Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Marecki22

John Deere 6400 ciężko odpala

Polecane posty

Marecki22    0

Koledzy mam pytanie odnośnie odpalania rano jaśka.Wszystko jest ok świeca żarowa grzeje akumulator sprawny mimo to ciężko pali jak zimny:(

Prosił bym o jakieś porady użytkowników tego właśnie modelu???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

One już chyba tak mają że ciężko palą przy niskiej temperaturze. Świeca troche pomaga ale nie wiele. Ja kupiłem do swojego grzałke do wody wkręcaną w blok silnika. Troche duży koszt bo dałem 750 zł na allegro ale teraz juz mam spokój zawsze zapali jak w lato. Pomyśl o tym bo to dobre rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Marecki22    0

Nie wiem jak pali w lato bo to jest nowy zakup mam go zaledwie miesiąc czasu a co do wtrysków i pompy to na razie nie sprawdzałem chciałem zaciągnąć porady u innych użytkowników.dodam jeszcze że jak ciepły to pali od strzała.......

graficiarz121 a jak z tą grzałką czy tojest orginalne miejsce na ta grzałką i gdzie się znajduje czy to naprawdę ci to tak pomogło w odpalaniu rannym prosił bym o odpowiedz z góry dzięki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek45    17

Najlepszym rozwiązaniem będzie kupienie takiej grzałki, teraz one chodzą na allegro po około 550-650 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TP1986    0

A czy silnik Jelonka 6400 ma już jakąś zaślepkę w bloku do tej grzałki czy trzeba coś przerabiać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145
http://www.agrofoto....-do-john-deere/ i http://www.agrofoto....ohn-deere-6210/ koszt 286 zł grzałka + 180 zł kable grzałka skandynawska defa, jeszcze dobre sią calixa ale droższe. kupno w intercars. Generalnie te silnik poniżej -5 praktycznie bardzo ciężko odpalić ja podłdowywałem akumulatro mimo że jest nowy bosch 165 Ah, po dłuższym postoju zawsze go wzbudzi. Stan silnika to sprawa drugorzedna akurat to jest minus tego ciagnika. Przy duzych mrozach ja grzeję około 1,5 h, nie ma obawy nic się nie zagotuje silnik ma około 40-45 st C. A ciężko też pali bo jest gęsty olej bardzo,przy -10 smoła Edytowano przez atomik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Pewnie ze jest sens. Cena do John Deera to jakas masakra. Osobiscie odsniezam gminne drogi, wiec wiem jaka to przyjemnosc odpalac w mrozy. Stan silnika w moim ciagniku okreslilbym jako agonalny, po podlaczeniu grzalki na godzine odpala po drugim obrocie walem, wiec cos w tym jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki22    0

Koledzy mam pytanie odnośnie jelonka jak postoi kilka dni albo i nawet jedna noc rano ciężko pali nie wiem co z tym fantem zrobić????????dodam tylko że pompka paliwa w zbiorniku pracuje i sprawdzałem ją manometrem ma prawie 3 bary. I jeszcze jedna rzecz czy miał ktoś problemy z. wałkiem obrotów mocy bo nie mogę go wyłączyć i miga mi kontrolka od womu.....Prosił bym o szybką pomoc.dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ecik89    0

Te typy tak mają z odpaleniem ;) A na wałku elektromagnes się może zaciął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk1993    0

To dziwne że w zimie ci wogóle pali, dla dwóch moich kolegów co mają JD jeden 6400, drugi 6620 to wgle niechciały palic zimą. W 6620 problem był coś z aworami dokładnie niepamiętam co, taraz jest dobrze. A 6400 to dalej nic nierobiono, bo w zimę i tak nic niema do roboty, kręci normalnie ale niemoże załapac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

To nie jest rozwiązanie problemu.

 

Rozwiń stwierdzenie ciężko pali. Bo to oznacza dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki22    0

Kręcić kręci z rury idzie biały dym i dopiero po jakimś czasie zaczyna załapywać....chciałem dać wtryski i pompę do regeneracji ale nie chcę się naciągać na dodatkowe koszty dlatego najpierw chciałem zapytać się innych użytkowników o poradę być może to jest jakaś pierdoła.Awiecie może gdzie znajduje się ten elektro magnes od tego womu????????dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×