Skocz do zawartości

Polecane posty

TacerOo    0

Witam,

 

mam problem ze swoim ciągnikiem. Latem gdy ciągnik się nagrzał wspomaganie i tur przestawał prawie działać, trzeba było dodać gazu żeby nie zacinało i i tak było źle. Teraz jest troche zimniej i robi się podobnie. Wspomaganie się zacina. Pompa była regenerowana, olej i filtr był wymieniany. Co może być przyczyną ? Dziękuję z góry za pomoc i pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy84    14

mam To samą :) ale to teraz zmieniłem olej na troszeczkę lepszy no i pompa po regeneracji no i robiliśmy coś takiego miałem przeciek z pokrywy skrzyni tej w kabinie i tam do tj pokrywy wchodzą dwie rurki i chyba one były nie do końca włożone i dlatego mi się przycinał na razie jest ok pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kolego nie wymieniaj oleju bo to ci nic nie da a problem jest w doladowaniu pompy glownej. Jezeli na zagrzanym oleju spada cisnienie systemowe (zapala sie czerwona kontrolka z symbolem zebatki o ile dziala) nie bedzie doladowana pompa glowna i stad te przerwy w dzialaniu hydrauliki silowej. Trzeba to zdiagnozowac bo takie objawy moga byc rowniez przyczyna nadmiernego odbioru oleju z lini wysokiego cisnienia (czyli z odcinka za pompa glowna) przez orbitrol lub podnosnik. Jakbys mial jakies pytania chetnie pomoge.

Edytowano przez KRISTOFORn
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TacerOo    0

Kontrolka z tego co pamiętam czasami się świeciła, ale nie wiem czy cała elektornika poprawnie działa. Jak zdiagnozować czy ciśnienie jest za małe lub za wysokie ? Jak naprawić tą usterke ? Poradzę sobie sam w domu czy muszę dać to w ręce specjalisty ?

Edytowano przez TacerOo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak zapalala sie kontrolka i po wymianie filtra pisales ze usterka wystepowala i jeszcze wystepuje przy wlaczonym przednim napedzie to trzeba go rozjezdzac bo spadek cisnienia jest kwestia tylko tego ze moze po wlaczeniu jakiejs funkcji ktora ma przeciek ale to nie ma wiekszego znaczenia bo jak sie rozbiera ciagnik to i tak sie zaglada wszedzie czyli do sprzegla hi-lo, sprzegla i hamulca wom, srzegla przedniego napedu i pompy. Trzeba wymienic wszystkie uszczelnienia rurek i te na polaczeniu korpusow. Zwroc uwage na zawor smarowania ktory jest w korpusie sprzegla hi-lo. Czy sobie poradzisz nie wiem ale wiem ze za pierwszym razem jest trudno bo troche to skomplikowane. Sam dosc dlugo musialem dochodzic do tego zeby to zrozumiec.

Edytowano przez KRISTOFORn
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocki0    0

witam mam taki problem wysiadl mi rozdzielacz od eurozlaczy i planuje go zamienic na zwykly na joystic gdzie mam go podlaczyc (dojscie i powrot) dzieki zgory za wszelkie informacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siergon    0

Proszę o pomoc mam John deere 2030 wymieniląem pompę główną na nową i dalej nie chce pracować po zalaniu zbiornika na d pompą do pełna wszytko przcuje 1 minute - puki jest olej w bańc Pompa głowna nie dostaje oleju ze skrzyni .

Bardzo prosze o radę od czego dalej zacząc , może ktos mial podobny problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TOMASZ22    0

rocki0 zrobiłeś porządek z rozdzielaczem? Wiesz może jakie ma wartości orginalny rozdzielacz JD. Ja przy swoim jelonku zmieniłem rozdzielacz na zwykły bułgarski 40l i teraz cały czas pod kabiną syczy. Wydaje mi się że rozdzielacz jest za mały. Z góry dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wierzchol12    0

witam przepraszam ze sie wpinam w temat ale nie wiem jak zacząć nowy.. posiadam jd 2140 bez przedniego napedu. mam taki problem poniewaz zablokowała mi sie skrzynia biegów na lewej wajsze od biegów dokładnie włączyły mi sie biegi polowe. jak mozna szybko to odblokować?? czekam na odpowiedz proszę

 

witam przepraszam ze sie wpinam w temat ale nie wiem jak zacząć nowy.. posiadam jd 2140 bez przedniego napedu. mam taki problem poniewaz zablokowała mi sie skrzynia biegów na lewej wajsze od biegów dokładnie włączyły mi sie biegi polowe. jak mozna szybko to odblokować?? czekam na odpowiedz proszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
siergon    0

chyba wymieniłeś nie tą pompę co trzeba

 

Wymieniiłem pompę główna bo byla zatarta -po załozeniu nowej dzialmam wszystko jak zaleje olej do zbiornika nad chlodnica -

Lecz nie jest podawany olej do rurki zasilającej pompę ze skrzyni

Prosze o rade

 

 

Wymieniiłem pompę główna bo byla zatarta -po załozeniu nowej dzialmam wszystko jak zaleje olej do zbiornika nad chlodnica -

Lecz nie jest podawany olej do rurki zasilającej pompę ze skrzyni

Prosze o rade

 

Dodam chodzo o John Deere 2030 - wszystko dziala puki jest olej w zbiorniku nad chłodnicą

natomiast brak zasilania oleju rurką ze skrzyni do chonicy oleju

Wymienilem olej i filtr oleju , olej własciwy.

Prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwiak7    0

Dlaczego olej w skrzyni się grzeje ? Na zimnym jak sciągne z chłodnicy węża przy wylocie to olej tłoczy a jak jest ciepły to przestaje lecieć . Proszę o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

-- połączono --

 

Witam

Mam problem z hydrauliką w moim ciągniku John Deere 2140 rocznik 1986 nie podnosi, nie kieruję, po chwili kieruję i znowu przestaję.

