Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kamilo123    1

Witam wszystkich urzytkowników forum, a szczegulnie posiadaczy Ivana.

Chciałbym przedstawić wam historię z renowacji ruska.

Jest to egzempalrz z 78r 8x6

1)Silnik przeszedł generalny remont od nowgo wału, panewek, tuleji, tłoków, korbowodów, głowic itp. Nowy polski rozrusznik, i popma wtryskowa od c-330. Silnik zalany olejem lotos diesel 15w40

2)Skrzynia biegów całkowicie po remoncie od podstaw, zepsuła się przez zły olej (glupota)

3)Nowa hydraulika tłok, pompa, elastyczne węże.

4)Układ wspomagania od Land Rower Defender, + pompa wspomagania mercedes. Kolumna kierownicza z Ford sierra

5)Układ elektryczny pochoodzi z forda sierry, włączniki stacyjka (z blokadą kierownicy) kierownica, skrzynka bezpieczników itp. Do tego alternator z Audi 80

6) Fotel mercedes benz c klasa

7)Kabina od nowszej wersji T-25

8)Błotniki od c-330

9)Lampy przód od c-360

10) Opony tył Taurus radial 12.4 R28

11)malutki tuning ogrzewanie kabiny

12) Pomalowany w styl Leda

Nie pamiętam dokładnie kosztu renowacji bo wszystko robilo się przez okres roku.

A tak wyglądał Ivan przed renowacją

post-60338-0-06449000-1356129202_thumb.jpgpost-60338-0-06449000-1356129202_thumb.jpg

 

 

Aktualne fotki podrzucę jutro..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    111

Kolego my kiedyś z ojcem też kabinę sobie sami zrobili ale cała oszklona a ty masz małe okienka zrobili tobie przegląd z taką kabiną bo widoczność słaba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    350

"7)Kabina od nowszej wersji T-25" marian nie doczytałeś chyba. A te zdjęcia są stare.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marian2011    111

jeszcze raz dopytam się rozumię że teraz po renowacji masz nową kabinę tylko jak wyglądała sprawa z tą kabiną co dałeś zdjęcia miałeś robione przeglądy czy robiłeś nim koło domu bez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilo123    1

Z tą starą kabiną ciągnik jeżdził chyba 12 lat, chciałem dzisiaj zrobić zdjecia ale za pużno wróciłem do domu a w garażu za ciemno jest. Przegląd przechodził normalnie, ale w tym roku doczekał się renowacji postaram się podrzucić zdjęcia ...

 

A to jedno zdjędie jakie udało mi się zrobić... resztę podrzucę po świętach:

post-60338-0-81457700-1356201708_thumb.jpg

post-60338-0-81457700-1356201708_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1078

Ta kabina raczej nie jest od nowszej wersji T25 czyli ledy,w ledach kabina było lekko pochylona do tyły,wyglądała jak by ktoś miał za mały wjazd di garażu.A twoja kabina jest często spotykana na 360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Na Ledach była chyba Sokółka -dobrze mówię ?


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilo123    1

Żle mnie zrozumieliście , nie mówiłem że kabina jest od ledy tylko ciągnik pomalowałem w stylu Leda. A kabina jest polska firmy "DOM" w smolnikach,symbol KCR do T-25M, z tego co widzę na allegro to chyba oryginalnie była montowana w władku po 88r. albo tak dużo ludzi ją kupowało. Ta kabina nie ma nic wspulnego z tą od c-360, . A tą kabinę kupiłem od kolegi, bo on kupił władka a chciał mieć wersje cabrio :rolleyes: , a dałem za nią 600zł tylko musiałem kupić tylnią szybę w agromie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1078

Tak kabina co ty masz to na pewno nie jest fabrycznie zakładana do T25, Rosjanie produkowali komfortowe kabiny do T25,chyba każdy wie o jaki chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Przecież napsiał że jest polskiej produkcji ta kabina do T25. To jest kabina osobno produkowana do wladimirca. Bo Leda miała sokólke a oryginały albo miały ruską kabine albo wogole


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    1078

Żle mnie zrozumieliście , nie mówiłem że kabina jest od ledy tylko ciągnik pomalowałem w stylu Leda. A kabina jest polska firmy "DOM" w smolnikach,symbol KCR do T-25M, z tego co widzę na allegro to chyba oryginalnie była montowana w władku po 88r. albo tak dużo ludzi ją kupowało. Ta kabina nie ma nic wspulnego z tą od c-360, . A tą kabinę kupiłem od kolegi, bo on kupił władka a chciał mieć wersje cabrio :rolleyes: , a dałem za nią 600zł tylko musiałem kupić tylnią szybę w agromie..

