Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam,

 

mam problem ze swoim ciągnikiem. Latem gdy ciągnik się nagrzał wspomaganie i tur przestawał prawie działać, trzeba było dodać gazu żeby nie zacinało i i tak było źle. Teraz jest troche zimniej i robi się podobnie. Wspomaganie się zacina. Pompa była regenerowana, olej i filtr był wymieniany. Co może być przyczyną ? Dziękuję z góry za pomoc i pozdrawiam :)

Opublikowano

mam To samą :) ale to teraz zmieniłem olej na troszeczkę lepszy no i pompa po regeneracji no i robiliśmy coś takiego miałem przeciek z pokrywy skrzyni tej w kabinie i tam do tj pokrywy wchodzą dwie rurki i chyba one były nie do końca włożone i dlatego mi się przycinał na razie jest ok pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Kolego nie wymieniaj oleju bo to ci nic nie da a problem jest w doladowaniu pompy glownej. Jezeli na zagrzanym oleju spada cisnienie systemowe (zapala sie czerwona kontrolka z symbolem zebatki o ile dziala) nie bedzie doladowana pompa glowna i stad te przerwy w dzialaniu hydrauliki silowej. Trzeba to zdiagnozowac bo takie objawy moga byc rowniez przyczyna nadmiernego odbioru oleju z lini wysokiego cisnienia (czyli z odcinka za pompa glowna) przez orbitrol lub podnosnik. Jakbys mial jakies pytania chetnie pomoge.

Edytowane przez KRISTOFORn
Cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano (edytowane)

Kontrolka z tego co pamiętam czasami się świeciła, ale nie wiem czy cała elektornika poprawnie działa. Jak zdiagnozować czy ciśnienie jest za małe lub za wysokie ? Jak naprawić tą usterke ? Poradzę sobie sam w domu czy muszę dać to w ręce specjalisty ?

Edytowane przez TacerOo
Opublikowano (edytowane)

Jak zapalala sie kontrolka i po wymianie filtra pisales ze usterka wystepowala i jeszcze wystepuje przy wlaczonym przednim napedzie to trzeba go rozjezdzac bo spadek cisnienia jest kwestia tylko tego ze moze po wlaczeniu jakiejs funkcji ktora ma przeciek ale to nie ma wiekszego znaczenia bo jak sie rozbiera ciagnik to i tak sie zaglada wszedzie czyli do sprzegla hi-lo, sprzegla i hamulca wom, srzegla przedniego napedu i pompy. Trzeba wymienic wszystkie uszczelnienia rurek i te na polaczeniu korpusow. Zwroc uwage na zawor smarowania ktory jest w korpusie sprzegla hi-lo. Czy sobie poradzisz nie wiem ale wiem ze za pierwszym razem jest trudno bo troche to skomplikowane. Sam dosc dlugo musialem dochodzic do tego zeby to zrozumiec.

Edytowane przez KRISTOFORn
Cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

witam mam taki problem wysiadl mi rozdzielacz od eurozlaczy i planuje go zamienic na zwykly na joystic gdzie mam go podlaczyc (dojscie i powrot) dzieki zgory za wszelkie informacje

Opublikowano

Proszę o pomoc mam John deere 2030 wymieniląem pompę główną na nową i dalej nie chce pracować po zalaniu zbiornika na d pompą do pełna wszytko przcuje 1 minute - puki jest olej w bańc Pompa głowna nie dostaje oleju ze skrzyni .

Bardzo prosze o radę od czego dalej zacząc , może ktos mial podobny problem

Opublikowano

rocki0 zrobiłeś porządek z rozdzielaczem? Wiesz może jakie ma wartości orginalny rozdzielacz JD. Ja przy swoim jelonku zmieniłem rozdzielacz na zwykły bułgarski 40l i teraz cały czas pod kabiną syczy. Wydaje mi się że rozdzielacz jest za mały. Z góry dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam.

Opublikowano

witam przepraszam ze sie wpinam w temat ale nie wiem jak zacząć nowy.. posiadam jd 2140 bez przedniego napedu. mam taki problem poniewaz zablokowała mi sie skrzynia biegów na lewej wajsze od biegów dokładnie włączyły mi sie biegi polowe. jak mozna szybko to odblokować?? czekam na odpowiedz proszę

 

witam przepraszam ze sie wpinam w temat ale nie wiem jak zacząć nowy.. posiadam jd 2140 bez przedniego napedu. mam taki problem poniewaz zablokowała mi sie skrzynia biegów na lewej wajsze od biegów dokładnie włączyły mi sie biegi polowe. jak mozna szybko to odblokować?? czekam na odpowiedz proszę

Opublikowano

chyba wymieniłeś nie tą pompę co trzeba

 

Wymieniiłem pompę główna bo byla zatarta -po załozeniu nowej dzialmam wszystko jak zaleje olej do zbiornika nad chlodnica -

Lecz nie jest podawany olej do rurki zasilającej pompę ze skrzyni

Prosze o rade

 

 

Wymieniiłem pompę główna bo byla zatarta -po załozeniu nowej dzialmam wszystko jak zaleje olej do zbiornika nad chlodnica -

Lecz nie jest podawany olej do rurki zasilającej pompę ze skrzyni

Prosze o rade

 

Dodam chodzo o John Deere 2030 - wszystko dziala puki jest olej w zbiorniku nad chłodnicą

natomiast brak zasilania oleju rurką ze skrzyni do chonicy oleju

Wymienilem olej i filtr oleju , olej własciwy.

