Skocz do zawartości
tdk55

case jx 90 - problem z silnikiem

Polecane posty

tdk55    0

witam. mam problem z silnikiem po uruchomieniu popracował chwile normalnie i zgasł nie mogę go ponownie uruchomic. prosze o jakies podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    165

Jak się leje letnie paliwo alb przed samym mrozem dolewa zimowego a w filtrach jest letnie to się nie dziw ze nie zapali wstaw do obory żeby rozmarzł zmień filtry i paliwo i będzie chodził

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackokun    1

Do mariusza zduna-myślisz że z c-385 będe miał dużo roboty-wczoraj kręciłem paszowóz i stanął wałek wom i wspomaganie kierownicy nie działa,żęzi coś w skrzyni pośredniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ale rozrusznik kręci silnik normalnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx    30

U mnie w jx95 paliwo zamarzlo w przewodzie paliwowym, i tak jak u ciebie po uruchomieniu pracowal kilka minut i gasl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tdk55    0

niestety nie mam możliwości żeby go dobrze rozgrzac gdyż zgasł przy pryzmach a ,że jest orbitrol kierowniczy to jest problem z holowaniem

 

do jackokun - poszła tarcza drugiego sprzęgła i ci sie wałek nie kręci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    13

Odkręć filtr paliwa, przynieś do domu i połóż na gorącym kaloryferze. Po pewnym czasie załóż spowrotem i spróbuj odpalić. U mnie 2 lata temu w JD pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1247

Spuść trochę ropy i dobrze ją zagrzej i wlej do baku, a filtr suszarką ogrzej jak masz możliwość podciągnięcia prąd, a jak nie to zagrzej płyn od spryskiwaczy i polewaj filtr. To musi pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Ci się może wydawać że paliwo jest okej i wgl wszystko. Myśmy w moim Mx 100c grzali płyn chłodnicy ze aż gotował dwa razy przelaliśmy przez chłodnicę potem ogień na tłoki bezpośrednio i nic nie pomogło. Wymieniliśmy filtr od razu chwycił w starym filtrze była jakby galareta a nie ropa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    13

To nic, że filtr masz nowy. Z ON może wytrącać się parafina i chłopskim językiem masz sam smalec we filtrze i wszysko się czopuje. Ale jak jesteś taki pewny, ze to nie ta przyczyna, to nie proś na forum o pomoc, tylko licz na samego siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

Jakby wszyscy od razu wtryski robili po wytrąceniu parafiny to mał bym co robić :) co do c 385 to od kiedy on ma tarczę drugiego stopnia? ciężko powiedzieć co jest przyczyną bo skręt i wałek to teoretyczie dwie różne awarie chyba zę związane z olejem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boku27    222

A nie jest ta sama mikro pompka do WOM i wspomagania w 385 ? Ale skoro kolega mówi że coś zgrzyta to może napęd pompki poszedł (frezy na wałku )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Case95    4

paliwa nie ubyło z baku jak kręciłeś ??

Edytowano przez Case95

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Ja polewewam gorącą wodą z czajnika po filtrach paliwa, ale jak już raz stanie tak niewiele grzanie się zda tylko wymiana filtrów pomaga, zauważyłem że można kilka dni robić krótkie prace i będzie ok tylko zbiera się w filtrze galaretka, a po którymś raze odpali i zgaśnie nie case tylko lambo, ale zasada ta sama, na zimę zostawiam w baku paliwo dynamix/werwa i jest ok, ale jeszcze jedna zależność to filtry paliwa te dobre markowe szybciej się zapychają niż filtrony czy inne najtańsze, no ale ja się boje takie stosować, przed odpaleniem w mroźny dzień czajnik gotującej się wody na filtry wylewam i obserwuje jak pięknie spływają w odstojnik białe gluty i się rozpuszczają, nawet gdy w odstojniku nic nie widać białego to po polaniu wrzątkiem z góry filtra spłynie biały glut

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    23

trzeba przed odpaleniem rozgrzać w kanistrze z 10 litrów ropy , tak do 50 stopni i wlać to do zbiornika, na pewno pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

hehehe jak kiedyś dziadek pracował na zakładzie to traktorzyści od wczesnego rano palili w kuchni i grzeli wiadro wody i wiadro ropy hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio60    0

Kolego a może to tylko zwarcie w instalacji bo przecież gaszenie jest na prąd , kręcił będzie a nie zapali znam taki przypadek tylko ze w case jx70

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×