Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Maryush

Renault 110.54 - łożysko w kolumnie kierowniczej

Polecane posty

Maryush    0

Czy wymieniał ktoś kiedyś łożysko w kolumnie kierowniczej w 110.54? Rozebrałem kolumnę, ale nie mam pomysłu jak ściągnąć ten mniejszy pierścień z wałka. Z jednej strony wałek jest szerszy, z drugiej przyspawany do wielowypustu. U mnie wygląda to tak jak na zdjęciach.

post-38098-0-51757500-1408364100_thumb.jpg

post-38098-0-69711500-1408364144_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maryush    0

Właśnie nad tym się zastanawiam. Czy te spawy są w ogóle oryginalne, czy to radosna twórczość poprzedniego właściciela. Bo jeśli oryginał, to chyba musi być inny sposób na wymianę łożyska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

janosik32    0

Wygląda to na oryginał. Składają wszystko do kupy, tzn wałek, łożysko+ reszta i dwa strzały migiem i następna część.

Rozwierć to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maryush    0

Jeszcze nie. Na razie zająłem się innymi robotami, ta naprawa musi poczekać. Jak coś zdziałam i nie zapomnę to może tu napiszę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez pawel807
      Hej.
       
      Mam do was pytanie. Będę olej wymieniał w silniku i chciał bym parę rzeczy w nim wymyć wyczyścić.
      Wpierw chciał bym smoka pompy wymyć, bo nie był myty parę lat, ale nie wiem jak go wyjąć i w czym go wymyć.
      On znajduje się na samym dole miski olejowej i jest przykręcony na bodajże 2 śrubki tak ? Wyciąga się go normalnie ?
      Druga sprawa filtr oleju(wirówka) jak to wymyć ? Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć ? Bo chciał bym to zrobić, ale niczego nie uszkodzić. :rolleyes:
    • Przez kuba12345
      Witam... Czytam forum i zauważyłem że każdy co jakiś czas wymienia olej w pompie paliwowej ja od kąd pamiętam to chyba nigdy nie był wymieniany gdzie trzeba odkręcić żeby go spuścić gdzie jest wlew do oleju i jak sprawdzić czy jest już wystarczająco a no i oczywiście jaki olej najlepiej prosił bym o jakieś foto.
    • Przez zbyszek64
      Siemka! Mam problem, a mianowicie czy pompa wtryskowa w kombajnie fahr m900 jest smarowana olejem, i w którym miejscu znajduje się spust oleju? pzdr.
    • Przez karol1221
      Gdzie można dostać przyspieszacz do deutza bo ten w moim coś nie jest za bardzo zdrowy
×