Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
panczo1922

Renault + instalacja pneumatyczna

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
panczo1922    68

Witam!

Tak jak w temacie. Czy ktoś z was zakładał instalację pneumatyczną do swojej Renówki? Mam tu na mysli głównie model 110-54. Jeśli ktoś z was już się z tym uporał to proszę o jakieś podpowiedzi, sugestie, może jakieś zdjęcia i opis montażu. Planuje założyć instalację do swojego ciągnika i tak się zastanawiam od czego zacząć i czy w ogóle temu podołam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wydaje mi sie, że założenie instalacji pneumatycznej to wydatek rzędu kilku tysięcy złotych. Ja wolę sobie przerobić układu hamulcowy przyczepy na hydrauliczny. Wyjdzie dużo taniej: silownik ze 300 zł, pare metrów przewodu, gniazdo jakieś 80 zł i po sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

panczo1922    68

Bo myślałem nad tym żeby wykorzystać sprężarkę od c-330, zawory oraz butlę od c-360, połączyć to w całość, zrobić pod pedałem jakiś mechanizm sterujący zaworem. No i wyjście z tyłu ciągnika i sądzę że było by po sprawie:)

nie sądziłem że może to tyle kosztować!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    511

tematow o pneumatyce juz bylo kilka, nawet ktos wrzycal zdjecia instlacjii ze swojej 120 o ile dobrze pamietam, ale zadnych konkretow

instalacja jednoobwodowa wyjdzie jakies 800-1000 zl, zalezy czy z nowych czy uzywek

sprezarka z 330 wydaje mi sie zlym rozwiazaniem, najlepiej aby byla smarowana olejem, czyli np. 3p

tez myslalem zeby moze zalozyc, ale narazie nie ma takiej porzeby, do zaworu probowalbym podlaczyc wysprzeglnik np. z zetora i podlaczyc sie pod pompki

reszta latwa sprawa

instalacja dwuobwodowa na allegro kosztuje ok 5tys.

 

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/50110-renault-12054-tz-wyciek-oleju/

Edytowano przez izydor6280

Polska B

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

Jak masz klimę to nie wciśniesz sprężarki.Ja mam zrobione sterowanie z hamulca hydraulicznego przez siłownik z rozsiewacza i zawór od c 360.Mam klime więc sprężarkę napędzam silnik hydrauliczny a że rzadko używam ciągnika do transportu więc sprężarka chodzi tylko jak potrzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez leszek1981
      Witam . Posiadam renie 15554 , skrzynia tractoshift ,sprzęgło szarpie w obu kierunkach jazdy .Elektrozawory  działają lecz potencjometr sprzęgła  lub komputer zle nim steruje to znaczy ; 
      przy wciśniętym pedale cofnie zawór proporcjonalny (rozłonczy sprzęgło) .lecz gdy puszczamy pedał to wbija cewka zawór bez stopniowego włączenia. Ma tak od zakupu (rok) macie jakiś pomysł czy szukać dobrego fachowca z komputerem .ZAMOŚĆ.
    • Przez kingkenny131092
      Witam, zakupiłem własnie ciągnik Renault Ares 825 z 2000r , i chciałbym prosić bardziej obeznanych uzytkowników ciągników Renault o pomoc w nauce obsługi tego ciągnika. Może jesteście w stanie dac mi jakies wskazówki co do użytkowania , eksploatacji czy serwisowania tego ciągnika?
    • Przez fernie476
      Witam, mam problem z elektropilotem w swoim aresie. Wszystko pracowało normalnie, później podczas pracy elektopilotem drżały dzwignie mechaniczne do obsługi sekcji(te na rozdzielaczu). A teraz joystick działa tylko zaraz po uruchomienu ok 1min i przestaje pracować. Na panelu zaczyna migać lamka parę sekund, później świeci ciągle, dopóki nie ruszę joystickiem. Mechanik elektronik stwierdził awarię cewki elektozaworu?, niby że tam jest mikroprocesor i coś mogło się spieprzyć. Na pytanie co mogło być przyczyną awarii stwierdził że drgania itp, choć wydaje mi się  to dziwne, szczególnie te drgania przed awarią. Czym one mogły być spowodowane?? Czy skoki napięcia też mogły uszkodzić cewkę? bo nieraz zapala  się kontorlka z piorunem i akumulatorem?? szczególnie przy częstej pracy z rewersem (gdzieś czytałem że to może być wina któregoś czujnika przy sprzęgle)
    • Przez 2000pawelXYZ
      Czy da się podłączyć obrotomierz, taki na linkę w renault 110.14?
×