Prosze o pomoc

Opublikowano (edytowane)

-- połączono --

 

Witam

Mam problem z hydrauliką w moim ciągniku John Deere 2140 rocznik 1986 nie podnosi, nie kieruję, po chwili kieruję i znowu przestaję.

Czy ktoś już miał z tym styczność ?

Edytowane przez Marcin91
Opublikowano

I jak został rozwiązany ten problem z hydrauliką bo ja mam john deere 2140 4x4 i jak sie rozgrzeje to wgl nie idzie ujechać zacina się kierownica cała hydraulika sie wyłącza i jak jest rozgrzany to cały czas na wysokich obrotach trzeba, i jak jest na dużych obrotach to w przodzie ciągnika słychać takie stuki i z tyłu to myślę ze któraś pompa może siadła a jak ciagnik bedzie chodził na niskich obrotach to hydraulika sie wyłączy i te stuki znikają prosze o pomoc

Opublikowano (edytowane)

w 2140 i podobnych mierzone na pierwszym korku około 10 at  u mnie jest 7,5 i wszystko działa. Większość problemów wynika z przecieków na połączeniach rurek w skrzyni- chociaż pompy zasilającej nie można  wykluczyć

 

Edytowane przez Konrad2112
Opublikowano (edytowane)

To jest ciśnienie ustalone odpowiednimi zaworami  jakie musi(z pompy ze skrzyni) być aby obsłużyło wom, hi-lo, przedni napęd  dopiero nadwyżka oleju idzie na pompę główną

 

 

ps. jeśli po drodze są przecieki to tego oleju brakuje aby utrzymać ciśnienie ,w moim np: był przeciek na uszczelnieniu tłoka podnośnika w związku z tym olej sie silnie nagrzewał i przestawało działać wspomaganie

 

 

Edytowane przez Konrad2112
Opublikowano (edytowane)

no właśnie i teraz zauważyłem że ciśnienie jest bardzo dobre na tej pompie pośredniej ale teraz brakuje mi oleju na zasileniu pompy głównej więc muszę szukać gdzieś jakiegoś rozszczelnienia w moim modelu bo to jest JD 1030VU z WOM hydraulicznym. no tylko trzeba szukać

 

A mam pytanie to ta pompa pośrednia mikropompa co jest w skrzyni to zasila podnośnik i wałek WOM a ta zewnętrzna zasila urządzenia hydrauliczne zewnętrzna tylko?? (sorry za takie pytanie bo ja jestem lewy w tych sprawach a mój mechanik nie zna się za dobrze na JD)

Edytowane przez zduniu123
Opublikowano

już pisalem, pompa w skrzyni zasila >wom>póbiegi>przedni napęd >smarowanie skrzyni biegów >>>>> reszta oleju idzie na pompę główną , która obsługuje >podnośnik>wspomaganie>hydraulikę zewnętrzną 

Opublikowano

ok dzięki już chyba znalazłem chyba problem mechanik chyba źle założył zawór ciśnieniowy (tak mi się przyznał) ale się okaże jak się zjedzie nim ponownie

Opublikowano

Witam.Mam problem z JD 2040S. Po wymianie pompy hydraulicznej z przodu pojawił się mały problem. Ciśnienie na wyjściu wynosi 220atm,ale chcąc podnieść podnośnik trzeba odrobinę ruszyć kierownicą, wtedy dopiero podnosi, tylko że wówczas zanika wspomaganie. Gdy ramiona są w górze, wspomaganie wraca do normy. Dodam jeszcze że filtr hydrauliki nowy. Mój mechanik mówi że to zdrowa oznaka i że połowa JD-rów tak ma... Przed wymianą pompy tego problemu nie było, chociaż wtedy podawała tylko 80 atm i ciągnik nie miał siły podnieść agregatu,stąd wymiana pompy. Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano

proszę o poradę . kupiłem niedawno JD 2140 wymieniłem oleje filtry , problem polega na tym ,że popracuje trochę i siada wspomaganie kierownicy prblem jest też z podnośnikiem zaczyna szarpać. czy ktoś się z tym spotkał ? napiszcie. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v