Skocz do zawartości
tdk55

case jx 90 - problem z silnikiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tdk55    0

witam. mam problem z silnikiem po uruchomieniu popracował chwile normalnie i zgasł nie mogę go ponownie uruchomic. prosze o jakies podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    167

Jak się leje letnie paliwo alb przed samym mrozem dolewa zimowego a w filtrach jest letnie to się nie dziw ze nie zapali wstaw do obory żeby rozmarzł zmień filtry i paliwo i będzie chodził

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackokun    1

Do mariusza zduna-myślisz że z c-385 będe miał dużo roboty-wczoraj kręciłem paszowóz i stanął wałek wom i wspomaganie kierownicy nie działa,żęzi coś w skrzyni pośredniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ale rozrusznik kręci silnik normalnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx    30

U mnie w jx95 paliwo zamarzlo w przewodzie paliwowym, i tak jak u ciebie po uruchomieniu pracowal kilka minut i gasl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tdk55    0

niestety nie mam możliwości żeby go dobrze rozgrzac gdyż zgasł przy pryzmach a ,że jest orbitrol kierowniczy to jest problem z holowaniem

 

do jackokun - poszła tarcza drugiego sprzęgła i ci sie wałek nie kręci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    13

Odkręć filtr paliwa, przynieś do domu i połóż na gorącym kaloryferze. Po pewnym czasie załóż spowrotem i spróbuj odpalić. U mnie 2 lata temu w JD pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1275

Spuść trochę ropy i dobrze ją zagrzej i wlej do baku, a filtr suszarką ogrzej jak masz możliwość podciągnięcia prąd, a jak nie to zagrzej płyn od spryskiwaczy i polewaj filtr. To musi pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Ci się może wydawać że paliwo jest okej i wgl wszystko. Myśmy w moim Mx 100c grzali płyn chłodnicy ze aż gotował dwa razy przelaliśmy przez chłodnicę potem ogień na tłoki bezpośrednio i nic nie pomogło. Wymieniliśmy filtr od razu chwycił w starym filtrze była jakby galareta a nie ropa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    13

To nic, że filtr masz nowy. Z ON może wytrącać się parafina i chłopskim językiem masz sam smalec we filtrze i wszysko się czopuje. Ale jak jesteś taki pewny, ze to nie ta przyczyna, to nie proś na forum o pomoc, tylko licz na samego siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

Jakby wszyscy od razu wtryski robili po wytrąceniu parafiny to mał bym co robić :) co do c 385 to od kiedy on ma tarczę drugiego stopnia? ciężko powiedzieć co jest przyczyną bo skręt i wałek to teoretyczie dwie różne awarie chyba zę związane z olejem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

A nie jest ta sama mikro pompka do WOM i wspomagania w 385 ? Ale skoro kolega mówi że coś zgrzyta to może napęd pompki poszedł (frezy na wałku )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Case95    4

paliwa nie ubyło z baku jak kręciłeś ??

Edytowano przez Case95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Ja polewewam gorącą wodą z czajnika po filtrach paliwa, ale jak już raz stanie tak niewiele grzanie się zda tylko wymiana filtrów pomaga, zauważyłem że można kilka dni robić krótkie prace i będzie ok tylko zbiera się w filtrze galaretka, a po którymś raze odpali i zgaśnie nie case tylko lambo, ale zasada ta sama, na zimę zostawiam w baku paliwo dynamix/werwa i jest ok, ale jeszcze jedna zależność to filtry paliwa te dobre markowe szybciej się zapychają niż filtrony czy inne najtańsze, no ale ja się boje takie stosować, przed odpaleniem w mroźny dzień czajnik gotującej się wody na filtry wylewam i obserwuje jak pięknie spływają w odstojnik białe gluty i się rozpuszczają, nawet gdy w odstojniku nic nie widać białego to po polaniu wrzątkiem z góry filtra spłynie biały glut

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    23

trzeba przed odpaleniem rozgrzać w kanistrze z 10 litrów ropy , tak do 50 stopni i wlać to do zbiornika, na pewno pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

hehehe jak kiedyś dziadek pracował na zakładzie to traktorzyści od wczesnego rano palili w kuchni i grzeli wiadro wody i wiadro ropy hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio60    0

Kolego a może to tylko zwarcie w instalacji bo przecież gaszenie jest na prąd , kręcił będzie a nie zapali znam taki przypadek tylko ze w case jx70

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez Arturo1610
      Witam. Mam case mx 100c i nie mam z przodu obciążników mam tylko uchwyt taki jak na zdjęciach ale oryginalne obciążniki od case czy mccormicka nie pasuja pomoże ktoś i powie jakie powinny być obciążniki w tym ciągniku i ile powinno ich być ? albo może ma ktos takie i chce sie ich pozbyc ? Proszę o pomoc bo bez obciążników to jak zapnę jakąś maszyne to przód ledwo co ziemi dotyka  


×