyłem-lecz nie mogę znaleźć-jakiś odnośnik by mu się przydał,bo tak to dużo pisania.

pompa do wyjęcia,sprzęgło pompy do sprawdzenia-na początek.

jakby przestawił o ząb wałek rozrządu to może ciężko palić,ale zapali-chyba że na wale przestawił.a może ktoś punktakiem kiedyś szalał-różne są historie,znając naszych kombinatorów,wyobraźnia nie starcza jakie cuda można spotkać-naspawany w garażu wał widziałem,żyletkę pod panewką-bo żal kilka złotych żeby zrobić porządnie i cieszyć się latami.

co to samostart-coś słyszałem,ale jeszcze w ręku tego nie miałem-stara 28 to gazetkę mu do czytania dawałem-ten to taki model był,317 też czasami w mrozach,H9 21 miał webasto.

Edytowane przez wiesmag

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v