Czy ktoś już miał z tym styczność ?

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek0125    0

I jak został rozwiązany ten problem z hydrauliką bo ja mam john deere 2140 4x4 i jak sie rozgrzeje to wgl nie idzie ujechać zacina się kierownica cała hydraulika sie wyłącza i jak jest rozgrzany to cały czas na wysokich obrotach trzeba, i jak jest na dużych obrotach to w przodzie ciągnika słychać takie stuki i z tyłu to myślę ze któraś pompa może siadła a jak ciagnik bedzie chodził na niskich obrotach to hydraulika sie wyłączy i te stuki znikają prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zduniu123    1

Witam

Mam pytanie chciałem się dowiedzieć jakie powinno być ciśnienie pompy pośredniej w skrzyni w moim John Deere 1030V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad2112    3

w 2140 i podobnych mierzone na pierwszym korku około 10 at  u mnie jest 7,5 i wszystko działa. Większość problemów wynika z przecieków na połączeniach rurek w skrzyni- chociaż pompy zasilającej nie można  wykluczyć

 

Edytowano przez Konrad2112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad2112    3

To jest ciśnienie ustalone odpowiednimi zaworami  jakie musi(z pompy ze skrzyni) być aby obsłużyło wom, hi-lo, przedni napęd  dopiero nadwyżka oleju idzie na pompę główną

 

 

ps. jeśli po drodze są przecieki to tego oleju brakuje aby utrzymać ciśnienie ,w moim np: był przeciek na uszczelnieniu tłoka podnośnika w związku z tym olej sie silnie nagrzewał i przestawało działać wspomaganie

 

 

Edytowano przez Konrad2112

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zduniu123    1

no właśnie i teraz zauważyłem że ciśnienie jest bardzo dobre na tej pompie pośredniej ale teraz brakuje mi oleju na zasileniu pompy głównej więc muszę szukać gdzieś jakiegoś rozszczelnienia w moim modelu bo to jest JD 1030VU z WOM hydraulicznym. no tylko trzeba szukać

 

A mam pytanie to ta pompa pośrednia mikropompa co jest w skrzyni to zasila podnośnik i wałek WOM a ta zewnętrzna zasila urządzenia hydrauliczne zewnętrzna tylko?? (sorry za takie pytanie bo ja jestem lewy w tych sprawach a mój mechanik nie zna się za dobrze na JD)

Edytowano przez zduniu123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad2112    3

już pisalem, pompa w skrzyni zasila >wom>póbiegi>przedni napęd >smarowanie skrzyni biegów >>>>> reszta oleju idzie na pompę główną , która obsługuje >podnośnik>wspomaganie>hydraulikę zewnętrzną 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zduniu123    1

ok dzięki już chyba znalazłem chyba problem mechanik chyba źle założył zawór ciśnieniowy (tak mi się przyznał) ale się okaże jak się zjedzie nim ponownie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafi2016    0

Witam.Mam problem z JD 2040S. Po wymianie pompy hydraulicznej z przodu pojawił się mały problem. Ciśnienie na wyjściu wynosi 220atm,ale chcąc podnieść podnośnik trzeba odrobinę ruszyć kierownicą, wtedy dopiero podnosi, tylko że wówczas zanika wspomaganie. Gdy ramiona są w górze, wspomaganie wraca do normy. Dodam jeszcze że filtr hydrauliki nowy. Mój mechanik mówi że to zdrowa oznaka i że połowa JD-rów tak ma... Przed wymianą pompy tego problemu nie było, chociaż wtedy podawała tylko 80 atm i ciągnik nie miał siły podnieść agregatu,stąd wymiana pompy. Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fd12    0

proszę o poradę . kupiłem niedawno JD 2140 wymieniłem oleje filtry , problem polega na tym ,że popracuje trochę i siada wspomaganie kierownicy prblem jest też z podnośnikiem zaczyna szarpać. czy ktoś się z tym spotkał ? napiszcie. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez Piotrass
      Wiitam zastanwiam sie nad tymi dwoma ciagnikami  bylem zdecydowany na new hollanda ale teraz jest promocja na john deera i sam niewiem. Ciagnik mialby  byc do tura ale glownie chodzilby w transporcie  i w polu jako pomocnik. New holland kosztuje 235 tys netto jest na oponach 420przod 520 tyl, obciazniki w cenie zaczep automatyczny skrzynia 17/16, a  JOHN Deere w promocji od 250 tys z skrzynia AutoQuad plus ECo 24/24, i tls. wiec roznica wynosi okolo 20 tys bo z new hollanda moze sie urwie kilka tys bo stoi na placu a diler do  konca roku musi sprzedac albo rejestrowac na siebie bo od nowego  roku jakies nowe wymogi sa, Co polecacie?
    • Przez Rikko96
      Witam , mam zamiar zakupić nowy ciągnik który będzie głównym Ciągnikiem w gospodarstwie no areale około 50ha , potrzebuję ciągnik o zakresie mocy około 150-180km i zastanawiam się nad trzema markami a nawet czterema , a mianowicie chodzi mi o  John Deere 6175m / Deutz Fahr 6160 / New Holand T7 180  ale również Zastanawiam się nad marką Kubota M7-171 . I teraz Wielka prośba do was kto ma albo wie coś na tematy tych ciągników , te pozytywne i negatywne , wszystko , chciałbym się o nich dowiedzieć jak najwięcej od urzydkowników a nie od osób które sprzedają , jak wygląda w nich spalanie , no i ile mniej więcej kosztują przyjmijmy że podstawowe wersje . dziękuję wszystkim za pomoc . Pozdrawiam
×