 

Czesiu ja tylko napisałem że ta kabina nie byłą montowa przez Rosjan.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilo123    1

No szczerze to do niej trzeba obniżać ciągnik bo jest b.wysoka, zresztą u nas w górzystym terenie i tak jest gleba i poszerzenie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilo123    1

A tutaj reszta aktualnych zdjęć

post-60338-0-18721500-1356348263_thumb.jpg

 

post-60338-0-64504100-1356347179_thumb.jpg

post-60338-0-61644900-1356347097_thumb.jpg

post-60338-0-85274500-1356347196_thumb.jpg

Taurus :D

post-60338-0-10141000-1356347225_thumb.jpg

attachment=4864:Zdjęcie006.jpg]

post-60338-0-62208100-1356347412_thumb.jpg

post-60338-0-82786500-1356347383_thumb.jpg

post-60338-0-26941300-1356347631_thumb.jpg

 

Przy okazji zdjęcia sama już po malowaniu...

post-60338-0-88469300-1356347481_thumb.jpg

post-60338-0-86881100-1356347614_thumb.jpg

 

Skoro jest wspomaganie , to i w planach jest 4x4 ale kupiliśmy Sama i projekt trzeba odłożyć na pużniej. Koncepcja już jest tryby do przekładni tylko obódowę, most będzie od susuki Samuraii 1.0, na kołach 16" z rozmiarem opon 6.50 jodełka, prawdopodobnie 1 władek z dorabianym przodem :P

post-60338-0-69975500-1356347342_thumb.jpg

post-60338-0-61644900-1356347097_thumb.jpg

post-60338-0-64504100-1356347179_thumb.jpg

post-60338-0-85274500-1356347196_thumb.jpg

post-60338-0-10141000-1356347225_thumb.jpg

post-60338-0-69975500-1356347342_thumb.jpg

post-60338-0-82786500-1356347383_thumb.jpg

post-60338-0-62208100-1356347412_thumb.jpg

post-60338-0-88469300-1356347481_thumb.jpg

post-60338-0-86881100-1356347614_thumb.jpg

post-60338-0-26941300-1356347631_thumb.jpg

post-60338-0-18721500-1356348263_thumb.jpg

Edytowano przez Kamilo123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilo123    1

Nie mam dolnego zaczepu :( bo szczerze nie potrzebowałem.. ten kupiłem w Agromie bo stary"robiony" był za słaby, teraz ciągam ciężary bez problemu..

Nie z tego wałka wystającego ze skrzyni biegów, tylko z pod tego dekla obok . Trzeba wałek przedłużyć na zewnątrz i do przekładni. Jeśli chodzi o skrzynię to nie jestem fachowcem, mój brat z kolei jest bardzo oobcykanym mechanikiem i to on wszystko zaplanował.. Dobrał już odpowiednie tryby, tylko musi zrobić obudowę przekładni, a to ciągle koszty są.. Przód ma być załączny ręcznie a nie jak jest w T-30 automat.. Jak napęd będzie kompletny to napewno zrobię foty i podrzucę filmik na yt.. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

wie ktoś może gdzie T 30 ma wyprowadzony ze skrzyni napęd do przedniego mostu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Nie wiem czy przedni most pozwoli na obniżanie ciągnika.

Oczywiście że napęd przystawki musi być brany z mechanizmu różnicowego z jednego z wieńców na jego obudowie.

Robiąc przystawkę z pomysłu kolegi musiała by mieć dodatkowe przełożenia zmieniane wraz ze zmianą reduktora w skrzyni. To trochę komplikuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

