Skocz do zawartości
News

Polecane posty

Mario35    2

Witam wszystkich. Mam takie pytanie. Ktory z tych ciagnikow byscie wybrali. Wiem ze new holland t 4cyl a renault 6cyl. Tylko chodzi mi o awaryjnosc i mozliwosc pozniejszego odsprzedania. Opisze moja sytuacje, mam znajomego co sprowadza ciagniki czekam az przywiezie mi case, tylko jeszcze nic ciekawego nie znalazł a ma te dwa na stenie. ja musze miec ciagnik w maju na sianokiszonke(prasa NH BR560A) i dlatego pytam ktory byscie wybrali bo jak nic nie znajdzie to musze ktoregos wziasc. Pozniej bym go sprzedał jak przywiezie case i ktory mógłbym szybciej sprzedac.

Oba ciagniki sa w bardzo dobrym stanie NH z 1998r a Renia 1995. Czekam na wasze odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzeski    4

a nie lepiej kogoś nająć na uslugi i poczekac na case? jeśli case to pewny ciagnik to warto poczekac na niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomrolnik    112

ja bym wybrał nh ale nigdy nie sprzedaż za tyle ile kupiłeś chyba że tak jak mówię za małe pieniądze kupisz . to jest tylko maszyna a niech coś się sypnie czego ci nie życze to już ładnych pare stów w plecy , części niestety droższe niż do ursusów wszystko musisz brać pod uwagę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Duszek1    1

Piszesz, że renia z 1995r i za 30 tys? Jak ty jej nie chcesz to daj namiary ja chętnie kupie za takie pieniądze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    54

Kolego jak ty nie wezmiesz tej renówki a naprawde jest w dobrym stanie to ja bardzo chetnie kupie za 30tys a tb jeszcze flaszke postawie za podanie namiarów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Danielkoltun
      Witam . Przeczytałem kilka tematów na Agrofoto ale nie znalazłem tego czego bym oczekiwał więc postanowiłam napisać tutaj , mianowicie chce kupić renault 7514 ls z 1986r , potrzebuje opinie o tym modelu . Oglądałem jeden taki egzemplarz i sytuacja wygląda tak : traktor łanie zapala , biegi ma w podłodze ( dwie wajchy , 3 zakresy i 4 biegi , rewers przy kierownicy koło gazu ręcznego ) , chodzą ciasno i wyraźnie , traktor przy jeździe do przodu trochę wyje ale to może przez to że hamulce go strasznie trzymają bo jak się wciska sprzęgło podczas jazdy to się zatrzymuje jak przymurowany . Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wyłącza się blokadę i która to wajcha bo ciągnik był na blokadzie podczas oglądania a nie mogłem ogarnąć co i jak , jest jeszcze jedna wajcha o której nie mam pojęcia taka długa co jest pod pulpitem i ona idzie na stronę prawą i do góry wygląda to jak jakiś rozdzielacz jednosekcyjny  , czy wajcha z gumową rączką koło sprzęgła to drugi stopień sprzęgła ? , czy hamulce są zbudowane w podobny sposób jak w MTZ bo bym je przejrzał . I na koniec na co zwrócić jeszcze uwagę . Proszę o pomoc i pozdrawiam . 
       
    • Przez tomaszt135
      Witam,
      Mam problem z rozebraniem siłownika wspomagania w renault 8514. Po wstępnych oporach obraca się zewnętrzna część siłownika, ale nie chce się rozkręcić. Może ktoś już taki rozbierał i poradzi jak to zrobić lub ma rysunek złożeniowy z którego będzie wynikało jak się go rozbiera. Może ukryta jest gdzieś jakaś zawleczka, którą trzeba wyjąć? Z góry dziękuję. 


    • Przez Ezekiel
      Dzień dobry, zastanawiam się nad zakupem ciągnika renault 7514. Chciałbym dowiedzieć się jak jest z awaryjnością i kosztami napraw. Traktor chodził by w turze. Za wszystkie odpowiedzi dziękuję.
    • Przez artb1977
      Witam,
      Mam problem ze skrzynią biegów. Aby zdiagnozować i naprawić problem potrzebuję ją rozebrać, ale utknąłem w punkcie gdzie nie mogę jej rozpołowić.
      Może ktoś zna patent jak to zrobić. Jestem na etapie jak widać na załączonych zdjęciach i wygląda jak by był bardzo mały luz pomiędzy dwiema częściami skrzyni, ale jednak "coś" trzyma te dwie części razem.
      Nie wiem jak się zabrać aby czegoś nie uszkodzić.
      Jak widać na zdjęciu wszystkie szpilki i nakrętki wykręcone, łożysko wałka wyciągnięte. a jednak coś trzyma. Luz jaki udało się osiągnąć to około 1-2 mm i trzyma jak by po lewej stronie (patrząc od przodu).
      Mam nadzieję na pomoc któregoś z forumowiczów za którą będę wdzięczny.
      Pozdrawiam.
       


    • Przez Krycho533
      Zapraszam do oglądania  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.