U nas wszystkie t 25 sa obniżone inaczej nie da się jeździć po górach

i już da sie zauważyć utrudnienie z powodu małego prześwitu ,a jeżeli jeszcze doszła by przystawka i wał napędowy to w ogóle na mokre łąki i do lasu nie warto by było się wybierać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez Macin2
      Witam,posiadam Belarusa 525 jest w nim silnik D60 mocy ok 60km,zamiezam pzrerobic go na silnik d-240,czy przerabiał ktoś z was ten temat?proszę o porady
    • Przez Mrmagyster
      Witam!
      Napisałem nowy temat, po to by każdy mógł się pochwalić swoimi wkładami w ten ciągnik, który nie tak łatwo jest zmodernizować. Nie chodzi tu o malowanie czy co ale o urozmaicenie, jakieś pomysły co by można było w nim ulepszyć ( o kabinkę głównie się rozchodzi). Wiadoma rzecz jak jest kasa to się kupuje nową kabinkę i po problemie. Ale zapewne są tacy, którzy na nadmiar gotówki nie narzekają Przy podawaniu wykonanego ulepszenia w przypadku kabiny proszę o podanie typu kabiny.
    • Przez Piotr0509
      Witam! Są jakieś sposoby zwiększenia mocy w Forterze 115 z 2012 roku?
    • Przez pikas4
      Witam , jestem od poprzedniego sezonu posiadaczem ciągnika t25 stary typ z dwiema dźwigniami . jest  to model  25 konny ze świecą w układzie dolotowym . Tuż po zakupieniu miałem trochę do zrobienia, łożyska w zawieszeniu, hamulce, sprzęgło, poprawienie dźwigni zmiany biegów i naprawienie otworów  prowadzących aby lewarki nie wyskakiwał z wodzików, zwrotnice, instalacja itp. W międzyczasie już po otwarciu sezonu dorobiłem się kolumny  od C360 i pompy wtryskowej od  c330 oraz tura i pompy NSZ 16. Doświadczenie z 1 sezonu mówi mi, że tej zimy trzeba będzie jeszcze troszkę popracować aby ciągniczek spełniał  zamierzone oczekiwania takie jak zwiększenie mocy, uciągu , poprawienie tura itp.
      Założyłem ten temat by się zorientować czy ktoś próbował w tym ciągniku zmienić  głowicę z tłokami od modelu 31 konnego ze świecami żarowymi w głowicy ? Jestem ciekaw czy taka zmiana jest relatywnie odczuwalna, niby 24% więcej mocy ale czy jest to odczuwalne  np. w orce ? Przyznam że po założeniu pompy Nsz 16 pod tura ciągnik dostał  obciążenia, może to dla tego że nsz10 była już stara i nie stawiała oporu  ale jest odczuwalna różnica jak się ją załączy , niestety na moich  ciężkich glebach traktor ma co robić z pługiem, 2 skiby i pod niewielką górkę na dwójce ciężko było orać.
      Pewnie to związane jest z tym, że oprócz założonych nowych  opon 12.4-28  moja skrzynia jest  również szybsza  niż późniejsze  modele (poszczególne prędkości dla opony 10-28 i obrotach 1800    redukcyjne  1-1.79, 2-2.6  do jazdy  1-6.4, 2- 8.1, 3-9.4, 4-11.9, 5-14.9, 6-21.9  ) porównując do np. c330 to brakuje tu przełożenia  odpowiadającego dla 3 biegu do 5.5km/h oraz dla 4 biegu  7.18km/h. Niby pierwszy bieg by można przyrównać ale na jedynce podobno nie powinno się jeździć  zgodnie z zapisami w polskiej instrukcji t25. Przy rozbiórce skrzyni nie zwróciłem na to wcześniej uwagi i nie wiem jaka jest różnica w budowie przełożenia  1 i 2 biegu, czy faktycznie coś może się stać orząc  na 1 biegu ? Jeśli tak to chyba  trzeba było by zmienić  zębatkę 2 biegu na wolniejszą. Obecnie na pompie od c330 mam ustawione 1700 obr i  na 6 biegu ciągnik jest  p jakieś 10% szybszy od standardowej  c330 ale do orania na 2 biegu na glinie brakuje mu siły. Co możecie poradzić aby zwiększyć uciąg  wolniejsze koła zębate, więcej mocy  przez zmianę głowic z tłokami czy może nie przejmować się i jak się nie da  inaczej robić na 1 biegu .
       
      Druga sprawa to kwestia poprawienia Tura, jest to standardowy model z mocowaniem obejmami do ramy oraz stalowymi prętami do mocowania ciężarków. Muszę poprawić mocowanie ponieważ  dźwigając większe ciężarki widać jak pracuje dolna rama względem bloku silnika (około  0.5 cm na końcu belki ramy) a jak się poluzują śruby mocujące gumowe poduszki silnika to nawet 1 cm , wówczas widać również  jak zwiększa  się szczelina między obudową akumulatora a klapą. Myślę czy ktoś próbował usztywnić  to mocowanie , mogę dorobić śruby z kołnierzem tak aby zminimalizować luz na  mocowaniach poduszek i  zniwelować ich luzowanie , przedłużyć ramiona mocowania obejmami tak by łapały na końcu belki ramy a nie na 15 cm od belki, ale czy ktoś próbował jeszcze chwycić się do skrzyni ?
×